Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@19:40:23 GMT

کناره‌گیری ۸ عضو حزب حاکم هند در ۲۴ ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۷۷۶۴

کناره‌گیری ۸ عضو حزب حاکم هند در ۲۴ ساعت گذشته

در پی ترور یکی از اعضای حزب حاکم هند در جامو و کشمیر، هشت تن دیگر از اعضای این حزب از ترس جان خود در ۲۴ ساعت گذشته حزب را ترک کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پنج تن از اعضای حزب بهاراتیا جاناتای هند در یک ماه گذشته در جامو و کشمیر ترور شدند. رهبران محلی حزب که درگیر انتخابات قریب الوقوعی هستند که برای نخستین بار از زمان لغو وضعیت ویژه در جامو و کشمیر برگزار می‌شود، در این منطقه هدف حمله قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالحمید نجار ۳۸ ساله از اعضای حزب امروز در منطقه بدگام جامو و کشمیر هدف شلیک گلوله قرار گرفت و در بیمارستان جان باخت. وی رئیس حزب در این بخش بود که هدف اصابت گلوله قرار گرفت و ترور شد. قتل‌های اخیر اعضای حزب حاکم هند در جامو و کشمیر باعث ترس در میان اعضای آن شده و بسیاری از آنها از بیم جان، استعفا کردند.

روز پنجم اوت ۲۰۱۹، وضعیت ویژه جامو و کشمیر لغو شد و این منطقه از لداخ که اکثریتی بودایی دارد، جدا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تحولات جامو و کشمیر جامو و کشمیر اعضای حزب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمان، شهرستان بافت بالاترین میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته را در استان داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، اداره کل هواشناسی استان کرمان در اطلاعیه‌ای میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد که طی آن، شهرستان بافت با ۳۳.۴ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را داشته و پس از آن کوهبنان با ۲۱.۸ میلی‌متر، طاشک راور با ۱۲.۰ میلی‌متر، انار با ۱۰.۲ میلی‌متر و کرمان با ۱۰.۰ میلی‌متر قرار دارند.

هم‌چنین ایستگاه‌های بردسیر ۹.۰ میلی‌متر، زرند ۸.۱ میلی‌متر، راور ۸.۰ میلی‌متر، شهربابک ۶.۴ میلی‌متر، هجدک راور ۶.۰ میلی‌متر، فیض آباد ۵.۳ میلی‌متر و رابر ۴.۶ میلی‌متر بارندگی را دریافت کرده‌اند.

کد خبر 747665

دیگر خبرها

  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • بزرگترین شاعر شیعی کشمیر
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • موج انصراف‌ها از تیم ملی؛ کناره‌گیری سه بازیکن فولادسیرجان
  • فرجام گروه فرقان؛ پشیمانی و خسران!
  • فرجام گروه فرقان با پشیمانی و خسران
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب درباره حمایت از کشمیر
  • فیلم| قدرانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب برای حمایت از مردم کشمیر
  • کناره گیری یک عضو دیگر حزب حاکم محافظه کار انگلیس