Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل بانک سپه از آمادگی این بانک برای نقش آفرینی بیشتر در عرصه کلان اقتصادی و تحقق اهداف کلان اقتصادی دولت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، محمدکاظم چقازردی در جلسه رابطین پارلمانی امور مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی که با حضور دکتر جلیلی معاون حقوقی و پارلمانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، هیئت داودیان عضو هیئت مدیره بانک سپه و نمایندگان پارلمانی سازمان ها و دستگاه های وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی در ساختمان نگین برگزار شد افزود: کشورعزیزمان هم در شرایط تحریم ظالمانه قرار دارد و هم درگیر ویروس کروناست و این موضوع بر کسب و کارها و تولید و اشتغال اثر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه وزارت امور اقتصادی و دارایی جزو بزرگترین وزارت خانه ها است این وزارتخانه را به اقلیم بزرگ و سرزمین پهناور تشبیه کرد و افزود: ما سربازان این سرزمین پهناور هستیم که باید هر کدام در انجام وظایف و مسئولیت های خود درست ایفای نقش کنیم به گونه ای که به مقامات عالی این وزارتخانه در راستای ایفای مسئولیت مهم ، متعدد و متنوع کمک کنیم .
چقازردی با تأکید بر اینکه انتظارات مردم از مجلس محترم شورای اسلامی زیاد است گفت: بانک سپه اراده قوی برای کمک به تحقق سیاستها و برنامه های اقتصادی و اجتماعی دولت محترم و رفع مشکلات اقتصادی مردم دارد.
تقدیر معاون حقوقی و پارلمانی وزارت امور اقتصادی و دارایی از تلاش بانک سپه
معاون حقوقی و پارلمانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در ادامه ضمن قدردانی از مدیرعامل بانک سپه اظهار داشت: حسن رابطه و تجربه و تلاش شما در بانک بزرگ سپه قابل قدردانی و ستایش است و کمترین دغدغه را نمایندگان مجلس با بانک سپه دارند.
دکتر جلیلی با آرزوی موفقیت برای بانک سپه در پروژه سنگین ادغام گفت: بانک سپه بعد از ادغام یکی از بانک های بزرگ و استثنایی کشور خواهد بود. وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته با حضور فعال و پرتلاش مدیران عامل بانک ها و ارتباط مستمر آنها با مجلس و بر اساس ارزیابی معاونت پارلمانی رئیس جمهوری رتبه اول این حضور و تعامل به وزارت امور اقتصادی و دارایی تعلق گرفت.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وزارت امور اقتصادی و دارایی بانک سپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر، گفت: بانک‌ها رویکرد مشتری محوری را به توسعه محوری تغییر دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی باستین شامگاه چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل بانک تجارت استان بوشهر با تبریک حماسه غرورآفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حمله پهپادی و موشکی به اسرائیل جنایتکار، اظهار داشت: این حماسه مهم و موفق شادمانی برای ملت ایران و جهان اسلام و آزادی‌خواهان دنیا به دنبال داشت.

وی با اشاره به تعامل مطلوب و هم‌افزایی مسئولان بوشهر و فارس در اجرا طرح‌های مشترک گفت: اکنون طرح‌های مهم و بزرگی از جمله خط ریلی شیراز، بوشهر و عسلویه و بزرگراه شیراز به بوشهر با تعامل مسئولان دو استان بوشهر و فارس در حال اجرا است و این تعامل نتایج قابل توجهی در تسریع این طرح‌ها داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خدمات و تلاش بانک تجارت استان بوشهر در ابعاد گوناگون توسعه استان را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات استانی در اجرا طرح‌های عمرانی همکاری و تعامل بانک‌ها و تخصیص منابع اعتباری بسیار مهم و بانک تجارت در این حوزه موفق عمل کرده است.

باستین با بیان اینکه در قانون بودجه ظرفیت‌های مهمی برای بانک‌ها برای مشارکت در طرح‌های عمرانی و اقتصادی پیش‌بینی شده است تصریح کرد: طرح‌های عمرانی و اقتصادی پیشران از جمله تکمیل زنجیره ارزش در امور کشاورزی، پرورش آبزیان، خرما، معادن و دیگر عرصه‌ها نیاز به مشارکت بانک‌ها در تامین منابع مالی است.

وی تسهیلات تکلیفی بانک‌ها را بر اساس قانون بودجه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تسهیلات تکلیفی در عرصه اشتغال‌زایی و حمایت از طرح‌های تولیدی هر ساله به بانک‌ها ابلاغ می‌شود که در این عرصه بانک تجارت موفق عمل کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تاکید کرد: لازم است بانک‌های استان بوشهر 50 درصد از منابع اعتباری خود را در اختیار بخش تولید قرار دهند و در عرصه مسئولیت اجتماعی هم بیشتر مورد توجه قرار گرفته شود.

باستین با بیان اینکه یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور تامین منابع مالی طرح‌ها از سوی بانک‌ها است اضافه کرد: حداقل یک سهم برای هر بانک برای طرح‌های مصوب در نظر گرفته شده است.

وی تغییر رویکرد بانک‌ها در توسعه را مورد تاکید قرار داد و افزود: یک رویکرد جدید مورد انتظار از بانک‌ها این است که بانک‌ها از مشتری محوری به توسعه محوری تغییر رویکرد دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به پرداخت تسهیلات بانکی به مردم با شرایط آسان افزود: برای رفاه و آسایش مردم در دریافت تسهیلات بانکی اقدامات لازم انجام شود و ضمن تکریم مردم فرایند پرداخت تسهیلات بانکی به بخش خصوصی به ویژه مردم آسان‌سازی شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین ریسک اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳؛ تورم‌های بزرگتر در راه است؟
  • بزرگ‌ترین ریسک اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳/ تورم‌های سهمگین در راه است؟
  • لایحه حجاب و عفاف به کجا رسید؟
  • سرانجام لایحه حجاب و عفاف چه شد؟
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • سرانجام لایحه حجاب و عفاف به کجا کشیده شد؟
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • مولدسازی دارایی‌های دولت برای پشتیبانی از تولید و مشارکت عمومی
  • سخنگوی اقتصادی دولت: نوسانات ارزی هیچ نفعی برای دولت‌ها ندارد
  • انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد