Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@03:50:09 GMT

مغانلو کفش طلا را از دیاباته پس می‌گیرد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۸۰۰۲

مغانلو کفش طلا را از دیاباته پس می‌گیرد؟

مهاجم پیکان پس از چهار دیدار متوالی ناکامی در گلزنی امیدوار است بتواند فردا مقابل صنعت نفت آبادان به تیره‌روزی خود پایان دهد و دوباره به صدر جدول گلزنان برسد.

به گزارش "ورزش سه" گلزنی‌های متوالی شیخ دیاباته مهاجم بلندقامت استقلال همزمان با گل‌نزنی‌های شهریار مغانلو مهاجم گلزن پیکان شد و باعث شد تا در رقابت تنگاتنگ آقای گلی مهاجم آبی‌پوشان از مغانلو پیشی بگیرد و تعداد گل‌های زده خود را به عدد 13 برساند؛ شهریار مغانلو که شنیده می‌شود با پیشنهادات خارجی هم برای فصل آتی مواجه است، در سه بازی باقیمانده که حکم مرگ و زندگی را برای تیم پیکان دارد باید به روند گل نزدن‌های خود پایان دهد و در قامت ناجی تیمش را با گلزنی‌های خود در لیگ برتر حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آخرین گل مغانلو برای پیکان در لیگ برتر، گلزنی او از روی ضربه ایستگاهی به ذوب‌آهن در شب برتری چهار گله پیکانی‌ها بود و پس از آن در چهار دیدار اخیر تیمش این ستاره نتوانسته گلزنی را داشته باشد تا در مقابل شیخ دیاباته با گلزنی‌های پی در پی خود بتواند کفش طلا را فعلا از آن خود کند.

 

بهترین فرصت برای رسیدن دوباره به صدر جدول گلزنان برای مغانلو دیدار فرداشب برابر صنعت نفت آبادان است که در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار خواهد شد که باید دید آیا مغانلو موفق به گلزنی می‌شود و تعداد گل‌های خود با مهاجم استقلال را برابر و یا حتی بیش از او می‌کند یا همچنان روزهای ناموفق مغانلو ادامه خواهد داشت و خبری از گلزنی او در دیدار فرداشب مخابره نخواهد شد؟

پیکان شهریار مغانلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان شهریار مغانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه 30 بر 26 پیکان را شکست دهد تا 2 امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با 38 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رسید. پیکان هم همچنان با 14 در رده هشتم قرار گرفت.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان 10 اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • ابوالفضل و خاص‌ترین گل لیگ ایران!
  • شهریار و باقری در انزلی گلاویز شدند! (عکس)
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار مقابل بولونیا
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند