Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری عامل درگیری پمپ بنزین بلوار شهید قلی پور این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ " علی رمضانی" در گفت و گویی در تشریح این خبر گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی زورگیری و سرقت در پمپ بنزین بلوار "قلی پور" شهرستان رشت، رسیدگی به این موضوع در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه انتشار این کلیپ از اساس کذب بوده و اصلا قضیه زورگیری و سرقت نبوده است، افزود: ماموران انتظامی کلانتری 14 با  انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، عامل 27 ساله درگیری را شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس علت درگیری با راننده خودروی سانتافه را اختلاف بر سر خرید اینترنتی لباس و تحویل دیر هنگام از سوی صاحب مغازه لباس فروشی اعلام کرد.

سرهنگ رمضانی با اعلام اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد، بیان داشت: انتشاردهنده و راوی فیلم نیز جهت نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در شهروندان تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان امنیت روانی شهروندان را اولویت پلیس و مراجع قضائی در تامین نظم و امنیت جامعه اعلام کرد و از کاربران فضای مجازی و اصحاب رسانه خواست قبل از انتشار اخبار و اطلاعات از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگیری رشت پمپ بنزین عامل درگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زن همسر کُش در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از خبرگزاری پلیس، سعید یوسفی فعال اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، مأموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر که قبلاً زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌وجرح یکدیگر کرده‌اند.
وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان