Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@19:48:20 GMT

خسارت ۲۵ میلیارد ریالی سیل به تاسیسات شهری صادق‌آباد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۸۴۸۸

خسارت ۲۵ میلیارد ریالی سیل به تاسیسات شهری صادق‌آباد

شهردار صادق‌آباد گفت: سیل اخیر در شرق گلستان سبب شد تا خسارت ۲۵ میلیارد ریالی به کانال ها و زیرساخت‌های این شهر وارد شود.

به گزارش ایمنا، مهدی سبحانی با اشاره به وقوع سیل چندین روز گذشته در گلستان به ویژه شرق استان اظهار کرد: این سیل سبب شد تا کانال‌ها و زیرساخت‌های شهر «صادق‌آباد» دچار خسارت ۲۵ میلیارد ریالی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از طرف سازمان مدیریت بحران چندین شهر خسارت دیده در سیل به سازمان همیاری شهرداری‌های تهران معرفی شدند که شهر «صادق‌آباد» نیز جزو این شهرها بوده تا اعتبارات لازم در این خصوص تخصیص یابد.

شهردار صادق‌آباد درباره تخریب کامل پل مسیر گلزار شهدا این شهر در وقوع سیل سال‌های گذشته گفت: این پل در سیل سال‌های گذشته به صورت ۱۰۰ درصد تخریب شد که امسال از محل اعتبارات سیل استان مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته و در حال حاضر پایه‌های این پل در حال احداث است.

سبحانی ادامه داد: دهنه عرشه پل را سه متر مربعی در نظر گرفتیم تا در آینده بتوانیم از این پل برای عبور و مرور خودرو نیز استفاده کنیم و پیش‌بینی می‌شود این پل با هزینه ۶۰۰ میلیون تومان امسال به بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: از طرف شورای اسلامی شهر و شهرداری زمینی به مساحت یک‌هزار و ۵۰۰ مترمربع برای مسکن محرومان در نظر گرفته شده و توافقات و مجوزهای لازم برای ساخت ۳۰ واحد مسکونی برای محرومان اخذ شده است.

شهردار صادق‌آباد با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان گلستان گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهر صادق‌آباد از اسفندماه سال گذشته تمامی پروتکل‌های بهداشتی در مساجد، مدارس و سطح عمومی شهر اجرا شده و تاکنون بیش از ۲۰ مرحله تمامی معابر سطح شهر ضدعفونی شده و بسته‌های بهداشتی به صورت خانه به خانه بین همه شهروندان توزیع شده است.

سبحانی تصریح کرد: در این شهر تعداد مبتلایان یا افراد مشکوک به بیماری کرونا به اندازه تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد و خوشبختانه مورد حادی در این شهر دیده نشده است.

وی درباره بودجه شهرداری این شهر عنوان کرد: در سال گذشته بودجه شهرداری یک میلیارد تومان بود که با افزایش ۱۴۰ درصدی یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان محقق شد و پیش‌بینی بودجه امسال را دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفتیم و امید داریم بیش از این مبلغ محقق شود.

منبع: فارس

کد خبر 438080

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی شهرداری شهر مدیریت شهری مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی سيل زده شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیون تومان صادق آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت

تین نیوز

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به وقوع زمین لرزه ای در دقایقی پیش در بخش مرزن آباد چالوس گفت: این بلای طبیعی طبق گزارش های دریافتی تاکنون خسارتی نداشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زلزله سه ریشتری، ساعت ۱۷ و ۲۸ دقیقه عصر سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه در عرض جغرافیایی ۳۶.۴۰۵ و طول ۵۱.۳۲۰ و در عمق ۱۲ کیلومتری زمین در بخش مرزن آباد چالوس رخ داده است.

حسینعلی محمدی شیر کلایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران روز سه شنبه در مورد این زمین لرزه در گفت و گویی گفت: تاکنون گزارشی از خسارت احتمالی جانی و مالی ناشی از زلزله در این بخش از توابع شهرستان چالوس از سوی مسوولان محلی دریافت نشده است.

محمدی شیر کلایی اظهار کرد: با این وجود بررسی های کارشناسی از سوی نیروهای مدیریت بحران در منطقه ادامه دارد و چنانچه گزارشی از میزان خسارت های احتمالی برسد در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با وجود اینکه زمین لرزه بیش از سه ریشتری در زمان یاد شده پس لرزه هایی به همراه نداشت، اما نیروهای مدیریت بحران استان در آمادگی کامل به سر می برند تا در صورت وقوع خسارت بتوانند کمک رسانی به خسارت دیدگان احتمالی داشته باشند.

بخش مرزن آباد چالوس با برخورداری از یک نقطه شهری و ۱۰۰ نقطه روستایی و جمعیتی بیش از ۱۰ هزار نفر در مسیر جاده پرتردد کرج چالوس محدوده کندوان قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان
  • خسارت ۸۲ میلیارد تومانی بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • خسارت بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • خسارت ۲۱ هزار میلیارد ریالی سیلاب به بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۸۷۵ میلیارد ریالی سرمازدگی به محصولات کشاورزی استان همدان
  • خسارت ۸۷۵ میلیارد ریالی سرمازدگی به باغات استان همدان 
  • خسارت ۴۵ هزار میلیارد ریالی حوادث جوی به بخش کشاورزی