Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-20@04:18:16 GMT

قاچاقچیان ارز در سکه‌فروشی دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۸۱۱۰

قاچاقچیان ارز در سکه‌فروشی دستگیر شدند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی از بازداشت اعضای باندی خبر داد که در یک مغازه سکه‌فروشی در پوشش خرید و فروش سکه اقدام به جمع‌آوری ارز و قاچاق آن به خارج از کشور می‌کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا مقیمی با اعلام خبر بازداشت قاچاقچیان ارز، در این رابطه اظهار کرد: در راستای تشدید اقدامات مقابله‌ای با قاچاق ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی به فعالیت افرادی در یک مغازه سکه‌فروشی که در پوشش خرید و فروش سکه اقدام به جمع‌آوری روزانه ۳۰۰ هزار دلار به قصد قاچاق به خارج از کشور می‌کردند، مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: با مراقبت‌های نامحسوس پلیسی، مأموران پس از احراز قاچاق ارز، در یک اقدام ضربتی و پلیسی موفق شدند افرادی را که در این سکه‌فروشی اقدام به جمع‌آوری انواع ارز و سپس قاچاق آن به خارج از کشور می‌کردند، دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه در این رابطه چهار متهم دستگیر و بیش از ۸۳ هزار قطعه انواع ارز کشف شد، تصریح کرد: پس از دستگیری متهمان، سکه‌فروشی پلمب و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی از هموطنان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود مبنی بر وجود اینگونه تخلفات را به قید فوریت به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ارز امنیت اقتصادی اجتماعی سکه فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رویترز نوشت که پلیس فرانسه پیشتر این مکان را محاصره کرده بود.

رویترز به نقل از یک منبع آگاه در پلیس فرانسه نوشت که این فرد ساعت ۱۱ به وقت محلی وارد کنسولگری شده و شی ای را که به نظر نارنجک به نظر می آمد به همراه یک جلیقه انتحاری حمل می کرد.

تارنمای روزنامه فرانسوی لوپوئن نیز مدعی شده بود که سفارت ایران درخواست مداخله پلیس را داده و فعالیت خط ۶ متروی پاریس به دلایل امنیتی متوقف شده بود.

اطلاعات بیشتری در مورد این رخداد منتشر نشده است.

دیگر خبرها

  • پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • ۵ تُن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد