Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@12:30:42 GMT

ارتش لبنان وجود تونل‌های مشکوک در بیروت را رد کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۷۶۰۱

همزمان با ادامه عملیات جستجوی مفقودان انفجار بیروت، ارتش لبنان وجود تونل‌های مشکوک در بندر را رد کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، فرماندهی ارتش لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: ساختمان سیلوی گندم دارای بخش اداری است که زیر زمین قرار گرفته. بنا بر اعلام ارتش لبنان، دسترسی به ساختمان اداری از طریق این راه زیرزمینی ممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ارتش لبنان بار دیگر تاکید کرد: رسانه‌ها و شهروندان به شایعات، اطلاعات کذب و مغرضانه توجه نکنند و از مراجع ذی صلاح توضیح بخواهند.

رئیس جمهور لبنان در نشست مجازی کمک کنندگان به لبنان تاکید کرد: هیچ کس فراتر از قانون نیست. میشل عون گفت: اگر گناه و تقصیر کسی اثبات شود باید مجازات شود. میشل عون افزود: با وجود همه موانع، برای مبارزه با فساد و ایجاد اصلاحات متعهد هستم.

خبر دیگر اینکه، در نشست هیات دولت لبنان، نخست وزیر با اعضای کابینه درباره تحولات این کشور رایزنی کرد.   رسانه‌های لبنانی از استعفای وزیر محیط زیست و توسعه اداری لبنان در پی انفجار بیروت خبر دادند.   وزیر آموزش و پرورش لبنان گزارش‌ها را درباره استعفایش بی اساس خواند. وزیرکار لبنان هم پس از نشست دولت این کشورگفت: دولت هیچ تصمیمی برای استعفا ندارد. برچسب ها: لبنان ، بیروت ، انفجار ، شایعه ، تونل های مشکوک ، تکذیب

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: لبنان بیروت انفجار شایعه تکذیب ارتش لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان یکی از مقرهای فرماندهی صهیونیستی را موشک‌باران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که یکی از مقرهای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و همچنین در واکنش به تعرض‌های دشمن اسراییلی به روستاهای مقاوم جنوبی و خانه‌های غیرنظامیان که آخرین مورد آن در صریفا، العدیسه و رب ثلاثین رخ داد، رزمندگان مقاومت اسلامی عصر امروز دوشنبه بیست‌ودوم آوریل ۲۰۲۴ مقر فرماندهی یگان سوم پیاده‌نظام لشکر ۹۱ در پایگاه عین زیتیم را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

این در حالی است که کمی پیش‌تر خبرنگار الجزیره گزارش داد که ۳۰ موشک از جنوب لبنان به سمت الجلیل علیا و اصبع الجلیل در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

همچنین منابع خبری از برخورد چند موشک به منطقه اشغالی «صفد» و به صدا درآمدن آژیر هشدار در این منطقه و مناطق «روش هنکرا»، «لیمان»، «شلومی»، «ایلون»، «حانیتا»، «ادمیت»، «گورن» و «عرب العرامشه» در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

از سوی دیگر حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز ادامه دارد. خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی روستای «رب ثلاثین»، ارتفاعات «الجبور» در شهرستان «جزین» و حد فاصل «صریفا» و «ارزون» در جنوب لبنان را هدف قرار داده‌اند.

علاوه بر این بر اساس گزارش منابع خبری توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف شهرک‌های «یارون» و «دیر میماس» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرده است.

کد خبر 6085879

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • حزب‌الله لبنان یکی از مقرهای فرماندهی صهیونیستی را موشک‌باران کرد
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد
  • هلاکت نظامی ارشد صهیونیست در حمله حزب‌الله به «عرب العرامشه»
  • برگزاری نخستین شورای اداری ۱۴۰۳ خرمشهر
  • سخنگوی یونیفل: احتمال آغاز درگیری روبه‌افزایش است
  • ارتش عراق : هیچ پهپاد یا جنگنده‌ای پیش از انفجار زاغه الحشد الشعبی مشاهده نشده است
  • حملات حزب الله لبنان به چند پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • حزب‌الله تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را هدف قرار داد