Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان، در راستای اجرای مفاد مصوبات یک هزار و نهصد و بیست و دومین جلسه هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی و با توجه به مشکلات ایجاد شده ناشی از شیوع بیماری کرونا و با هدف حفظ و تداوم بیمه پردازی بیمه شدگان غیراجباری و ایجاد تسهیل در این زمینه، مهلت انجام فرایند‌های مربوط به انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه متقاضیان و بیمه شدگان صاحبان حرف و مشاغل آزاد، ادامه بیمه به طور اختیاری، باربران، خادمان مساجد، زنبورداران، قالیبافان، بافندگان فرش و شاغلین صنایع دستی شناسه دار، ایرانیان خارج از کشور و اتباع خارجی که در اسفندماه سال ۹۸ و فروردین و اردیبهشت  ۹۹خاتمه یافته است تا پایان مردادماه ۱۳۹۹ تمدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس بیمه شدگانی که موفق به بیمه پردازی در ماه‌های اعلام شده نشده اند، می توانند نسبت به اخذ فیش و یا پیگیری لازم برای انجام امور اصلاحی اقدام کنند.

روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان همچنین اعلام کرد: در راستای توسعه دولت الکترونیک و تسهیل امور
انجام استعلام سوابق بیمه‌ای برای ادارات و موسسات از طریق سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی انجام می گیرد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان، با توجه به مراجعات مکرر بیمه شدگان برای پیگیری امور اداری و نیاز به استعلام و اخذ سوابق بیمه‌ای برای پاره‌ای فرایند‌های شخصی از یک سو و ضرورت کاهش مراجعات و توسعه خدمات الکترونیک از سوی دیگر، سازمان تامین اجتماعی در اقدامی دیگر در این راستا با راه اندازی منوی مشاهده سوابق برای ادارات و موسسات، امکان حذف رفت و آمد‌ها و مکاتبات در این حوزه را فراهم کرد.

براین اساس تمامی ادارات و موسساتی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد شهید و امور ایثارگران  که سوابق بیمه‌ای نزد سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از مدارک متقاضیان دربافت خدمات در برخی فرایند‌ها برای آن‌ها است از این پس بدون نیاز به مکاتبه و ارجاع افراد به واحد‌های تابعه با مراجعه به سایت خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی eservices,tamin.ir در منوی ادارات و موسسات می توانند با درج کد ملی و بارکد اعلام شده از سوی فرد متقاضی نسبت به اخذ پرینت سوابق اقدام کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی حق بیمه سوابق بیمه سازمان تامین اجتماعی بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مدیرعامل تامین‌اجتماعی درباره سن بازنشستگی/ متوسط سن بازنشستگی چه تغییری کرد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سازمان تامین‌اجتماعی و دیوان عدالت اداری در نشستی مشترک به بررسی دلایل و بسترهای شکل‌گیری دعاوی مربوط به این سازمان در دیوان عدالت اداری پرداخته و بر ضرورت اصلاح برخی قوانین و مقررات ازجمله در زمینه مشاغل سخت و زیان‌آور تأکید کردند.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در این جلسه با بیان ضرورت اطلاع‌رسانی‌ دقیق به بیمه‌شدگان سازمان به‌جهت پیشگیری از طرح دعاوی گفت: اخیرا با برنامه‌ریزی انجام شده؛ هر ماه مبلغ حق بیمه پرداختی، تعداد روزهای اشتغال و عنوان شغلی اعلام شده در لیست‌های حق بیمه پرداختی را به‌عنوان سه موضوع اصلی که معمولا در شکایات طرح می‌شود؛ از طریق پیامک به اطلاع بیمه‌شدگان می‌رسانیم. این فرایند در حال تعمیم به عموم بیمه‌شدگان کشور بوده و ان‌شاءالله تا پایان اردیبهشت‌ماه به طور کامل اجرا می‌شود.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898222

دیگر خبرها

  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی
  • اعلام جزییاتی از بیمه تامین اجتماعی اصحاب فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۳
  • خبر مدیرعامل تامین‌اجتماعی درباره سن بازنشستگی/ متوسط سن بازنشستگی چه تغییری کرد؟
  • ارائه ۹هزار خدمت درمان سرپائی به بیمه شدگان تامین اجتماعی سمنان
  • خدمات رایگان برای افراد بالای ۶۵ سال در یزد
  • خدمات بستری رایگان افراد بالای ۶۵ سال