Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش کبدی کشورمان از تأخیر در پرداخت پاداش قهرمانی او و دیگر هم‌تیمی‌هایش در مسابقات جهانی گلایه کرد. - اخبار ورزشی -

وحید رضایی‌مهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پاداش قهرمانی مسابقات کبدی جوانان جهان در کیش اظهار داشت: مسابقات قهرمانی جهان در کیش آبان ماه سال 98 برگزار شد و ما از دی ماه سال 97 در اردوی تیم ملی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات که تمام شد و توانستیم قهرمان شویم خبر رسید که چون سکه دیگر از جوایز حذف شده است، حواله می‌دهند و  گفتند که اواخر امسال یعنی سال 98 وزارت ورزش آیین تجلیل را برگزار می‌کند و اعلام کردند به شما 25 امتیاز تعلق می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: سال 98 تمام شد و در حال حاضر در اواسط سال 99 هستیم، اما هنوز خبری از پاداش نیست. حتی جوایز و پاداش بچه‌هایی که یک سال قبل از ما در سایر رشته‌ها مدال گرفتند هم پرداخت نشده است.

ملی‌پوش کبدی کشورمان تأکید کرد: دو ماه بعد از مسابقات کبدی جهانی، کمیته ملی المپیک برای تجلیل از ما دعوت کرد و یک کارت هدیه یک میلیون تومانی به ما دادند که هزینه رفت و برگشت و بلیت هواپیمای بچه‌ها هم نبود.

رضایی‌مهر تصریح کرد: هر روز در فضای مجازی استوری و پست می‌گذاریم و هشتگ می‌زنیم تا ببینیم کسی صدای ما را می‌شنود، اما خبری نیست. ما هم آدم هستیم و زندگی داریم. ما جوان هستیم و هزار امید و آرزو داریم. انصاف نیست هر روزمان با دغدغه همراه باشد و ندانیم که آیا سر تمرین برویم یا دنبال کار باشیم تا خرج خانه را در بیاوریم. من در  یک خانواده کم درآمد بزرگ شدم و افتخار هم می‌کنم با این همه سختی و مشکلات مالی توانستم به این جایگاه برسم. فقط حرفم این است که مسئولان محترم هم برای پرداخت جوایز ما کمی همت کنند.

وی با اشاره شرایط سخت جامعه در زمان شیوع کرونا گفت: در وضعیت کرونا همه چیز سخت شده و نمی‌توانیم تمرینات دلخواه خود را انجام دهیم و یک سری محدودیت‌هایی داریم. در این شرایط ما پول تو جیبی نداریم چه برسد به خوردن مکمل‌های ورزشی که برای هر ورزشکار حرفه‌ای واجب است. انگیزه ما بسیار کم شده و نمی‌دانیم با چه امیدی تمرین کنیم و با چه هدفی بجنگیم چون نه درآمدی هست نه پولی.

ملی‌پوش کبدی کشورمان در خصوص حمایت‌‌های اداره کل ورزش و جوانان استان، گفت:  من از اداره ورزش شهرمان نقده و اداره کل آذربایجان غربی هم گله‌مندم که با اینکه قهرمان جهانیم و همه جا اسم شهر و استانمان را زبانزد کردیم،  هنوز هیچ مبلغی یا هیچ امتیازی  به ما تعلق ندادند.

رضایی مهر در خصوص پیگیری‌های فدراسیون کبدی برای دریافت پاداش قهرمانان یادآور شد: هر موقع به فدراسیون این موضوع را می‌گوییم، اعلام می‌کنند که پیگیریم.

وی افزود: رشته کبدی نسبت به دیگر رشته‌ها تماس فیزیکی بیشتری دارد و در رابطه با انتقال ویروس کرونا رشته‌ای خطرناک است به خاطر همین فعلاً با محدودیت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرین می‌کنیم. امیدوارم که به‌زودی مشکلات تمام شود و فصل جدید مسابقات و لیگ شروع شود.

وحید رضایی‌مهر در پایان گفت:  من شاگرد نقاش ساختمان هستم و از این راه درآمدزایی می‌کنم تا هم خرج خانواده‌ام را تأمین کنم و هم مکمل بگیرم. آنقدر خسته می‌شوم که دیگر قدرتی برای تمرین ندارم.

گزارش| نبود حامی مالی نفس «کبدی» استان همدان را به شماره انداخته است



انتهای پیام/

R7890/P1015145/S3,33/CT1 بیشتر بخوانید... شادلو: وقتی ورزشکار نگران درآمد خود باشد تمرکزش را از دست می‌دهد/ هنوز پاداش قهرمانی جهان خود را دریافت نکرده‌ایم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... شادلو: وقتی ورزشکار نگران درآمد خود باشد تمرکزش را از دست می‌دهد/ هنوز پاداش قهرمانی جهان خود را دریافت نکرده‌ایم پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جام حذفی فوتبال| استقلال - سپاهان؛ بازی مرگ و زندگی برای جاماندگان جام ۲ اشتباه جالب پیرلو در اولین پیامش پس از معرفی شدن به عنوان سرمربی یوونتوس+ عکس ۳ پیشنهاد ۲ تیم ترکیه‌ای و ایتالیایی برای جذب مجید حسینی ۴ ۳ بازیکن ایران در فهرست ۵۰۰ بازیکن مهم دنیای فوتبال/ تمجید ویژه ورلدساکر از طارمی + عکس ۵ یخکشی:‌ صبح‌ها بنایی و شالیکوبی می‌کنم و عصرها کشتی می‌گیرم ۶ رئال‌مادرید خواهان جذب دیبالا است ۷ پورعلی‌گنجی هفته آینده به چین می‌رود ۸ بحران مصدومیت در خط حمله حریف پرسپولیس مهمترین اخبار ورزشی پولادگر: در صورت اراده IOC و ژاپن، المپیک توکیو برگزار خواهد شد/ کشتی و تکواندو هیچ اختلافی ندارند علی‌نژاد: دستگیری یکی از معاونان پرسپولیس آغاز راه مبارزه با فساد بود/ نگرانی از بابت پرداخت بدهی‌های استقلال نداریم علوی: مجموعه بسیار خوبی به‌عنوان سند فردای فوتبال ایران تدوین شد/ با وجود کمبودها، اردوها را در زمان مقرر برگزار کردیم مقصودلو: وزارت ورزش اعلام می‌کند چه زمانی انتخابات را برگزار کنیم/ تلاش می‌کنیم لیگ را تمام کنیم مهمترین اخبار تسنیم لبنان| گزارش کمیته تحقیقات انفجار بیروت آماده شد امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجةالاسلام موسویان را تسلیت گفتند افتتاح پروژه آزمایشی کریدور ترانزیتی ایران ــ افغانستان ــ ازبکستان موسوی: سفر مقام بلندپایه ایرانی به لبنان/نامه دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس نظر همه اعضا نیست عصر امروز؛ جلسه وزارت کشور و وزارت بهداشت برای تعیین تکلیف برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاداش قهرمانی رضایی مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماری‌های حاد کبدی از عوارض کاهش وزن سریع

متخصص طب سنتی گفت: «افرادی که تمایل به چاقی یا لاغری دارند، باید تحت نظر پزشک درمان خود را آغاز کنند.»

به گزارش ایسنا، امروزه به دلیل سبک زندگی ناسالم، تغذیه‌های فست فودی و کم‌تحرکی، بسیاری از افراد دچار افزایش وزن و چاقی هستند که این قضیه می‌تواند بسیار نگران‌کننده باشد؛ چراکه چاقی و کم‌تحرکی در بلندمدت زمینه‌ساز بسیاری از بیماری‌ها است. از طرفی نیز به دلیل تغییر معیار‌های زیبایی بسیاری از افراد به دنبال کاهش وزن، اما بدون دردسر و در کمترین زمان هستند که همین مسئله نیز بستر را برای سودجویان فراهم می‌کند تا با تبلیغات فریبکارانه در فضای مجازی افراد را برای کاهش وزن چشمگیر در کوتاه‌مدت برای خریداری دمنوش‌های لاغری و یا حتی چاقی برای افرادی که از لاغری رنج می‌برند، جذب می‌کنند که در بسیاری از مواقع برای مصرف کنندگان عوارض جدی و جبران ناپذیری به همراه داشته است.

این در حالیست که چاقی یا لاغری می‌تواند ناشی از یک مشکل داخلی باشد و نتوان برای همه یه نسخه پیچید که با مصرف یک پکیج دمنوش و داروی گیاهی آن مشکل به طور قطعی رفع شود؛ به طوری به گفته دکتر موحد - متخصص طب سنتی نیز باید در ابتدا افراد برای ریشه‌یابی مشکل خود به پزشک مراجعه کنند و سپس درمان مناسب را در پیش گیرند.

تشخیص علت چاقی و لاغری؛ اولین مرحله درمان

دکتر مینا موحد درباره تاثیرگذاری دارو‌های گیاهی و دمنوش‌ها بر کاهش وزن اظهار کرد: با توجه به اینکه چاقی و لاغری می‌توانند علل بسیار زیادی داشته باشند، بهتر است افرادی که مبتلا به این مشکلات هستند حتما توسط پزشک ویزیت شده و علت آن تشخیص داده شود تا قدم به قدم با کمک پزشک و رژیم غذایی، دارودارمانی و برخی اقدامات موضعی درصدد رفع مشکل قدم بردارد؛ اما اینکه هر فردی بدون در نظر گرفتن مشکلی که دارد فقط به خاطر کاهش و افزایش وزن یک نوع داروی گیاهی از پیش تعیین شده‌ای را مصرف کند، اصلا صحیح نیست. چه بسا یک دارویی که برای فردی بسیار مفید بوده برای فردی دیگر مضر باشد. نکته بسیار مهم و قابل توجه این است که دارو‌های گیاهی نیز همچون دارو‌های شیمیایی دارای عارضه هستند و می‌توانند تداخلاتی با دارو‌های شیمیایی که فرد استفاده می‌کند نیز داشته باشند؛ بنابراین به هیچ عنوان نباید به‌صورت چشم بسته از دارو‌های گیاهی که در فضای مجازی تبلیغ می‌شود، استفاده کرد.

بیماری‌های حاد کبدی از عوارض کاهش وزن سریع و غیر اصولی

وی با تاکید بر اینکه کاهش وزن یک روال تدریجی، منظم و مشخصی دارد و سرعت بخشیدن به این روند، سلامت فرد را به مخاطره می‌اندازد، گفت: بر اساس میزان افزایش وزن، شرایط بیمار، بیماری‌های زمینه‌ای و بسیاری از عوامل دیگر میزان کاهش وزن تعریف می‌شود و اگر این میزان کاهش وزن خیلی زیاد و طی مدت زمانی کم اتفاق افتد، عوارض بسیار زیادی دارد که یکی از عوارض شایع کاهش وزن سریع، کبد چرب است که می‌تواند منجر به بیماری‌های حاد و کبدی دیگری نیز شود.

مصرف خودسرانه دارو‌های گیاهی چه عوارضی دارد؟

این متخصص طب سنتی از جمله عوارض دیگر مصرف خودسرانه این دمنوش‌ها به حساسیت‌های پوستی، اختلالات کبدی، سردرد، سرگیجه و گوارش اشاره کرد و افزود: حتی در برخی مواقع بسیاری از این دارو‌های گیاهی که غیر اصولی انتخاب شده و بسیار قوی هستند می‌توانند مشکلاتی همچون درد‌ها و در موارد پیشرفته زخم‌های گوارشی را در فرد ایجاد کنند. با توجه به اینکه اکثر این دمنوش‌ها که برای لاغری تجویز می‌شوند، طبع گرمی دارند و مزاجشان گرم است، اگر فرد نیز مزاج گرمی داشته باشد باعث تشدید علائم گرمی، اختلال خواب، بی‌قراری و سردرد و در برخی مواقع نیز موجب اضطراب می‌شوند.

خرید اینترنتی دارو‌های گیاهی و ویزیت آنلاین

وی درباره خرید اینترنتی دارو‌های گیاهی و ویزیت آنلاین که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است، گفت: فضای مجازی بستر خوبی را برای افرادی که در رفت و آمد و زمان مشکل دارند، فراهم کرده است؛ اما نکته مهم این است که باید نسبت به فردی که با وی مشاوره را انجام می‌دهند، اطمینان حاصل کنند که تخصص لازم را دارد یا خیر. برای یافتن پزشک معتمد برای درمان بیماری افراد سعی کنند که حداقل اولین ویزیت به‌صورت حضوری باشد و توسط پزشکانی که در این حوزه فعالیت دارند درمان را آغاز کنند و اگر به شیوه سنتی علاقمند هستند که در تابلوی مطب حتما مشخصات پزشک و عنوان متخصص طب سنتی درج می‌شود و اگر به رژیم درمانی و اصلاح سبک تغذیه نیاز دارند نیز باید از متخصص تغذیه کمک بگیرند و برای این مسئله نیز بهتر است اولین ویزیت برای اطمینان از تخصص پزشک به صورت حضوری مراجعه کنند.

گیاهان دارویی را در محیط مناسب نگهداری کنید

موحد درباره چگونگی خرید دارو‌های گیاهی اظهار کرد: برای خرید دارو‌های گیاهی افراد باید توجه داشته باشند که داروهای گیاهی تازه خریداری کنند؛ چراکه گیاهان بافت نرمی دارند و با گذر زمان خاصیت و طراوت خود را از دست می‌دهند. به دلیل اینکه گیاهان جاذب قوی میکروب و آلودگی هستند محل و چگونگی نگهداری از آن‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد؛ چراکه اگر محیط مرطوب باشد، دمای هوا تنظیم نباشد و یا در محیط گرد و غبار وجود داشته باشد، تمام این موارد بر کیفیت دارو‌های گیاهی تاثیر می‌گذارد.

خرید از عطاری‌های دانشکده‌های طب سنتی

وی افزود: نکته قابل توجه دیگر عدم شناخت دارو‌های گیاهی است چرا که اگر فردی شناخت خوبی نسبت به گیاهان دارویی نداشته باشد، می‌تواند در خرید آن‌ها اشتباهاتی به وجود آید که مسیر درمان با مصرف داروی اشتباه تغییر کند؛ بنابراین با رعایت این نکات افراد می‌توانند با درصد خطر کمتری درمان خود را آغاز کنند. اما نکته مهم دیگر فعالیت بیشتر دانشکده‌های طب سنتی است که می‌توان گفت یکی از محل‌های خریداری دارو‌های گیاهی، عطاری‌های وابسته به دانشگاه‌ها یا عطاری‌های مورد اعتماد وزارت بهداشت است و می‌توان برای داشتن یک خرید آگاهانه از آن‌ها دارو‌های گیاهی مورد نظر را خریداری کرد.

مصرف دارو‌های گیاهی تنها تحت نظر پزشک

این متخصص طب سنتی در پایان تاکید کرد: افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای همچون دیابت، فشار خون، تیروئید و چربی خون دارند حتما باید تحت نظر پزشک و با توجه به دارو‌هایی که مصرف می‌کنند، دارو‌های گیاهی را دریافت کنند که با توجه به دارو‌هایی که مصرف می‌کنند و تداخلاتی که با دارو‌های شیمایی دارد این دارو‌های گیاهی را مصرف کنند و با توجه به دلیل چاقی یا لاغری، دارو‌های گیاهی تجویز شود.

دیگر خبرها

  • آلرژی و حساسیت فصلی رو به این میوه کوچک و خوشمزه بسپارید
  • حامد اصغری در تیم ملی ارتش
  • بخاری جیبی زیپو، گرمای زمستانی در جیب شما – ایران لایتر
  • نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم
  • بیماری‌های حاد کبدی از عوارض کاهش وزن سریع
  • نبی رضایی در کانوی 1000 متر المپیکی شد
  • نبی رضایی در کانوی ۱۰۰۰ متر المپیکی شد
  • نبی رضایی سهمیه کانوی المپیک را کسب کرد/ دومین سهمیه برای قایقران
  • صعود مستقیم علی آقا میرزایی و نبی رضایی به فینال انتخابی المپیک
  • صعود مستقیم نبی رضایی به فینال کانوی ۱۰۰۰ متر