Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@05:14:31 GMT

قاتل فراری به کشور بازگردانده شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۸۱۳۳

قاتل فراری به کشور بازگردانده شد

خبرگزاری میزان- رییس پلیس بین الملل ناجا از دستگیری و استرداد فردی به اتهام قتل به کشور خبر داد. تاریخ انتشار: 12:22 - 20 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۴۰۲

خبرگزاری میزان - سردار هادی شیرزاد گفت: در پی اعلام مراجع قضائی، پلیس بین الملل ناجا مطلع شد، فردی به اتهام قتل، به یکی از کشور‌های منطقه متواری شده، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس بین الملل ناجا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اینترپل تهران با استفاده از تجارب ماموریتی، بانک های اطلاعاتی و ردیابی ضمن هماهنگی با سازمان اینترپل، علیه وی اعلان قرمز صادر و مخفیگاه قاتل را در یکی از کشورهای همسایه شناسایی کرد، همچنین مدارک استرداد از طریق مبادی دیپلماتیک به کشور محل اختفای متهم ارسال شد.

بیشتر بخوانید: تشریح دو مشکل اساسی زیست محیطی در استان مازندران

رییس پلیس بین الملل ناجا گفت: با توجه به نوع جرم، هماهنگی‌های لازم برای استرداد انجام و در نهایت با همکاری اینترپل کشور مربوطه، این متهم از طریق یکی از مرزهای رسمی، به کشور منتقل و تحویل مقامات قضائی شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس قتل پلیس بین الملل ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، عتباتی افزود: دو روز گذشته در پی درگیری خانوادگی در مهاباد یک فقره قتل به وقوع پیوست که در اثر آن یک نفر به قتل رسید و عامل قتل متواری شده بود.

او اضافه کرد: با پیگیری و دستور مقام قضایی و هماهنگی مطلوب با نیروی انتظامی و پلیس آگاهی قاتل در یکی از شهر‌های اطراف شناسایی و دستگیر و با قرار قانونی بازپرس روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری
  • دسگیری قاتل فراری در محله دربند تهران