Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@20:48:17 GMT

تعجب زولا از انتخاب پیرلو به‌عنوان مربی یووه

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۷۷۵۴

تعجب زولا از انتخاب پیرلو به‌عنوان مربی یووه

اسطوره باشگاه چلسی از انتخاب آندره‌آ پیرلو به‌عنوان سرمربی جدید یوونتوس شگفت‌زده شده است.

به گزارش مشرق، باشگاه یوونتوس یک روز پس از حذف این تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اقدام به اخراج مائوریتزو ساری از سمت سرمربیگری این تیم کرد و آندره‌آ پیرلو را که چندی پیش به‌عنوان سرمربی زیر 23 سال این باشگاه منصوب کرده بود، به‌عنوان جانشین این سرمربی ایتالیایی معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین تجربه سرمربیگری پیرلوی 41 ساله است و انتخاب او از جانب مدیران باشگاه یوونتوس باعث تعجب اسطوره باشگاه چلسی شده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش کاپلو به انتخاب سرمربی جدید یوونتوس

جان‌فرانکو زولا که خود در فصل 19-2018 به‌عنوان دستیار مائوریتزیو ساری در چلسی فعالیت می‌کرد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: اگر بگویم که از انتخاب پیرلو به‌عنوان سرمربی یوونتوس متعجب نشده‌ام، دروغ گفته‌ام. این انتخاب جذابی است و اگر این پروژه جواب دهد، به‌عنوان داستانی موفقیت‌آمیز در این باشگاه ثبت خواهد شد. سرمربیگری یوونتوس اما کار ساده‌ای نیست، چون یوونتوس خواهان پیروزی به روشی خاص است.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا و اسطوره باشگاه چلسی افزود: انتخاب پیرلو، حرکتی جسورانه از سوی باشگاه یوونتوس براساس کیفیت پیرلو بود، اما او برای این کار نیاز به حمایت مدیران باشگاه یووه دارد. رسیدن به موفقیت در یوونتوس کار آسانی نیست، اما من فکر می‌کنم که پیرلو می‌تواند به موفقیت برسد.

پیرلو که پس از بازی برای تیم‌هایی همچون  اینتر، میلان و یوونتوس، در سال 2017 با پیراهن تیم نیویورک‌سیتی اف سی آمریکا اعلام بازنشستگی کرد، در ادامه در کلاس‌های مربیگری پرولایسنس یوفا (معتبرترین مدرک مربیگری فوتبال جهان) شرکت کرد.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا که بین سال‌های 2011 تا 2015 برای یوونتوس بازی می‌کرد، در مدت چهار سال حضورش در یوونتوس با این تیم چهار قهرمانی در سری A، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا را تجربه کرد.

پیرلو همچنین قهرمانی در جام جهانی را با تیم ملی فوتبال ایتالیا در کارنامه‌اش دارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین چلسی مائوریتزیو ساری یوونتوس فوتبال فرانکو زولا پیرلو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!

به گزارش  قدس آنلاین، سپاهان و ذوب آهن فردا (چهارشنبه) در چارچوب دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از داربی اصفهان و تقابل در نقش‌جهان، آن را یک دربی و یک بازی مهم برای شهر اصفهان دانست و اظهار کرد: امیدوارم بازی جذابی برای هواداران اصفهان باشد. نمی‌دانم می‌بریم یا نه ولی می‌دانم که می‌توانیم رقابت کنیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با کمک هواداران بهترین خودمان را ارائه دهیم.

او در خصوص سیل انتقادات به سپاهان با اینکه امتیازات نسبت به مدت مشابه در فصل قبل برابر است، افزود: شاید به خاطر بلندتر شدن موهایم است. نگران نیستم زیرا به عقیده من انتقاد در فوتبال وجود دارد. شاید برخی به دلیل چند نتیجه پشت سر هم ناراحت باشند. مدت زیادی است که در فوتبال هستم ولی بالاخره این قسمتی از تئاتر است و باید رو به جلو حرکت کنیم.

سرمربی سپاهان همچنین در واکنش به تمام‌کننده نبودن تیمش با وجود نمایش‌های خوب سپاهان، یادآور شد: این سوال متفاوتی است. همیشه می‌گویند چرا دفاع نکردیم یا چرا گل نزدیم. گاهی بازیکنان آرامشی که باید را نگرفته‌اند یا گاهی مربوط به خودخواهی بازیکن است. ببینیم فردا چه خواهد شد. قبول می‌کنم ولی فشار بیشتری گذاشتم و امیدوارم فردا نتیجه را ببینیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • تعریف باجو از ستاره یوونتوس: باورنکردنی است
  • رسمی: صورت ستاره یوونتوس زیر تیغ جراحی
  • نجات شیاطین خوش‌شانس با VAR؛ یوونتوس صفر گرفت
  • توقف یووه و بولونیا به سود میلانی‌ها
  • نگرانی جدی: کار ستاره یووه به بیمارستان کشید
  • هشدار مهم ستاره یووه: شاید فصل بعد نباشم
  • خلاصه بازی یوونتوس و تورینو + فیلم