Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:24:37 GMT

طرح «اهدای خون شیر زنان کویر» در استان سمنان اجرایی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۷۹۲۰

طرح «اهدای خون شیر زنان کویر» در استان سمنان اجرایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، عفت دیابی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه کمیته خانواده، زنان، کودک و نوجوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه جشنواره شیر زنان کویر با رویکردهای مختلف و تولید مستند جایگاه زنان در هشت سال دفاع مقدس در استان سمنان در دستور کار است، اظهار داشت: طرح اهدای خون شیر زنان کویر از مهم‌ترین برنامه‌های این جشنواره است که در استان سمنان اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سمنان در اجرای طرح اهدای خون بر اساس شاخص‌ها جزو استان‌های برتر کشور قرار گرفت، تأکید کرد: «شهیده رودباری» به‌عنوان شهید شاخص استان سمنان در سال جاری برگزیده شدند که با برنامه‌ریزی‌های اصولی برای افزایش شناخت اقشار مردم از رشادت‌های این بانوی شهیده اقدام خواهد شد.

استان سمنان ۱۷ شهیده زن دارد

رئیس بسیج جامعه زنان استان سمنان از اجرای طرح دیوارنگاره ویژه شهیده رودباری در برخی از نقاط شهری استان خبر داد و افزود: چاپ و نشر خاطرات زنان ایثارگر از دیگر برنامه‌های کمیته زنان، خانواده، کودک و نوجوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان سمنان است.

دیابی بابیان اینکه تولید عکس نوشته (الگوی سوم) و نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس انجام می‌شود، ابراز کرد: استان سمنان ۱۷ شهیده زن را تقدیم میهن و انقلاب اسلامی کرده است و رشادت‌های این بانوان فرهیخته زبانزد در کشور است.

تجلیل از ۴۰ بانوی ایثارگر استان

دبیر کمیته خانواده، زنان، کودک و نوجوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان سمنان نیز در این جلسه اظهار داشت: بسیاری از دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های کمیته خانواده، زنان، کودک و نوجوان را در گام اجرایی قرار نداده‌اند و تعداد دیگری از ادارات در استان باوجود انجام برنامه‌ها، گزارش اقدام‌های خود را به دبیرخانه ارسال نکردند.

مریم سلطانی با اشاره به اینکه ظرفیت دو درصد بودجه فرهنگی دستگاه‌های اجرایی استان در قالب چهلمین سالگرد دفاع مقدس هزینه شود، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه سواد رسانه برای بهبود سبک زندگی، رونمایی از فیلم کوتاه، کتاب صوتی، دیدار و تجلیل از ۴۰ بانوی ایثارگر استان و سرکشی از خانواده معظم شهدا بخشی از این برنامه ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان سمنان است.

وی اضافه کرد: حمایت از چاپ کتاب ویژه جایگاه بانوان در هشت سال دفاع مقدس، فراخوان برگزاری کلاس‌های آموزشی، جمع‌آوری اسناد دفاع مقدس و تجلیل از بانوان ایثارگر در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های کمیته خانواده، زنان، کودک و نوجوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.

کد خبر 4994941

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج جامعه زنان استانداری سمنان دفاع مقدس ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان ماه محرم آمار کرونا کمک مومنانه قزوین شهرکرد عید سعید قربان ستاد ملی مقابله با کرونا استان سمنان کمیته خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بازدید سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید سلیمانی به علت تعمیرات زیرساختی و فنی از روز شنبه ۸ اردیبهشت تا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تعطیل است.

بر اساس این گزارش کلیه بازدیدهای گروهی رزرو شده لغو و می‌بایست با هماهنگی با معاونت موزه داری به روز دیگری موکول شود.

این مجموعه ملی در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۷ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 6087368 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود