Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-20@01:16:56 GMT

اعتراض سپاهانی‌ها به ساعت هوشمند فرهاد؟!

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۸۰۴۸

اعتراض سپاهانی‌ها به ساعت هوشمند فرهاد؟!

سعید الهویی از اعضای کادر فنی سپاهان اعلام کرد سازمان لیگ اجازه ارتباط کادر فنی روی نیمکت با آنالیزور‌های روی سکو را با استفاده از ابزار الکترونیکی نمی‌دهد، اما تیم دیگری است که براحتی از این ابزار استفاده می‌کند پس قانون برای همه یکسان نیست!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امشب دیدار حساس از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که طی آن استقلال میزبان سپاهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جنجال این مسابقه اما از روز قبل و در نشست خبری شروع شد؛ جایی که سعید الهویی از اعضای کادر فنی سپاهان اعلام کرد سازمان لیگ اجازه ارتباط کادر فنی روی نیمکت با آنالیزورهای روی سکو را با استفاده از ابزار الکترونیکی نمی‌دهد اما تیم دیگری است که براحتی از این ابزار استفاده می‌کند پس قانون برای همه یکسان نیست!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرهاد مجیدی تیم فوتبال سپاهان ورزشگاه آزادی کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب ذوب‌آهن مقابل سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، بر این اساس 11 بازیکن زیر از ساعت 16:30 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سپاهان می‌روند: 

پارس جعفری- امیرحسین جدی، فریبرز گرامی، محمد قریشی، شایان مصلح، محمدجواد محمدی، کمال کامیابی نیا، محسن آذرباد، گریگول چابرادزه، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی.

ذوب‌‌آهن در شرایطی با ربیعی پا به دربی اصفهان خواهد گذاشت که آمار متناقضی دارد. محمد ربیعی تاکنون به عنوان سرمربی موفق به کسب پیروزی یا حتی تساوی در نقش جهان نشده و از سوی دیگر تیم این مربی جوان در لیگ بیست و سوم بهترین نتایج بیرون از خانه را به نام خود زده است.

دیدار دو تیم از ساعت 16:30 دقیقه با سوت پیام حیدری در نقش جهان آغاز می شود.

دیگر خبرها

  • مشت های گره کرده نکونام و اعتراض کادر فنی حریف
  • مشت های گره کرده نکونام و اعتراض کادر فنی حریف/ تشویق هر دو تیم!
  • استقلال - شمس آذر؛ رنگ صدر آبی می‌ماند؟
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ چگونه تلفن هوشمند چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • تجربه ها ؛ ابزار تحقق شعار سال
  • اعلام ترکیب ذوب‌آهن مقابل سپاهان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم