Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: با استفاده از ابزار رسانه می توان اندیشه های ناب دینی را به جهانی که تشنه معرفت الهی است را تبلیغ کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید‌هاشم حسینی بوشهری ضمن تبریک اعیاد ماه ذی الحجه به ویژه عید سعد غدیر خم و میلاد امام موسی کاظم (ع) در آیین افتتاح سایت رسمی خبرگزاری حوزه به زبان اردو، اظهار کرد: تلاش‌هایی که برای ارتقاء رسانه حوزه‌های علمیه در طول سال‌های متمادی صورت گرفته شایسته تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبیین اهمیت افتتاح و رونمایی این سایت به زبان اردو، بیان کرد: افتتاح این بخش از خبرگزاری حوزه در راستای رسالت حوزوی ما صورت می‌گیرد و رسالت حوزوی نیز در راستای رسالت نبوی و اهل بیتی محقق می‌شود.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با تاکید براینکه حوزه‌های علمیه می‌توانند نقش انبیاء الهی و نقش غدیر و وقایع غدیر را برای مردم تبیین کنند، تصریح کرد: دشمن برای تخریب اندیشه‌های دینی همواره در حال توطئه است و حوزه‌های علمیه باید با حقیقتی استوار نقشه‌های آنان را خنثی کنند.

وی با تاکید براینکه حوزه‌های علمیه باید رسالت بزرگ انتقال پیام اثباتی که برعهده دارند را به صورت شایسته و با استفاده از ابزار رسانه انجام دهند، گفت: رسانه حوزه باید با قدرت بتواند اهداف و توطئه‌های دشمنان را که برای نسل جوان برنامه‌ریزی کرده است، خنثی کند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با عنوان اینکه حوزه‌های علمیه باید هویت و جایگاه خود را به دنیای امروز که تشنه دین و معرفت الهی است، معرفی کند، بیان کرد: چشم و گوش دوستان و دشمنان اسلام به دنبال انتشار پیامی از پایگاه خبری حوزه در جهان است و در این راستا هرچه پیام ما رساتر و گویاتر باشد قطعا تاثیرات مطلوب تری خواهیم داشت.

وی با تاکید براینکه خبرگزاری حوزه موجب شد که حوزه‌های علمیه از حالت انزوا خارج شوند، تصریح کرد: افتتاح سایت رسمی خبرگزاری حوزه به زبان اردو می‌تواند بر قدرت نفوذ پیام‌های حوزه در جهان بیافزاید.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه رسانه‌ها امروز تعیین کننده سیاست و فرهنگ ما به شمار می‌رود، گفت: بسیاری از کشورهای دنیا به جای رفتن به دنبال جنگ افزارهای سنگین و سخت از طریق رسانه‌ها جوامع را به استثمار می‌کشانند.

وی تاکید کرد: رسانه باید حق محور و عدالت خواه باشد و در کنار این ویژگی‌ها در سرعت انتقال پیام نیز اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

انتهای پیام/78005*40

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله حسینی بوشهری دین خبرگزاری حوزه حوزه های علمیه حوزه های علمیه خبرگزاری حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، با حضور در بیت آیت الله جوادی آملی، با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله جوادی آملی در این دیدار بر اهمیت علم کلام در حوزه تاکید داشته و بیان کرد: باید مباحث کلام در حوزه اهمیت داده شود و اگر حوزه از نظر کلامی پیشرفت کند، می‌تواند حرف جهانی بزند.

آیت الله اعرافی در ابتدای این دیدار، گزارشی از وضعیت حوزه‌های علمیه، ارائه کرد.

کد خبر 6086574

دیگر خبرها

  • فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • اساس طلبگی و تبلیغ داشتن انگیزه است
  • از اولین دانشگاه شیعی در پاکستان چه می دانیم؟
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند
  • وقتی پزشک عمومی نسخه لاغری می‌پیچد!
  • وقتی پزشکان بلاگر می‌شوند
  • آغاز پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران در لرستان
  • دشمنی با حوزه‌های علمیه نشانه کارآمدی این نهاد مردمی است
  • یک مُبلّغ بین‌المللی باید چه ویژگی‌هایی داشته‌ باشد؟