Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر با بیان اینکه یک‌هزار و ۸۶۸ نفر تحت پوشش بیمه بیکاری هستند گفت:ماهانه به این افراد افزون بر ۴ میلیارد تومان بیمه بیکاری و ۷۰ میلیارد تومان به مستمری بگیران حقوق پرداخت می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالله شیرکوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر، با بیان اینکه "بیمه ملوان در قالب طرحی به وزارت کشور ارائه شده است" اظهار داشت: اگر این طرح مورد پذیرش قرار بگیرد و به قانون تبدیل شود مشکل بیمه ملوانان شناورهای صیادی و تجاری سنتی برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه "مشکل بیمه  ملوانان همچنان در مرحله پیگیری است" گفت: با تصویب قانون بیمه ملوانان، و پرداخت 7 درصد از حق بیمه از سوی ملوانان، این افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی کشور  ماهانه 10 هزار و 600 میلیارد تومان حقوق مستمری بیمه شدگان پرداخت می‌کند افزود:  در استان بوشهر 30 هزار و 623 نفر بازنشسته تامین اجتماعی وجود دارد که ماهانه 70 میلیارد تومان به آنان مستمری حقوق پرداخت می‌شود.

شیرکوند ضریب پشتیبانی نسبت بیمه شدگان به مستمری بگیران را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این نسبت قبلا از هر 25 نفر بیمه شده یک نفر مستمری بگیر وجود داشت که اکنون 5 نفر به یک نفر رسیده و در استان بوشهر وضعیت مطلوب‌تر است به گونه‌ای که از هر 12 نفر بیمه شده یک نفر مستمری بگیر است.

وی، از  طلبی  اداره تامین اجتماعی بوشهر خبر داد و بیان کرد: کارفرمایان 670 میلیارد تومان به اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر بدهکار هستند که این رقم در کشور 32 هزار میلیارد تومان است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه کارفرمایان باید نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند خاطر نشان کرد: برای ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان  و حل مشکلات تامین اجتماعی، پرداخت بدهی‌ها ضروری است.

شیرکوند با اشاره به پرداختی‌های تعهدات بلند مدت افزود: میزان تعهدات پرداختی بلند مدت، سالانه از 107 میلیارد تومان در سال 1391،  سال گذشته به 580 میلیارد تومان رسید و پرداختی‌های کوتاه مدت از 8.7 میلیارد تومان به 94.7 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی، به پرداخت بیمه بیکاری پرداخت و افزود: اکنون یک‌هزار  و 868 نفر تحت پوشش بیمه بیکاری قرار دارند و ماهانه به این افراد افزون بر 4 میلیارد تومان مستمری بیمه بیکاری پرداخت می‌شود.

 مدیرکل تامین اجتماعی بوشهربا اشاره به شغل‌های آسیب دیده به سبب بیماری کرونا بیان کرد: افرادی که به سبب کرونا بیکار شده‌اند و شغل خود از دست داده‌اند از طریق سامانه کارآ، مستمری آنان پرداخت می‌‌شود.

حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی استان بوشهر 50 تا 80 درصد افزایش یافت چرا بیمه ملوانان هنوز براساس توافقنامه سال 74 محاسبه می‌شود؟ + فیلم 500 میلیارد تومان مستمری‌ تامین‌ اجتماعی استان بوشهر پرداخت شد

شیرکوند تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی استان بوشهر را 340 هزار نفر بیمه شده اصلی دانست و خاطر نشان کرد:  اکنون 340 هزار بیمه شده اصلی در استان بوشهر زیر پوشش تامین اجتماعی استان بوشهر قرار دارند که به انضمام  عائله آنان این جمعیت به یک‌ میلیون نفر می‌رسد که از طریق 19 شعبه  اصلی، 9 کارگزاری و 16 شعبه اقماری خدمات دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/190/س

R41363/P/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... بیمه‌ کارگران و فرش‌بافان زنجانی گرفتار بی‌تدبیری مسئولان؛ چرا ‌تامین اجتماعی چتر حمایتی‌اش را حذف کرد؟ جزئیات متناسب‌سازی حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی/ افزایش تا ۷ میلیون تومان پرداخت حقوق مرداد مستمری بگیران تامین اجتماعی با فرمول جدید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بیمه‌ کارگران و فرش‌بافان زنجانی گرفتار بی‌تدبیری مسئولان؛ چرا ‌تامین اجتماعی چتر حمایتی‌اش را حذف کرد؟ جزئیات متناسب‌سازی حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی/ افزایش تا ۷ میلیون تومان پرداخت حقوق مرداد مستمری بگیران تامین اجتماعی با فرمول جدید پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با تسنیم: به‌جای‌ تصدی‌گری دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم/ به آفریقا و آمریکای لاتین نگاه ویژه داریم ۲ گزارش| غفلت مسئولان از جاده‌های مرگ در سراوان؛ عدم تخصیص اعتبارات مانع اصلی پیشرفت پروژه‌هاست+ تصاویر ۳ سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: تأمین کالاهای اساسی مردم در اولویت مجلس قرار گرفت ۴ برداشت طلای سبز در بخش توکهور‌ از دریچه دوربین تسنیم ۵ اختصاصی|ساخت چند‌ برنامه فاخر در سالگرد شهادت شهید سلیمانی/‌ منظومه "حاج قاسم"‌ چاپ می‌شود ۶ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از مصائب مردم در روستای «جوگین» کنارک/ روستایی بدون برق با خانه‌های کپری ۷ عضو کمیسیون بودجه مجلس: مردم منتظر اقدامات عملیاتی و جلوگیری از رشد روزافزون قیمت‌ها هستند ۸ گزارش| زخم کهنه‌ای که دوباره سرباز کرد/ وعده ۲۵ روزه فرماندار بهبهان برای حل مشکل آب روستاها مهمترین اخبار استانها انهدام بزرگ‌ترین باند کلاهبرداری شبکه‌ای فعال در ایران / ۱۰۲ ‌‌عضو‌ باند شناسایی شدند / متهمان افراد معتاد را جذب می‌کردند تصرف زمین‌های خوش آب و هوای لواسانات از سوی رده‌های بالادست / ‌تجمل‌گراها منطقه را ‌‌به یوغ خود درآورده‌اند‌ جانشین فرمانده ناجا: هیچ کشوری به اندازه ‌ایران‌ تهدیدات پیرامون مرزی ندارد‌ / کشف ۴۰۰ تن مواد مخدر در ۵ ماهه امسال سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با تسنیم: به‌جای‌ تصدی‌گری دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم/ به آفریقا و آمریکای لاتین نگاه ویژه داریم مهمترین اخبار تسنیم لبنان| گزارش کمیته تحقیقات انفجار بیروت آماده شد امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجةالاسلام موسویان را تسلیت گفتند افتتاح پروژه آزمایشی کریدور ترانزیتی ایران ــ افغانستان ــ ازبکستان موسوی: سفر مقام بلندپایه ایرانی به لبنان/نامه دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس نظر همه اعضا نیست عصر امروز؛ جلسه وزارت کشور و وزارت بهداشت برای تعیین تکلیف برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مستمری بگیران تامین اجتماعی تامین اجتماعی استان بوشهر مدیرکل تامین اجتماعی تامین اجتماعی بوشهر میلیارد تومان استان بوشهر پرداخت می شود بیمه ملوانان بیمه بیکاری حقوق مستمری بیمه شدگان بیمه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود

به گزارش خبرنگار مهر، یعثوب نژادمحمد بعدازظهر پنجشنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: امسال رویه های غلط و نامطلوب بیمه، مالیات و بانک ها اصلاح شده و با همراهی هیئت مقررات زدایی در سطح ملی عمده موانع صاحبان کسب و کار رفع می شود.

وی خاطرنشان کرد: اکثر کارآفرینان و سرمایه گذاران از رویه نامناسب سازمان تامین اجتماعی و مالیات گله مند بوده و خواستار اصلاح قوانین مخل کسب و کار بودند که ما امسال و در جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اصلاح این فرآیندها را جزو هدفگذاری های اصلی قرار دادیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل افزود: در ۲.۵ سال گذشته با محوریت مرکز خدمات سرمایه گذاری بسیاری از این قوانین و مقررات مخل کسب و کار شناسایی شد تا موارد به صورت استانی و ملی پیگیری شود.

نژادمحمد بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی و مالیات در استان همکاری خوبی را در این زمینه داشته و تلاش ما بر این است تا در هر جلسه دو قانون مهم کسب و کار با محوریت تامین اجتماعی و مالیات برطرف شود.

وی تصریح کرد: یکی از این قوانین عدم لزوم بیمه مجدد شاغلین تحت پوشش بیمه روستایی و عشایری است که باید دو نهاد بیمه گر زیرساخت های شناسایی بیمه شدگان را به نحوی ارتقا دهند تا امکان استفاده از دو بیمه همزمان برای متقاضیان به وجود نیاید.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: دومین درخواست اصلاح قانون مربوط به معافیت کارفرمایان از سهم ۲۰ درصد پرداختی ماهانه است تا در کنار شاغلان بخش کشاورزی بتوانند از این مزیت استفاده کنند.

نژادمحمد اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی در هر دو مورد موافق اصلاح قوانین بوده تا کارفرمایان، کارگران و شاغلان واحدهای صنعتی، تولیدی و کشاورزی بتوانند از این تسهیل گری استفاده کنند.

کد خبر 6082081

دیگر خبرها

  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود
  • اتمام زمان ثبت‌نام برای بیمه بازنشستگی مادران غیرشاغل
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • همه چیز درباره بیمه بیکاری؛ کاهش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری
  • معلمان در دایره فقر؛ حقوق ماهانه 5 میلیون تومان
  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری