Web Analytics Made Easy - Statcounter

۸۰ هزار باب خانه مسکونی روستایی در استان خراسان شمالی تحت پوشش بیمه برکت قرار گرفت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به گفته مدیرعامل بیمه برکت، با هدف ایجاد چتر حمایتی برای ساکنین آسیب‌پذیر مناطق محروم روستایی و توسعه فرهنگ بیمه در این مناطق و با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با استانداری خراسان شمالی، 80 هزار خانه مسکونی روستایی این استان تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی و حوادث طبیعی برکت تا سقف 20 هزار میلیارد ریال پرداخت خسارت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد طالبی در توضیح مفاد تفاهم‌نامه همکاری با استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه، تعداد 80 هزار باب منزل مسکونی روستایی استان خراسان شمالی با سرمایه 250 میلیون ریال به ازای هر باب خانه، در قبال خطرات آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، سیل و طغیان آب، زلزله، طوفان، تندباد و گردباد، آتشفشان، رانش و فرونشست زمین به مدت یک‌سال تحت پوشش بیمه برکت قرار گرفته است.
مدیرعامل بیمه برکت با اشاره به تجربه‌های موفق گذشته در پوشش بیمه‌ای منازل مسکونی روستایی خاطرنشان کرد: شرکت بیمه برکت وابسته به بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، پس از تجربه موفق خود در پوشش بیمه‌ای منازل مسکونی روستایی استان‌های خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد نسبت به بیمه آتش‌سوزی و حوادث طبیعی منازل مسکونی روستایی استان خراسان شمالی اقدام نموده است.
وی ادامه داد: بنیاد برکت نیز با توجه به رسالت و ماموریت‌های خود و جهت تسهیل در اجرایی شدن این موضوع مهم، در پرداخت حق بیمه بیمه‌نامه‌های صادره با استانداری خراسان شمالی مشارکت می‌نماید.
طالبی یادآور شد: پیش از این نیز با حمایت بیمه‌ای از روستاهای استان‌های خوزستان و لرستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام، 143 هزار منزل در استان خوزستان و 75 هزار منزل در استان لرستان تحت پوشش بیمه برکت قرار گرفته‌اند.
وی اظهار داشت: بیمه برکت در حادثه سیل فروردین‌ماه سال 1398 با پوشش منازل مسکونی روستایی استان‌های خوزستان و لرستان، مقدمات پرداخت خسارتی بالغ بر 270 میلیارد ریال خسارت را به سیل‌زدگان فراهم کرد که سهم هر استان به ترتیب 122 و 148 میلیارد ریال بوده است.
مدیرعامل بیمه برکت در پایان تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان امام به منظور محرومیت‌زدایی، ارتقای سطح زندگی، برقراری عدالت اجتماعی و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی مناطق محروم و کم‌برخوردار تا به امروز روستاهای هفت استان محروم کشور را تحت پوشش بیمه آتش سوزی برکت قرار داده است.

انتهای پیام/

R1012122/P/S7,77/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ کاهش ۲۴۰۰ تومانی قیمت دلار/ سکه هم نزولی شد ۲ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۰ ۳ جزئیات پرداخت وام با وثیقه سهام عدالت/ نرخ سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۳ ساله ۴ یارانه نقدی مرداد دوشنبه واریز می‌شود/ کسر قسط دوم وام یک‌میلیون تومانی ۵ امکان فروش ۶۰ درصد سهام عدالت برای همه/ کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند باید تغییر وضعیت دهند ۶ جزئیات پانزدهمین عرضه اولیه امسال بازار سهام اعلام شد ۷ ضریب خرید اعتباری سهام باز هم کاهش یافت ۸ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۱۸| پیش بینی رگبار ۳ روزه باران در برخی استان‌ها مهمترین اخبار اقتصادی تکذیب پذیره‌نویسی دارای دوم در شهریور/ بی‌برنامگی دولت مردم را سر کار گذاشت ۲۰۰ گیگ اینترنت هدیه همراه اول به خبرنگاران فعال شد/وزیر سیاسی‌کار، باز هم ناکام امروز حق مسکن کارگران تعیین تکلیف می شود؟ ساز ناکوک اطلاع‌رسانی در سازمان خصوصی‌سازی بورس را به هم ریخت مهمترین اخبار تسنیم لبنان| گزارش کمیته تحقیقات انفجار بیروت آماده شد افتتاح پروژه آزمایشی کریدور ترانزیتی ایران ــ افغانستان ــ ازبکستان موسوی: سفر مقام بلندپایه ایرانی به لبنان/نامه دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس نظر همه اعضا نیست عصر امروز؛ جلسه وزارت کشور و وزارت بهداشت برای تعیین تکلیف برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس کدخدایی : هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان کارآیی لازم را ندارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منازل مسکونی روستایی مسکونی روستایی استان تحت پوشش بیمه خراسان شمالی برکت قرار بیمه برکت آتش سوزی بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در نشست اقشار بانوان با اشاره به سیاست‌های حمایتی دولت در حوزه بانوان، افزود: بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌ها باید در سال جاری و با توجه به شعار سال به صورت وسیع و عینی، عملیاتی شود.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده  با اشاره به نامگذاری شعار سال یادآور شد: از آنجا که امسال با عنوان سال جهش تولید و مشارکت مردمی نامگذاری شد، شایسته است تا بسیاری از درخواست‌ها به ویژه نیاز‌هایی که در راستای تولید و سازندگی است با سرعت بیشتر پیگیری شود.

خزعلی به اقدامات دولت در زمینه حمایت‌های مالی و آموزشی از بانوان کارجو و کارآفرین و رساندن تولیدات آنان به بازار، اشاره کرد و گفت: این اتفاق با حمایت دولت و در قالب تسهیلات دولتی رقم خورد و شرط قرارداد این طرح، ماندن کارآفرین به مدت ۴ سال در کنار بانوان کارجو تا به ثمر رساندن کار آنها می‌باشد.

وی با اشاره به ایجاد صندوق ضمانت بانکی در کشور، افزود: در این زمینه، همه بانک‌ها مکلف شدند تا این ضمانت‌ها را بپذیرند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده درباره بازنگری طرح توجه به حجم مسئولیت زنان هیات علمی، گفت: طبق مصوبه‌ای که در شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال نهایی شدن است، مقرر شد به صورت ویژه به این مساله و مسئولیت‌های خانوادگی در ترفیع و ارتقا توجه شود و با نگاه عدالت جنسیتی این آیین نامه تدوین گردد.

خزعلی درباره تسهیلات اشتغالزایی برای بانوان به ویژه بانوان سرپرست، خانوار افزود: این تسهیلات اگر کلان باشد اغلب، همراه با تنفس است و در دو سال گذشته ۸۰ درصد به بانوان اختصاص داده شد و ۲ درصد از بیکاری بانوان کاسته شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم موضوع انعطاف شغلی بانوان و دغدغه مادران شاغل، می‌باشد، گفت: توجه به این مساله مهم در دستور کار دولت است و موضوع مهدکودک‌ها قبلا مصوب شده و اگر در جایی این قانون، عملیاتی نشده، خلاف است و در مراکز فاقد مهدکودک، باید اتاق مادر و کودک دایر شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده درباره اقدامات صورت گرفته در بحث راه اندازی محصولات کارآفرینی و جایگاه فروش محصولات خانگی، افزود: فروش مجازی تولیدات بانوان برقرار دادی که با پلتفرم «کسبینو» بسته شده مسیری روشن برای توسعه و اکتفا نکردن به بازار‌های سنتی است.

خزعلی گفت: در زمینه فروش بین المللی محصولات اقداماتی در دستور کار است.

وی افزود: در راستای حمایت از بانوان خانه دار برای اولین بار در این دولت بیمه زنان خانه دار، عملیاتی و در سطح روستا‌ها اجرا شده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در بخش دیگری از سخنان خود درباره تکریم امر حجاب و زیست عفیفانه و حمایت از لباس محفوظ و استانداردِ حجاب، گفت: پشتیبانی از این طرح در برنامه دولت است و در تهران اماکنی به این منظور افتتاح می‌شود و در استان سمنان از این موضوع حمایت خواهیم کرد.

خزعلی افزود: به منظور حمایت از زنان بدسرپرست و مقابله با بلای خانمان سوز اعتیاد، برنامه‌هایی با همراهی مدیر کل بانوان در استان پیگیری می‌شود.

وی گفت: یکی از طرح‌هایی که در استان سمنان و قم اجرا شده است، طرح همساز برای نوهمسران و قراردادن مشاوران خانواده به صورت رایگان از روز اول زندگی برای زوج‌های جوان می‌باشد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: امر واسطه گری ازدواج از موضوعات مهمی است که از آن حمایت می‌شود و در بحث جلوگیری از سقط جنین نیز برنامه‌هایی در دست اجراست و گروه‌هایی در هر دو موضوع مشغول فعالیت هستند.

خزعلی گفت: اعتباراتی برای اعطای تسهیلات مشاغل خانگی به بانوان، زنان بدسرپرست و بازماندگان از تحصیل مصوب شده که اجرایی شدن آن نیازمند مشارکت همگانی است.

دیگر خبرها

  • خزعلی: بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
  • بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • واگذاری ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان امسال
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • بیمه رایگان ظرفیت ویژه برای آینده زنان خانه‌دار است