Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع راست تیم ملی انگلیس قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا را دور از انتظار نمی داند. 

کایل واکر تصور می کند منچستر سیتی یکی از بهترین فرصت های قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را پیش روی خود می بیند.

منچستر سیتی برای هر چالشی آماده است

به گزارش طرفداری و به نقل از BT Sport، سیتیزن ها با عبور از سد رئال مادرید، حریف لیون در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به برگزاری ادامه مسابقات به صورت تک حذفی در لیسبون، واکر شرایط را برای قهرمانی تیم پپ گواردیولا مهیا می بیند.

این احتمالا یکی از بهترین فرصت هایی است که نصیب مان شده است. قبلا هم در یک چهارم نهایی حضور داشته ایم ولی حالا با تک بازی بودن مسابقات، رویکرد کاملا متفاوتی در پیش خواهد گرفته شد. کار سختی در پیش داریم ولی کاملا برای آن مهیا شده ایم. با طرح و برنامه خوبی سراغ این بازی ها خواهیم رفت و امیدوارم که در آن ها برنده شویم. کار هنوز تمام نشده است و ما برای رسیدن به نوک قله اروپا هنوز باید قدم هایی برداریم. قبل از فینال دو بازی سخت دیگر در پیش داریم. 

همچنین بخوانید:

منچستر سیتی (4) 2-1 (2) رئال مادرید؛ رافائل واران گواردیولا را به مرحله بعد فرستاد دنی میلز: منچسترسیتی شانس بالایی مقابل لیون دارد؛ آن ها عملکرد خوبی در مقابل رئال مادرید داشتند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر| وقتی بچه‌های توپ‌جمع‌کن‌، فاتح لیگ قهرمانان اروپا شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هر بچه‌ای رویای تماشای بازی قهرمانان خود از فاصله چند متری را دارد. اما چیزی که قضیه را شگفت‌انگیز می‌کند رسیدن از جایگاه توپ‌جمع کنی به فاتحان لیگ قهرمانان است.

فیل فودن

به نقل از خبر ورزشی روزی که سرخیو آگوئرو در سال ۲۰۱۲ گل قهرمانی را مقابل کوئینزپارک به ثمر رساند، او آنجا بود. پسربچه‌ توپ‌جمع‌کنی که به یکی از برترین بازیکنان انگلیسی تبدیل شده و در سال ۲۰۲۳-۲۰۲۲ با منچسترسیتی فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد.

کالوم هادسون اودوی

هرازگاهی یک پسر توپ‌جمع‌کن به ستاره نمایش تبدیل می‌شود و این دقیقاً همان چیزی است که برای کالوم هادسون اودوی ۱۳ ساله اتفاق افتاد؛ زمانی که ساموئل اتوئو در سال ۲۰۱۴ سومین گل خود را مقابل منچستریونایتد به ثمر رساند و دستان هادوسون اودوی خندان را گرفت. هادسون اودوی در سال ۲۰۲۱-۲۰۲۰ با چلسی جام لیگ قهرمانان را بالای سر برد.

وسلی اسنایدر

این بازیساز هلندی در سال ۱۹۹۱ به رده جوانان آژاکس پیوست؛ تیمی که شاهد بهترین بازیکنان یک نسل بود، از جمله کلارنس سیدورف، مارک اورمارس، ادگار داویدس و پاتریک کلایورت، و همچنین فرانک رایکارد باتجربه که اسنایدر زمانی به عنوان توپ‌جمع کن با او عکس گرفته بود. اسنایدر در سال ۲۰۱۰-۲۰۰۹ با اینتر قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه کرد.

ترنت الکساندر آرنولد

ترنت الکساندر آرنولد در سال ۲۰۱۴ زمانی که لیورپول ۲-۰ به چلسی در آنفیلد باخت، توپ‌جمع کن این تیم بود و در سال ۲۰۱۹-۲۰۱۸ با تیم محبوبش قهرمان لیگ قهرمانان شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889300

دیگر خبرها

  • آرتتا: گواردیولا با اختلاف بهترین مربی جهان است
  • تصاویر| وقتی بچه‌های توپ‌جمع‌کن‌، فاتح لیگ قهرمانان اروپا شدند
  • پپ: اگر لازم باشد با یک نفر هم به مصاف آرسنال می‌رویم
  • جان استونز و کایل واکر دیدار با آرسنال را از دست دادند
  • سرخابی‌ها فقط ۲۴ ساعت برای تعیین مالکیت فرصت دارند
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی