Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد پیشگیری و مدیریت شهر تهران گفت: مخازن سوخت‌رسانی شهران قبلاً مخازن ذخیره‌سازی سوخت از جمله بنزین، نفت سفید و گاز بودند؛ قرار بر این شد به مخزن سوخت‌رسانی تبدیل شوند! - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ رضا کرمی محمدی درباره درباره مخازن سوخت‌رسانی شهران اظهار کرد: این مخازن قبلاً مخازن ذخیره‌سازی سوخت از جمله بنزین، نفت سفید و گاز بودند و براساس توافقی که در سالهای گذشته صورت گرفته است قرار بر این شد به مخزن سوخت‌رسانی تبدیل شوند که امیدواریم این اتفاق افتاده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اقدامات خوبی در 10 تا 15 سال گذشته برای مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی مخازن انجام گرفته است و درخواست می‌شود که مسئولان وزارت نفت جزئیات بیشتری درباره اقدامات انجام شده برای رفع نگرانی مردم ارائه دهند اما پتانسیل‌های خطرآمیز و مخاطره‌آمیزی هنوز وجود دارد که نیاز است هر چند سال یک بار با توجه به تغییر و تحولاتی در اطراف آنجا می‌افتد، این مطالعه انجام شود و وزارت نفت از مشاورانی استفاده کند تا مخاطرات را ایمن‌سازی کنند.

رئیس ستاد پیشگیری و مدیریت شهر تهران یادآور شد:  احتمال دارد در 5 سال گذشته مخاطره‌ای وجود داشته و برطرف شده است اما در 5 سال آینده مخاطره جدیدی به وجود بیاید و این مطالعات باید مستمر انجام شود.

انتقاد از رفتار سلیقه‌ای شهرداری تهران با دستفروشانرونمایی از داشبورد مدیریتی حوزه خدمات شهری شهرداری تهران

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ فیلم// لحظه انفجار مهیب بیروت را از ۷ زاویه ببینید ۲ آتش‌سوزی بامدادی در انبار یک بیمارستان+تصاویر ۳ دستورالعمل برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اعلام شد ۴ آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته + نمودار ۵ مدیریت بحران پساکرونا نماد ضعف رویکرد توسعه غربی و برجستگی الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی است ۶ جزئیات ارائه تسهیلات ویژه و جدید به بازنشستگان کشوری تشریح شد ۷ تهیه داروی لاغری از "اینستاگرام" زن جوان را راهی بیمارستان کرد ۸ دانش‌آموزان آموزش مجازی را اثربخش‌تر می‌دانند/ افزایش امکانات "شاد" به بیش از ۳۰ ویژگی مهمترین اخبار اجتماعی جزئیات ارائه تسهیلات ویژه و جدید به بازنشستگان کشوری تشریح شد ایران از سال ۱۴۰۰ وارد مرحله "میانسالی جمعیت" می‌شود! + نمودار آمار جهانی کرونا/ عبور تعداد مبتلایان از ۲۰ میلیون نفر+جدول آخرین تغییرات هدیه اینترنت ۲۰۰ گیگا بایتی همراه اول به خبرنگاران مهمترین اخبار تسنیم لبنان| گزارش کمیته تحقیقات انفجار بیروت آماده شد افتتاح پروژه آزمایشی کریدور ترانزیتی ایران ــ افغانستان ــ ازبکستان موسوی: سفر مقام بلندپایه ایرانی به لبنان/نامه دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس نظر همه اعضا نیست عصر امروز؛ جلسه وزارت کشور و وزارت بهداشت برای تعیین تکلیف برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس اعلان جنگ قبایل علیه آمریکایی‌ها؛ تأکید بر آزادی سوریه از لوث وجود اشغالگران و مزدورانشان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران سوخت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به فعالیت‌های این کمیته در آستانه برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران گفت: فضای مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه قرار گرفته است و نقشه‌ها و جانمایی ناشران حوزه‌های کودک و نوجوان، ناشران داخلی، ناشران خارجی، ناشران بین‌الملل نهایی شده و اجرای غرفه ناشران این حوزه‌ها اواخر این هفته شروع و تا اوایل هفته آینده تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه غرفه‌سازی ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، افزود: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در مصلی امام خمینی (ره) همچون غرفه‌های تبلیغات، غرفه‌های رفاهی و غرفه‌های اطلاع‌رسانی از سه شنبه (چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آغاز شده است.

تیموری گفت: ارتباط با نهادها و سازمان‌های همکار در برگزاری این رویداد برقرار شده و جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده است. همچنین کمیته‌های تخصصی شکل گرفته تا در فرآیندی ضمن بازدید از محل برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی‌ها لازم برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پیش‌بینی کنند. بیش از ۷۰ سازمان و نهاد با نمایشگاه همکاری دارند.

کد خبر 6087307 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • آغاز انجام اطلاحات مرزی از سوی آذربایجان و ارمنستان
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • افزایش ظرفیت مخازن آب شهری کردستان
  • کشف پاتوق مافیای زباله در این منطقه تهران | ۱۲ میلیارد تومان جریمه پیمانکاران شهرداری در صورت دیدن زباله گرد بر سر مخازن
  • معدوم سازی بیش از ۳۱ تن موادغذایی تاریخ گذشته در خوزستان