Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به گلایه‌های مردم در حوزه عدم ثبات قیمت‌ها گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی باید نسبت به رصد و کنترل بازار با ارائه پیوست‌های فرهنگی اهتمام جدی داشته باشد. تاریخ انتشار: 12:29 - 20 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۳۳۱

خبرگزاری میزان - غلامعلی دهشیری در دیدار با مدیر کل تعزیرات حکومتی استان با اشاره به نقش دستگاه‌های نظارتی در رصد و کنترل بازار گفت: اگرچه افزایش بخش عمده‌ای از قیمت‌ها ریشه در مسائلی، چون شیوع کرونا، تحریم و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. دارد، اما قطعا نظارت دستگاه‌های مرتبط می‌تواند در ثبات قیمت بازار موثر باشد.

وی با اشاره به ورود دادگستری استان یزد به حوزه برخورد با دلالان و سودجویان حوزه زمین و مسکن اظهار داشت: همراهی سایر دستگاه‌های استان به ویژه اداره کل تعزیرات در برخورد با سودجویان این حوزه قابل تقدیر است.

دهشیری تصریح کرد: پیگری‌ها تا رسیدن به آرامش در حوزه زمین و مسکن ادامه دارد و در همین راستا سامانه ثبت معاملات املاک استان در آینده‌ای نزدیک رونمایی می‌شود.

وی همچنین به ورود دادگستری استان یزد  به حوزه برخورد با متصرفین به اراضی ملی در مناطق ییلاقی اشاره کرد و گفت: در همین راستا در روز‌های اخیر در مناطق ییلاقی استان همچون ده بالا، منشاد، زرافشان و ... رفع تصرفات متعددی صورت گرفته است.

رییس کل دادگستری استان یزد، انسجام و همدلی بین دستگاه‌های اجرایی را از ویژگی‌های برجسته استان دانست و تصریح کرد: این همدلی در بین دستگاه‌های منسوب به قوه قضائیه برجسته‌تر است که نمود آن در سفر رییس قوه قضاییه به استان به خوبی مشهود بود.

وی از قاچاق کالا به عنوان عامل توقف در حرکت چرخ‌های تولید کشور یاد کرد و افزود: جهت مقابله با این پدیده شوم در ۸ شهرستان قاضی ویژه‌ای به بحث قاچاق کالا اختصاص داده شده است.

علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد نیز در این نشست گفت: از بدو ورود به استان، آسیب شناسی از حوزه‌های مختلف را در دستور کار قرار داده ایم.

وی کمبود زیرساخت در حوزه منابع انسانی و ساختمان را از مهمترین چالش‌های پیشروی این اداره کل دانست و افزود: در این راستا جلسات متعددی با مسئولان ارشد استان برگزار و تصمیماتی اتخاذ شده است.

مختاری با بیان اینکه به دنبال تسریع در زمان رسیدگی به پرونده‌های ورودی هستیم افزود: در گام اول، رسیدگی به پروند‌های معوق و مسن را در اولویت کاری قرار داده‌ایم.

وی بر اهتمام این دستگاه به بحث نظارت قیمت‌ها در بازار تاکید کرد و اظهار داشت: رصد و کنترل بازار را به‌دلیل نارصایتی مردم پیگیری نموده‌ایم البته بسیاری از موارد از دست تعزیرات خارج است که ریشه در عوامل مختلفی دارد.

بیشتر بخوانید: برگزاری بیش از ۶۰۰ دادگاه در سال جاری به صورت الکترونیک در استان یزد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیوست فرهنگی دادگستری استان یزد رصد و کنترل بازار تعزیرات حکومتی کل تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در یزد

به گزارش خبرگزار، مهر سید محمدمهدی مهاجریان مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد گفت: پرونده قاچاق ۲۸ هزار و ۳۰۰ لیتر نفت‌گاز به ارزش پنج میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی یزد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد افزود: شعبه با توجه به اینکه این محموله سوخت با بارنامه روغن سوخته حمل می‌شد، قاچاق سوخت را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده هر کدام از متهمان را به پرداخت ۱۱ میلیون ریال و جمعاً به پرداخت ۲۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مهاجریان گفت: اجرای احکام تعزیرات حکومتی با قطعی شدن حکم جریمه صادره را از متهمان وصول کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد افزود: مأموران نیروی انتظامی از یک دستگاه تریلر تانکردار محموله سوخت قاچاق را که با بارنامه روغن سوخته در حال قاچاق بود کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6084312

دیگر خبرها

  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل
  • هشدار تعزیرات حکومتی استان اردبیل به مشاوران املاک
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • هشدار تعزیرات حکومتی استان به مشاوران املاک اردبیل
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • عرضه خارج از شبکه آرد در دزفول
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در یزد