Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:24:36 GMT

۷۶ میلیارد ریال برای توسعه برق گچساران هزینه شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۷۹۵۴

۷۶ میلیارد ریال برای توسعه برق گچساران هزینه شد

علی روانگرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۵۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال  از این میزان اعتبارات از محلی داخلی این شرکت هزینه شد.

وی بیان کرد: این میزان اعتبارات در قالب ۱۰ طرح در مناطق تپه آفتابگردان، پشت فنس سپاه، شهرک نفت، توسعه شهری ، فلکه نرگس و شهرک لاله، روشنایی بلوار بعثت و تاجگردون، روشنایی مسکن مهر، توسعه فیدر خیابان ترابری و روستای رودبال هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روانگرد ادامه داد: این طرح ها در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت:  هم اکنون چهار طرح کاهش نرخ تلفات انرژی با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان در دست اجراست.

روانگرد افزود: این طرح ها شامل  اصلاحیه شبکه‌های تپه رادک ،هلال احمر و خیابان دانشجو در شهر دوگنبدان و اصلاح شبکه روستاهای باباکلان و بیدزرد است که بهره برداری از این طرح ها در کاهش نرخ تلفات انرژی تاثیر بسزایی دارد.

وی کاهش نرخ تلفات انرژی، جلوگیری از سرقت های شبکه، پایداری برق و رفع مشکلات نوسانات را از مهمترین مزایای اجرای طرح های کاهش تلفات برق اعلام کرد و گفت: برای اجرای طرح ها حدود ۲۵ کیلومتر انواع کابل خودنگهدار استفاده خواهد شد.

۱۱۴روستا در بخش مرکزی گچساران وجود دارد که همه آنان از نعمت برق برخوردارند.

۱۰ درصد از خطوط و شبکه‌های توزیع و انتقال برق این شهرستان فرسوده و عمری بیشتر از ۲۰ سال دارند.

شهرستان گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد حدود ۸۰ هزار اشتراک برق قرار دارد.


 

برچسب‌ها مصرف بهینه برق گچساران شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مصرف بهینه برق گچساران شركت توزيع نيروی برق مصرف بهینه برق گچساران شركت توزيع نيروی برق طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی

حسن عسکری در نخستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سنندج اظهار داشت: ارتقای شاخص دسترسی مردم به کتاب و کتابخانه در تمامی مناطق شهری و روستایی امری مهم و ضروری در راستای توسعه فرهنگی است.

وی عنوان کرد: کتابخانه‌های عمومی به عنوان یکی از متولیان حوزه کتاب به منظور توسعه سطح خدمات خود، نیازمند حمایت سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها به ویژه در مناطق روستایی و حاشیه شهر‌ها است.

عسکری بیان کرد: بر این اساس برخی دستگاه‌ها که دارای ساختمان‌های بلااستفاده در مناطق روستایی و حاشیه شهر‌ها هستند می‌توانند حق انتفاع این مکان‌ها را به منظور راه‌اندازی کتابخانه در اختیار نهاد کتابخانه‌های عمومی قرار دهند.

فرماندار سنندج با بیان اینکه ارتقای سرانه مطالعه یکی از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی است، افزود: راه‌اندازی کتابخانه امری عام‌المنفعه است و باید از ظرفیت خیرین نیز در این زمینه استفاده شود.

وی اضافه کرد: سنندج یکی از شهر‌های فعال کشور در زمینه فعالیت خیرین است و باید از این ظرفیت به منظور توسعه کتابخانه‌های عمومی استفاده کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان نیز در این جلسه بیان کرد: ترویج فرهنگ مطالعه وظیفه‌ای همگانی است و همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها باید در این زمینه مشارکت داشته باشند.

معصومه حسنی‌خونسار با تاکید بر اینکه کتابخانه‌های عمومی باید به صورت ویژه مورد توجه مسئولان قرار گیرد، افزود: مسئولان از جمله فرمانداران می‌توانند با تخصیص اعتبارات مناسب از این نهاد فرهنگی به صورت ویژه حمایت کنند.

وی گفت: در حال حاضر برخی از کتابخانه‌های عمومی به ویژه در روستا‌ها دارای مشکلات عمرانی و کمبود تجهیزات هستند که این امر می‌تواند آسیب جدی به حوزه فرهنگ و به ویژه نحوه خدمت رسانی در کتابخانه‌های عمومی وارد کند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سنندج نیز در این جلسه عنوان کرد: سنندج در حال حاضر دارای ۲۳ باب کتابخانه عمومی است که از این تعداد ۱۵ باب نهادی و بقیه مشارکتی است.

محمد بهرامی با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۰۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های عمومی شهرستان سنندج در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد، عنوان کرد: هم اکنون بالغ بر ۱۸ هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی شهرستان عضویت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های استان/صفر شدن آمار تلفات ناشی از سیل در قزوین
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت
  • ابراز خرسندی شهروندان گچساران از مرمت و بهسازی گلزار شهدا + فیلم
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • توسعه و اصلاح بیش از ۱۱ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی در مریوان
  • پیگیری کنترل سرعت شبکه حمل‌ونقل عمومی با استفاده از سامانه‌های هوشمند