Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@04:47:39 GMT

کرونا نگاری‌های هنرمندان تجسمی به نمایش درمی‌آید

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۷۹۳۵

کرونا نگاری‌های هنرمندان تجسمی به نمایش درمی‌آید

آثار هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی در دوران خانه‌نشینی ناشی از شیوع ویروس کرونا در قالب نمایشگاه مجازی «تصویری از یک تجربه» به نمایش گذاشته می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالرحیم سیاهکارزاده (مدیر مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر) درباره اجرای نمایشگاه مجازی «تصویری از یک تجربه»، گفت: در جریان شیوع ویروس کرونا و خانه‌نشینی هنرمندان، آنها در خانه آثاری را در این مدت خلق کرده‌اند که شاید همگی نتوانند محلی برای نمایش پیدا کنند؛ طی هماهنگی با هنرمندان قرار شد آثار تولید شده در این مدت، به صورت نمایشگاه مجازی در صفحه اینستاگرام مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی به نشانی @tajasomi نمایش داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سیاهکارزاده در ادامه گفت: هدف ما در این طرح همنشینی هنرهای مختلف و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بیانی تازه، قابلیت جدید برای بیان هنری و تعامل گسترده و مستمر با هنرمندان و مخاطبان است. 

وی افزود: طرح « تصویری از یک تجربه » از 6 مرداد آغاز شده و تاکنون آثار تازه هنرمندانی مانند؛ خسرو خسروی (نقاش)، حسین تک زارع (مجسمه‌ساز)، محمدعلی بنی‌اسدی (نقاش)، شهربانو نجفی (خوشنویس)،کوروش پارسانژاد (گرافیست)، زهرا درباریان (مجسمه‌ساز)، یزدان سعدی (نقاش ) و حسین محجوبی (نقاش) منتشر شده است و در ادامه نیز آثار بیش از 100 هنرمند دیگر را هم منتشر می‌کنیم.  

این طرح با ایده و مدیریت امیرحسین محمدپور، کارشناسی هنری خدیجه رجبی و زهرا صالحی و طراحی گرافیک مهدیه روستایی به نمایش گذاشته می‌شود.

امیرخانی: تمام حرف من یک کلمه است: «آموزش»/ جای خالی هنر در کشور ما احساس می‌­شودحسینی: نقاشی قهوه‌خانه‌ای در دانشگاه‌های هنر ما جایگاهی ندارد/ طالعی‌نیا: گالری‌داری در «مافیا» و «بیزینس» غرق شده است

انتهای پیام/

R1527/P/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا خوشنویسی گرافیک نقاشی هنرهای تجسمی بیشتر بخوانید... امیرخانی: تمام حرف من یک کلمه است: «آموزش»/ جای خالی هنر در کشور ما احساس می‌­شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... امیرخانی: تمام حرف من یک کلمه است: «آموزش»/ جای خالی هنر در کشور ما احساس می‌­شود واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا خوشنویسی گرافیک نقاشی هنرهای تجسمی پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ فیروز زیرک‌کار از پیرغلامان تبریز درگذشت ۲ امام کاظم(ع) با چه راهکارهایی پرچم اباعبدالله(ع) را برپا نگه‌داشت؟ ۳ خاطره‌بازی با فریده سپاه منصور: وقتی لبنیاتی به خانم بازیگر شیر نمی‌فروخت/ بد بازی کردن را خیانت به مردم می‌دانم ۴ حاج علی انسانی: درباره عزاداری محرم باید گوش به فرمان و ملازم رهبر انقلاب باشیم/ جان ما و امر رهبری ۵ نام موسویان برای همیشه در زمره اقتصاددان‌های بزرگ جهان اسلام ثبت شد ۶ محدث: دوست دارم نقش شهدای دفاع مقدس را بازی کنم ۷ "زیرخاکی ۲" نوروزی شد؟/ "خانه امن" آبان‌ماه در تلویزیون ۸ رضاشاه، کرونا و حکمِ عشق مهمترین اخبار فرهنگی داستان قیام شهید «فخ» و اندوه امام کاظم از شهادت وی/ ماجرای فردی که با ادعای مهدویت فتنه آفرید خاطره‌بازی با فریده سپاه منصور: وقتی لبنیاتی به خانم بازیگر شیر نمی‌فروخت/ بد بازی کردن را خیانت به مردم می‌دانم اتحادیه چاپخانه‌داران مرجع تأییدکننده واردات دستگاه‌های چاپ ماقبل ۲۰۱۰ شد امام کاظم(ع) با چه راهکارهایی پرچم اباعبدالله(ع) را برپا نگه‌داشت؟ مهمترین اخبار تسنیم لبنان| گزارش کمیته تحقیقات انفجار بیروت آماده شد افتتاح پروژه آزمایشی کریدور ترانزیتی ایران ــ افغانستان ــ ازبکستان موسوی: سفر مقام بلندپایه ایرانی به لبنان/نامه دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس نظر همه اعضا نیست عصر امروز؛ جلسه وزارت کشور و وزارت بهداشت برای تعیین تکلیف برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس اعلان جنگ قبایل علیه آمریکایی‌ها؛ تأکید بر آزادی سوریه از لوث وجود اشغالگران و مزدورانشان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا خوشنویسی گرافیک نقاشی هنرهای تجسمی ویروس کرونا خوشنویسی گرافیک نقاشی هنرهای تجسمی هنرهای تجسمی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمندان کردستانی آثار فاخری در حوزه صنایع‌دستی دارند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر محمدی پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از جشن ملی نوروزگاه و نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خانه کُرد و عمارت خسروآباد سنندج، که با همراهی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در سنندج انجام شد، اظهار کرد: استان کردستان به‌واسطه برخورداری از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بی‌نظیر، فرهنگ غنی و تنوع رشته‌های مختلف صنایع‌دستی دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی در سطح کشور و جهان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان افزود: باید با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت‌ها و امکانات، زمینه معرفی و عرضه هرچه بهتر و بیشتر آثار هنرمندان توانمند استان فراهم شود.

وی عنوان کرد: اجرای جشن‌های ملی نوروزگاه علاوه بر ایجاد فضای شاد و مفرح، موجب توسعه صنعت گردشگری و معرفی بیش‌ازپیش ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی استان می‌شود.

محمدی یادآور شد: با اجرای این ویژه‌برنامه‌ها می‌توان بیش از گذشته مردم دنیا را با آداب‌ورسوم نوروز و فرهنگ و هنر اصیل کردستان آشنا کرد.

عرضه محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، عرضه انواع غذاهای محلی، اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، موسیقی، نمایش و… از جمله برنامه‌های جنبی مراسم نوروزگاه در استان است که تا ۱۲ فروردین‌ماه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

کد خبر 6063558

دیگر خبرها

  • تئاتر و نقش آن در بالا بردن توانایی فردی در کودکان
  • آغاز پیش فروش نمایش «کمی کمتر بدزدین»
  • آغاز پیش فروش بلیت نمایش «کمی کمتر بدزدین»
  • خاطراتی از «بلبل» شدن فردوس کاویانی و چند ماجرای دیگر
  • هنرمندان کردستانی آثار فاخری در حوزه صنایع‌دستی دارند
  • هنرهای نمایشی زاهدان، زنده اما کم‌رمق است
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز هنرهای نمایشی
  • ضرورت اجرای مداومِ تئاتر خیابانی برای گردشگران
  • «سند ملی هنرهای تجسمی» در ۱۴۰۳ به سرانجام می‌رسد/ حضور ایران در دوسالانه ونیز و اکسپوی ژاپن
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی