Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا برای کمک به کنترل بحران کرونا در کشور خود ۵۰ دستگاه تنفس مصنوعی به بیمارستان‌های آرژانتین اهدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، لیونل مسی از طریق بنیاد خیریه خود اقدامی خیرخواهانه برای کمک به سلامت مردم آرژانتین انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره شماره 10 تیم فوتبال بارسلونا که از زمان آغاز بحران کرونا به مراکز بهداشتی و بیمارستان‌های مختلف کمک کرده بود، یک بار دیگر نوع‌دوستی خود را با اهدای 50 دستگاه تنفس مصنوعی به بیمارستان‌های شهر زادگاهش روساریو نشان داد، دستگاهی که برای کمک به تنفس بیماران مبتلا به کرونا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مسی نه تنها اقدام به خریداری این 50 دستگاه کرده بلکه آنها را هم با یک پرواز اختصاصی به روساریو فرستاده است. البته این اولین باری نیست که مسی برای کمک به بهداشت و سلامت هموطنانش کمک می‌کند. او در ماه می امسال نیز تعدادی دستگاه تنفس مصنوعی و دیگر تجهیزات پزشکی را برای بیمارستان گاراهان شهر بوئنوس آیرس ارسال کرده بود که به صورت مشترک با دیگر بیمارستان‌های کشور مورد استفاده قرار گرفت.

پاسخ مانولاس به شایعه خودداری مسی از دست دادن با او پس از مصاف بارسلونا و ناپولی + عکس

 

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال ویروس کرونا لیونل مسی بیشتر بخوانید... مولر: لواندوفسکی می‌تواند در بازی با بارسلونا نشان بدهد که این فصل بهتر از مسی بوده است سی‌وپنجمین قربانی لیونل ‌مسی در لیگ قهرمانان اروپا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مولر: لواندوفسکی می‌تواند در بازی با بارسلونا نشان بدهد که این فصل بهتر از مسی بوده است سی‌وپنجمین قربانی لیونل ‌مسی در لیگ قهرمانان اروپا واژه های کاربردی مرتبط فوتبال ویروس کرونا لیونل مسی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جام حذفی فوتبال| استقلال - سپاهان؛ بازی مرگ و زندگی برای جاماندگان جام ۲ اشتباه جالب پیرلو در اولین پیامش پس از معرفی شدن به عنوان سرمربی یوونتوس+ عکس ۳ پیشنهاد ۲ تیم ترکیه‌ای و ایتالیایی برای جذب مجید حسینی ۴ ۳ بازیکن ایران در فهرست ۵۰۰ بازیکن مهم دنیای فوتبال/ تمجید ویژه ورلدساکر از طارمی + عکس ۵ یخکشی:‌ صبح‌ها بنایی و شالیکوبی می‌کنم و عصرها کشتی می‌گیرم ۶ رئال‌مادرید خواهان جذب دیبالا است ۷ پورعلی‌گنجی هفته آینده به چین می‌رود ۸ اودریوسولا در پایان فصل به رئال‌مادرید برمی‌گردد مهمترین اخبار ورزشی پولادگر: در صورت اراده IOC و ژاپن، المپیک توکیو برگزار خواهد شد/ کشتی و تکواندو هیچ اختلافی ندارند علی‌نژاد: دستگیری یکی از معاونان پرسپولیس آغاز راه مبارزه با فساد بود/ نگرانی از بابت پرداخت بدهی‌های استقلال نداریم مقصودلو: وزارت ورزش اعلام می‌کند چه زمانی انتخابات را برگزار کنیم/ تلاش می‌کنیم لیگ را تمام کنیم یخکشی:‌ صبح‌ها بنایی و شالیکوبی می‌کنم و عصرها کشتی می‌گیرم مهمترین اخبار تسنیم لبنان| گزارش کمیته تحقیقات انفجار بیروت آماده شد افتتاح پروژه آزمایشی کریدور ترانزیتی ایران ــ افغانستان ــ ازبکستان موسوی: سفر مقام بلندپایه ایرانی به لبنان/نامه دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس نظر همه اعضا نیست عصر امروز؛ جلسه وزارت کشور و وزارت بهداشت برای تعیین تکلیف برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس اعلان جنگ قبایل علیه آمریکایی‌ها؛ تأکید بر آزادی سوریه از لوث وجود اشغالگران و مزدورانشان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ویروس کرونا لیونل مسی فوتبال ویروس کرونا لیونل مسی دستگاه تنفس مصنوعی برای کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد

به گزارش جماران به نقل از آناتولی، با هوش مصنوعی فرآیندهای تشخیص بیماری‌ها و در آینده نزدیک امکان درمان آنها بدون مراجعه به بیمارستان فراهم خواهد شد.

با استفاده گسترده از کاربردهای هوش مصنوعی در بخش سلامت، فرآیندهای تشخیص سرعت می‌گیرد و در آینده نزدیک امکان درمان بدون مراجعه به بیمارستان برای بیماران فراهم می‌شود.

پیشرفت‌های فن‌آوری مانند هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل کلان داده‌ها مزایای بزرگی را در زمینه‌هایی مانند تشخیص زودهنگام بیماری‌ها، برنامه‌ریزی درمان و ارائه مؤثرتر خدمات بهداشتی فراهم می‌کنند.

در حالی که سیستم‌های تشخیصی با پشتیبانی از هوش مصنوعی به پزشکان در شناسایی بیماری‌ها و تعیین روش‌های درمانی کمک می‌کنند، این سیستم‌ها با تجزیه و تحلیل سریع مجموعه داده‌های بزرگ، روند تشخیص را سرعت می‌بخشند و نتایج دقیق‌تری ارائه می‌دهند.

پرفسور ودات گورال، متخصص گاستروانترولوژی در بیمارستان مدیپول ترکیه در گفت‌وگو با خبرنگار آنادولو با بیان اینکه استفاده از هوش مصنوعی در حوزه سلامت رو به افزایش است، گفت: از این سیستم‌ها در تشخیص و شناسایی ضایعات سرطانی نیز استفاده می‌شود.

او اظهار داشت: هوش مصنوعی یک کاربرد بسیار قابل اعتماد در تشخیص زودهنگام سرطان، غربالگری سرطان، اثربخشی دارو و پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه این نمونه‌ها نشان می‌دهد که استفاده از هوش مصنوعی در سلامت منجر به دستاوردهای اقتصادی نیز می‌شود، ادامه داد: با افزایش استفاده از هوش مصنوعی، امکان درمان بدون مراجعه به بیمارستان برای بیماران فراهم می‌شود و به این ترتیب به نوعی بیمارستان‌ها به لطف هوش مصنوعی به سراغ بیماران خواهد رفت.


 

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور
  • اهدای پنج دستگاه ویلچر به افراد دارای معلولیت
  • زندگی دوباره ۴ بیمار در مشهد با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی