Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@09:17:13 GMT

توقیف اموال فدراسیون در پرونده شستا صحت ندارد!

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۸۳۳۹

توقیف اموال فدراسیون در پرونده شستا صحت ندارد!

سخنگوی فدراسیون فوتبال در رابطه با پرونده فدراسیون و مشکلات حقوقی با ویلموتس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره بدهی این فدراسیون به شستا در پرونده پرداخت مطالبات مارک ویلموتس و مطرح شدن بحث توقیف اموال فدراسیون، به رادیو تهران گفت: فدراسیون فوتبال از اعتبار خودش علی‌الحساب این کار را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی یک ریال هم از حساب باشگاه‌ها کم نشده است و من این موضوع را تکذیب می‌کنم.

وی با اشاره به رایزنی فدراسیون با فیفا برای گرفتن مطالباتش تاکید کرد: بحث انتقال پول به ایران هم در نشست اینترنتی مسئولان فدراسیون با رئیس فیفا و رئیس کنفدراسیون آسیا هم مورد تاکید قرار گرفته بود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره اینکه این فدراسیون دیگر پولی برای برگزاری اردوهای ملی ندارد، تصریح کرد: فدراسیون تحت فشار است ولی در همین روزها باوجود کمبود اعتبار، اردوهای مختلفی را برای تیم‌های نوجوانان، جوانان، تیم ملی فوتسال و تیم فوتسال جوانان برگزار کردیم. اینکه مطرح شده اردوها لغو می‌شود صحت ندارد. ان‌شاءالله با رفع مشکل انتقال وجه به ایران و پیگیری گرفتن وجوهات دیگر، این فضا هم می‌گذرد.

علوی در خصوص اینکه گفته می‌شود رای مارک ویلموتس در فیفا صادر شده است، اظهار کرد: ما هم این خبر را در رسانه‌ها دیده‌ایم و منتظر اعلام رسمی فیفا هستیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره ایرادات فیفا به پیش‌نویس اساسنامه فدراسیون هم گفت: آقای نبی و بهاروند جلسه اینترنتی را با شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون آسیا و اینفانتینو رئیس فیفا برگزار کردند. در این جلسه اشاره شد که ایران اساسنامه را ارسال کرده است و در زمان کوتاهی پاسخ فیفا را داشته باشیم. منتظر دریافت نظر مشورتی فیفا برای اساسنامه هستیم.

علوی ادامه داد: فدراسیون در چهار ماه گذشته تمام تلاش خود را برای تبعیت از الزامات فیفا و AFC و همچنین قوانین داخلی کشور داشته است و پکیج مناسبی برای پیش‌نویس اساسنامه که سند فردای فوتبال است، خواهیم داشت.

 

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: سخنگوی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • دست رد سوئیس به استفاده از سود اموال مصادره شده روسیه
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • تعیین تکلیف خودرو‌های توقیف‌شده در اموال تملیکی بوشهر