Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حاجی صادقی با سفر به استان سیستان و بلوچستان، از مرز‌های جنوب شرق کشور و مناطق ماموریتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بازدید کرد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبد الله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سفر به استان سیستان و بلوچستان، از مرز‌های جنوب شرق و مناطق ماموریتی و پایگاه‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده، ولی فقیه در سپاه در جریان بازدید از پایگاه‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در مناطق مرزی شهرستان سرباز و سراوان در جمع رزمندگان قرارگاه، با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به آنان و اظهار خرسندی از حضور در جمع حافظان دلیر و سلحشور مرز‌های ایران اسلامی گفت: بحمدالله امروز نیروی زمینی سپاه اشراف بسیار خوبی بر مرز‌های جنوب شرق کشور دارد و رزمندگان با ایمان و مقتدر این نیرو برای صیانت از مرز‌های سرزمینی ایران اسلامی آماده هستند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به نقش آفرینی مجاهدانه رزمندگان نیروی زمینی سپاه در تامین امنیت مرز‌ها گفت: نیروی زمینی سپاه با ایجاد پاسگاه‌های مرزی نقش مهمی در امنیت پایدار جنوب شرق کشور ایفا کرده است.

وی اقدامات یگان‌های مهندسی نیروی زمینی سپاه در مناطق مرزی جنوب شرق کشور را مطلوب توصیف و تصریح کرد: نیروی زمینی سپاه نه تنها حفظ امنیت مرز‌ها را در این مناطق بر عهده دارد، بلکه یار و همراه مردم مظلوم این مناطق در مشکلات بوده و اقدامات محرومیت زدایی و مردم یاری بسیار خوبی را به انجام می‌رساند.

در این بازدید که حجت الاسلام محمد هادی رضایی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه و سردار سرتیپ پاسدار کرمی فرمانده قرارگاه قدس، نماینده، ولی فقیه در سپاه را همراهی می‌کردند، حجت الاسلام حاجی صادقی در فضایی صمیمی با رزمندگان و بسیجیان حاضر در پایگاه‌های مرزی به گفتگو پرداخت.

نماینده، ولی فقیه در سپاه در سفر به استان سیستان و بلوچستان، از طرح‌های توسعه سواحل مکران و پایگاه امام خمینی (ره) چابهار نیز بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حجت الاسلام حاجی صادقی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی زمینی سپاه نماینده ولی فقیه در سپاه حجت الاسلام حاجی صادقی نیروی زمینی سپاه ولی فقیه در سپاه جنوب شرق کشور جنوب شرق قرارگاه قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید

در پی وقوع سیلاب کم‌سابقه در جنوب استان سیستان و بلوچستان، نهادهای مختلف به یاری مردم شتافتند و حالا کاروان کمک‌های نیرو زمینی سپاه به روستاهای سیل‌زده شهرستان دشتیاری رسیده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتیاری، در پی وقوع سیلاب کم‌سابقه در منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، نهادهای مختلف به یاری مردم شتافتند و حالا کاروان کمک‌های نیرو زمینی سپاه به روستاهای سیل‌زده شهرستان دشتیاری رسیده است.

این کاروان شامل 40 دستگاه خودرو حامل ارزاق، آرد، اقلام بهداشتی و اسباب بازی به ارزش بالغ بر 50 میلیارد ریال بوده که اقلام آن میان ساکنان روستاهای سیل‌زده شهرستان دشتیاری در حال توزیع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • کمک‌های نیرو زمینی سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است