Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کریم اکبری دبیر رزمایش سراسری کمک مؤمنانه در شهرستان کاشان در جمع خبرنگاران با اشاره به مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در سطح شهرستان اظهار کرد: در این مرحله طبخ و توزیع ۱۳۸ هزار غذای گرم با مشارکت هیئات مذهبی و مؤسسات و قرارگاه‌های جهادی در روز عید غدیر در رزمایش کمک مؤمنانه در مرحله اول گام دوم کمک مومنانه بین خانواده‌های نیازمند کاشان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر رزمایش سراسری کمک مؤمنانه در شهرستان کاشان گفت: تعداد ۱۵۶ نذر قربانی و تعداد دو هزار بسته کمک معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند نیز در روز تولد امام هادی (ع) پخش شده است.

او افزود: در مرحله دوم گام دوم رزمایش که همزمان با ایام ماه محرم و تاسوعای حسینی است، قرار است ۲۰ هزار قلم لوازم التحریر با مشارکت اداره آموزش و پرورش و هیئات مذهبی و خیرین، بین دانش‌آموزان کم بضاعت توزیع شود و همچنین در روز عاشورا ۱۱۰ هزار غذای گرم با عنوان نذر حسینی توسط هیئات مذهبی پخش شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک مومنانه توزیع لوازم التحریر بسته کمک معیشتی دانش آموزان کم بضاعت کمک مؤمنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان


به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم، حزب التحریر در افغانستان با انتشار بیانیه‌ای در شبکه ایکس اظهار داشت شماری از اعضای آنها از طی دو ماه گذشته توسط نیروهای امنیتی حکومت افغانستان به جرم دعوت و فعالیت و برپایی خلافت اسلامی بازداشت شده‌اند.

این بیانیه افزود «سیف الله مستنیر» سخنگوی حزب التحریر نیز توسط حکومت طالبان بازداشت شده است.

در این بیانیه با انتقاد از حکومت طالبان آمده است نظام حاکم سد راه دعوت به سوی خیر است و باید افراد بازداشت شده را رها کنند.

حکومت طالبان طی سال گذشته دهها نفر از اعضای حزب التحریر را در نقاط مختلف افغانستان به اتهام تبلیغ برای گروه تروریستی داعش بازداشت کرده است.

حزب التحریر که بسیاری از افراد این گروه را در افغانستان تروریستی می‌خوانند با شعار برقراری خلافت اسلامی در بیش از یک دهه اخیر از طریق فضای مجازی، پخش ماهنامه و هفته نامه، تریبون مساجد و حتی در دانشگاه‌های افغانستان فعال بوده است.

 

مرکز تحقیقی «پیک» پیش از این گزارش داده بود کشورهایی که از گروه تروریستی داعش در افغانستان حمایت می‌کنند با هدف ایجاد پایگاه فکری برای جریان‌های تکفیری ساز، کار تبلیغاتی را از طریق «حزب‌التحریر» در این کشور راه اندازی کرده‌اند.

برخی سران سیاسی و شخصیت‌های افغانستان گفته بودند حزب التحریر با شعار خلافت جهانی اسلام، با ترویج عقاید وهابیت در بین مردم برای گروه‌های تروریستی داعش و النصره سربازگیری می‌کند.

دیگر خبرها

  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • نذر کاشی برای توسعه حرم سید الشهدا (ع) در کاشان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان
  • آغاز اجرای طرح تکمیل فاضلاب شهرستان کاشان
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • طرح ملی مسکن کاشان در چه مرحله‌ای است؟
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد