Web Analytics Made Easy - Statcounter

تظاهرکنندگان کانادایی لبنانی‌الاصل از نخست وزیر کانادا خواستند تا از مردم لبنان حمایت کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از صدی البلد، تظاهرکنندگان در شهر مونترال، از جاستین ترورو، نخست وزیر کانادا خواستند تا از مردم لبنان حمایت کند. آنها همچنین از مردم خواستند تا در مقابل کنسولگری لبنان در شهر مونترال تجمع کرده تا خواهان نجات لبنان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین افراد دیگری تظاهراتی در مقابل مقر پارلمان در اوتاوا برگزار کردند. تجمعی نیز برای اعلام همبستگی در مرکز شهر میسیساگا برپا شد.

پیشتر صدها کانادایی لبنانی‌الاصل در مرکز شهر تورنتو در روز شنبه تجمع کرده تا اعتراض خود را نسبت به وقوع انفجار در بندر بیروت ابراز کنند.

صدها تن در تجمع اعتراض آمیز خود پرچم‌های لبنان را در دست گرفته و شمع‌هایی را برای بزرگداشت قربانیان این انفجار روشن کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انفجار بیروت كانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع کشاورزان مقابل استانداری قزوین+ فیلم

کشاورزان قزوین، نسبت به کم شدن حقآبه از کانال آب کشاورزی، انتقاد دارند.

کشاورزان معتقدند سال گذشته حقآبه قزوین از سد طالقان، به کمتر از یک سوم کاهش یافت و خسارات فراوانی به مزارع و باغات وارد کرد.

کشاورزان می‌گویند: امسال هم رهاسازی آب از سد طالقان با تاخیر اتفاق افتاد که این مسئله مزارع گندم، جو، کلزا را دچار خسارت کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم خراسان جنوبی در حمایت از عملیات تنبیهی وعده صادق + تصاویر
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان بابت «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران
  • تجمع کشاورزان مقابل استانداری قزوین+ فیلم
  • مذاکرات آتش‌ بس غزه متوقف شده است
  • قمی ها در حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» راهپیمایی می کنند
  • تجمع مقابل سفارت اردن در تهران (عکس)
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند+ فیلم
  • تصویری جالب از تجمع بسیجی‌ها مقابل سفارت اردن در تهران