Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سردار محمود میر فیضی فرمانده انتظامی استان قم، در دفتر خبرگزاری استانی تسنیم حضور یافت و از آن بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار محمود میر فیضی فرمانده انتظامی استان قم دقایقی پیش در دفتر خبرگزاری استانی تسنیم حضور یافت و از آن بازدید کرد.

فرمانده انتظامی استان قم در این بازدید اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور امسال برنامه‌ای به‌منظور پاسداشت خدمات خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار نشد اما ما همیشه قدردان خدمات این قشر از جامعه بوده و هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات ایران | فرمانده انتظامی استان قم: مردم با حضور گسترده در حال رای دادن هستندبازدید فرمانده انتظامی استان قم از دفتر تسنیم +تصاویر«آقاخانی» فرمانده انتظامی استان قم شد

سردار میرفیضی با بیان اینکه خبرنگاران جزو اقشاری هستند که در جامعه بر اساس نیاز دیده می‌شوند، افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه و نیروی انتظامی مکمل همدیگر بوده و وظیفه مطالبه‌گری بر عهده خبرنگاران است، همچنین به دنبال آن هستند مطالبات مردم را به مسئولان انتقال داده و پاسخگوی مطالبات آنان باشند.

همچنین در این جلسه، سید سعید سید هاشمی مدیرمسئول دفتر خبرگزاری تسنیم استان قم با بیان اینکه تلاش خبرگزاری تسنیم در این سال‌ها این بوده که همه‌جا حضورداشته و مثمر ثمر باشد، اظهار داشت: هرکسی که راه‌حلی برای مشکل پیش‌آمده نداشته باشد دست به دامن خبرنگار و اصحاب رسانه می‌شود اما این صنف یکی از بی‌پناه‌ترین اقشار جامعه هستند.

در این بازدید سرهنگ مهرداد حاجی‌زاده فرمانده انتظامی استان قم نیز سردار "میر فیضی" را همراهی می‌کرد.

انتهای پیام/451/ ع

R7854/P/S6,62/CT13 بیشتر بخوانید... فرمانده انتظامی قم: از ورود ۳۰۰۰ خودروی غیربومی به قم ممانعت شد/۹۷ درصد اصناف قم تعطیل هستند+فیلم فرمانده انتظامی قم:‌ کوچک‌ترین مشکل سوءامنیتی در قم نداشتیم‌ فرمانده انتظامی قم: اراذل‌واوباش یا اصلاح‌شده یا قم را ترک کنند؛ حواشی هتل خورشید صحت ندارد‌ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فرمانده انتظامی قم: از ورود ۳۰۰۰ خودروی غیربومی به قم ممانعت شد/۹۷ درصد اصناف قم تعطیل هستند+فیلم فرمانده انتظامی قم:‌ کوچک‌ترین مشکل سوءامنیتی در قم نداشتیم‌ فرمانده انتظامی قم: اراذل‌واوباش یا اصلاح‌شده یا قم را ترک کنند؛ حواشی هتل خورشید صحت ندارد‌ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با تسنیم: به‌جای‌ تصدی‌گری دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم/ به آفریقا و آمریکای لاتین نگاه ویژه داریم ۲ گزارش| غفلت مسئولان از جاده‌های مرگ در سراوان؛ عدم تخصیص اعتبارات مانع اصلی پیشرفت پروژه‌هاست+ تصاویر ۳ سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: تأمین کالاهای اساسی مردم در اولویت مجلس قرار گرفت ۴ برداشت طلای سبز در بخش توکهور‌ از دریچه دوربین تسنیم ۵ اختصاصی|ساخت چند‌ برنامه فاخر در سالگرد شهادت شهید سلیمانی/‌ منظومه "حاج قاسم"‌ چاپ می‌شود ۶ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از مصائب مردم در روستای «جوگین» کنارک/ روستایی بدون برق با خانه‌های کپری ۷ عضو کمیسیون بودجه مجلس: مردم منتظر اقدامات عملیاتی و جلوگیری از رشد روزافزون قیمت‌ها هستند ۸ گزارش| زخم کهنه‌ای که دوباره سرباز کرد/ وعده ۲۵ روزه فرماندار بهبهان برای حل مشکل آب روستاها مهمترین اخبار استانها انهدام بزرگ‌ترین باند کلاهبرداری شبکه‌ای فعال در ایران / ۱۰۲ ‌‌عضو‌ باند شناسایی شدند / متهمان افراد معتاد را جذب می‌کردند تصرف زمین‌های خوش آب و هوای لواسانات از سوی رده‌های بالادست / ‌تجمل‌گراها منطقه را ‌‌به یوغ خود درآورده‌اند‌ گزارش| بررسی فاجعه زیست‌محیطی در "بشل" مازندران؛ وقتی لاشه ماهیان در پساب غوطه‌ور می‌شود جانشین فرمانده ناجا: هیچ کشوری به اندازه ‌ایران‌ تهدیدات پیرامون مرزی ندارد‌ / کشف ۴۰۰ تن مواد مخدر در ۵ ماهه امسال مهمترین اخبار تسنیم مقام سابق آمریکایی: طرح تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران شکست خواهد خورد امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجةالاسلام موسویان را تسلیت گفتند لبنان| گزارش کمیته تحقیقات انفجار بیروت آماده شد افتتاح پروژه آزمایشی کریدور ترانزیتی ایران ــ افغانستان ــ ازبکستان موسوی: سفر مقام بلندپایه ایرانی به لبنان/نامه دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس نظر همه اعضا نیست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان قم فرمانده انتظامی قم ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف بروکراسی اداری در کردستان پیش‌ نیاز تحقق شعار سال

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان، گفت: رفع موانع اداری و حذف بروکراسی ادارات در جهت صدور مجوزها، پیش‌ نیاز تحقق شعار سال است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سرهنگ لطف‌اله دارابی پیش‌ از ظهر امروز در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، اظهار داشت: امسال حضرت آقا برای سومین بار به مسئله حجاب اشاره فرمودند، نیروی انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی طرح نور ویژه رعایت حجاب و عفاف را همزمان با سراسر کشور در استان اجرا کرد.

وی با هشدار اینکه غربی‌ها می‌خواهند برهنگی را جایگزین پوشش اسلامی کنند، گفت: خوشبختانه علی‌رغم همه تبلیغات سوء و تلاش رسانه‌های غربی برای ترویج برهنگی و بی‌بندوباری در سطح جامعه، مردم استان همکاری خوبی در جهت اجرای طرح حجاب دارند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: نیروی انتظامی علی‌رغم همه مسئولیت‌ها و وظایف از جمله برخورد با سارقان، دستگیری معتادن متجاهر و برقراری نظم و امنیت عمومی؛ اجرای طرح نور ویژه رعایت حجاب و عفاف را نیز وظیفه دانسته و کاری به عملکرد سایر دستگاه‌های متولی نداریم، اما متأسفانه ضرورت تبیین به درستی از سوی مسئولان انجام نشده است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح نور، برخی از خواهران صحبت‌ها، سؤالات و ابهاماتی داشته که با یک روشنگری و تبیین واقعیات، دغدغه آنان برطرف می‌شود، بنابراین وظیفه ما، تبیین است.

دارابی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به دستور کار این جلسه، مبنی بر راهکارهای تحقق شعار سال؛ «احترام به مالکیت و سرمایه‌های مردمی» را یکی از راه‌های فرهنگی تحقق فرامین رهبری مبنی بر مشارکت مردمی ذکر کرد و افزود: برخی‌ها با یک تصور اشتباه، فکر کرده هر کسی که کارخانه‌ای احداث کرده یا تسهیلاتی گرفته است، حتماً از طریق نامشروع به آن رسیده، در حالی‌که اینطور نیست.

وی عنوان کرد: افزایش اعتماد مردم به مسئولان به منظور رفع موانع اداری و حذف بروکراسی ادارات در جهت صدور مجوزها، حمایت واقعی از مشارکت مردمی، کاهش دخالت دولت در اقتصاد، جلوگیری از دخالت مسئولان و خویشاوندان در هیئت مدیره شرکت‌ها که باعث بی‌اعتمادی می‌شود، سپردن کارها به مردم، اعتماد به سیستم بازار و بخش خصوصی، تأمین امنیت سرمایه‌گذار و ترویج فرهنگ روحیه مسئولیت‌پذیری میان مدیران از دیگر راهکارهای تحقق شعار سال است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به نقش انتظامی در تحقق شعار سال اظهار کرد: با ایجاد و تقویت نظم و امنیت، زمینه تحقق شعار سال ویژه تولیدکنندگان و فعالان این عرصه را فراهم خواهیم کرد تا با خیال آسوده و در سایه امنیت به کارهای خود بپردازند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • کشف ۴۰۰ کیسه آرد قاچاق
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • برادر کشی در فارس
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • حذف بروکراسی اداری در کردستان پیش‌ نیاز تحقق شعار سال
  • پیش بینی فرمانده پیشین پدافند هوایی اسرائیل از جنگ ایران و اسرائیل
  • تصاویر کانال 12 اسرائیل از درون اسرائیل در شب حمله