Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علی خاتمی در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان زنجان با بیان اینکه پایه ادیان الهی بالا بردن آگاهی و معرفت مردم بوده است، اظهار کرد: پنج آیه سوره علق مبارزه با جهل است و ماموریت پیامبر اکرم در شبه جزیره عربستان آن روز، تعلیم و تعلم و مبارزه با جهل بود.

خاتمی تاکید کرد: در شرایط جهانی امروز که دنیا به دهکده کوچکی تبدیل شده، عقب ماندن از غافله علم و آگاهی و دانایی بدترین شکل حیات انسان‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاتمی به حضور فعال اصحاب رسانه در کنار کادر درمان در شرایط فعلی و روزهای کرونا یی اشاره کرد و گفت: درخشان‌ترین فصل عمر مجموعه خبرنگاری و اطلاع‌رسانی مربوط به همین ایام است و این فصل در تاریخ دوران رسانه‌ها درخشان خواهد بود و برجستگی خاصی را در انجام رسالت آگاه‌سازی خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، افزود: با حضور رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه می‌توانیم موج سوم کرونا را به بهترین شکل پشت سر بگذاریم.

خاتمی، سلامت نفس و حرمت‌گذاری به مردم را از خصیصه‌های خوب اصحاب رسانه استان دانست و گفت: رسانه‌های استان دنبال ماجراجویی نبوده‌اند.

وی افزود: اصحاب رسانه استان با مشکلات زیادی که دارند، رسالت اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی و بالابردن آگاهی‌های جامعه را به خوبی انجام می‌دهند که قابل تقدیر است.

کد خبر 4994749

منبع: مهر

کلیدواژه: علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان روز خبرنگار ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان ماه محرم آمار کرونا کمک مومنانه قزوین شهرکرد عید سعید قربان ستاد ملی مقابله با کرونا اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران بعد از ظهر امروز در همایش استانی هفته ملی سلامت در مازندران مردمی‌سازی سلامت را گامی در جهت برقراری عدالت عنوان کرد و گفت: ۴۳۰ هزار سفیر سلامت در میان اقشار مختلف پیام‌رسان مسائل بهداشتی هستند.

رضا صفری شعار هفته سلامت را سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت عنوان کرد و افزود: پزشک خانواده شهری در ساتان مصداق بارز این شعار است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه ۴۳۰ هزار سفیر سلامت در میان اقشار مختلف پیام‌رسان مسائل بهداشتی هستند، تصریح کرد: کمک خیران تاثیرات شگرفی بر ارتقای حوزه سلامت دارد و در جدیدترین اقدام خیران در مرکز سلامت روستای آبلو نکا ۱۲ میلیارد تومان کمک کردند که قابل تقدیر است.

صفری با اشاره به اینکه با شعار مردمی‌سازی سلامت امکانات درمانی چندین برابر می‌شود، خاطرنشان کرد: با کمک صداوسیما و رسانه‌های مختلف، سطح سواد سلامت مردم را باید ارتقاء ببخشیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۹۰ درصد خدمات‌گیرندگان رضایت داشتند، تصریح کرد: با اجرای پویش مصرف ماهانه ویتامین دی، در حال حاضر وضعیت سطح ویتامین دی مردم استان تغییر کرده و رو به بهبودی است.

 

دیگر خبرها

  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • در جنگ روانی مُفت و مجانی نبازیم!
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • مصوبه کمیسیون اصل ۹۰ برای اقتصادی شدن پخت نان کامل
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند