Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@14:21:00 GMT

در این یک ماه نمی‌شود معجزه کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۹۰۲۵

در این یک ماه نمی‌شود معجزه کرد

ایسنا/کرمانشاه ملی پوش پارادومیدانی با انتقاد از زمان تعیین شده برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و کسب سهمیه پارالمپیک، گفت: طی چندین ماه گذشته تمام فضاهای ورزشی تعطیل بوده و اخیرا بازگشایی شده‌اند، برای همین در این مدت کم یک ماه تا زمان برگزاری مسابقات نمی‌توانیم به سطح آمادگی لازم برای رکوردشکنی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد کهریزی در گفت وگو با ایسنا، بااشاره به در پیش بودن مسابقات پارادومیدانی قهرمانی کشور، اظهارکرد: این مسابقات شهریور ماه برگزار می‌شود و از آنجایی که جنبه کسب سهمیه پارالمپیک را نیز دارد، از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی با انتقاد از زمان تعیین شده برای برگزاری این مسابقات، تصریح کرد: شیوع بیماری کرونا طی شش ماه گذشته تعطیلی بسیاری از فضاهای ورزشی را بدنبال داشته و این مسئله باعث شده تا ورزشکاران پارادومیدانی هم به مانند ورزشکاران دیگر رشته های ورزشی تمرینات منسجمی نداشته باشند.

این ملی پوش پارادوومیدانی تاکید کرد: باتوجه به اینکه بسیاری از پیست‌های دوومیدانی در یکی دو هفته اخیر بازگشایی شده‌اند و زمان کمی تا برگزاری این مسابقات داریم، امکان اینکه بتوانیم دوباره به سطح  آمادگی بالایی برای مسابقات برسیم وجود ندارد و همین موضوع اعتراض بسیاری از ملی پوشان را در پی داشته است.

وی عنوان کرد: از آخرین باری که در یک مسابقه رسمی حضور داشته‌ام و با کفش های میخی روی تارتان دویده‌ام، ماه ها می‌گذرد و در این مدت در یک شرایط غیراستاندارد و روی آسفالت و جاده‌های خاکی با استرس و ترس از مبتلا شدن به کرونا تمرین کرده‌ام. در این شرایط طبیعی است در مدت یک ماه نشود معجزه ای کرد و برای مسابقات به سطح آمادگی مطلوبی رسید.

این دونده 100 متر معلولین در خصوص سطح آمادگی فعلی‌اش هم گفت: برای اینکه بتوانم در مسابقات پیش رو کسب سهمیه کنم، باید حداقل رکورد 11:95 ثانیه را ثبت کنم، البته اخیرا در رکوردگیری که هیات استان انجام داد، رکوردی نزدیک به همین زمان را توانستم ثبت کنم.

وی تاکید کرد: تلاش می‌کنم تا زمان برگزاری مسابقات به رکورد کسب سهمیه برسم، اما با شرایطی که داشته ام نمی توانم رکورد جدیدی را به ثبت برسانم.

کهریزی افزود: معتقدم اگر فدراسیون این مسابقات را طی دو مرحله و در اردیبهشت و خرداد 1400 برگزار می‌کرد، بهتر بود و ورزشکاران می توانستند به سطح آمادگی خوبی برسند.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پارادوومیدانی كرمانشاه المپیک ۲۰۲۰ توکیو استانی ورزشی سطح آمادگی کسب سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان

سفیر ازبکستان در ایران بر آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان تاکید کرد و گفت: لازم است مردم سمرقند با شهر زیبای اصفهان آشنا شوند تا این شهر را به‌عنوان یکی از مقاصد گردشگری خود انتخاب کنند؛ از این‌رو به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان نمایشگاهی در سمرقند برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فریدالدین نصریوف امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در دیدار با علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان، ضمن قدردانی از مهمان‌نوازی زیبای اصفهان، آن‌را شگفت‌انگیز توصیف و اظهار کرد: با وجودی که در شهر سمرقند به دنیا آمده‌ام و کل خانواده من در سمرقند زندگی می‌کنند، اصفهان برای من مانند یک خانه بوده است و لحظاتی را که در اصفهان سپری کرده‌ام، برای همیشه در قلب من خواهد ماند.

وی از شهردار اصفهان برای سفر به شهر سمرقند دعوت رسمی کرد و با اشاره به خواهر خواندگی دو شهر اصفهان و سمرقند افزود: لازم است سفرهای کاری بین اصفهان و سمرقند بیش از گذشته گسترش پیدا کند و برای این منظور به‌نظر می‌رسد جلساتی به‌صورت ویدئو کنفرانس بین شهرداران سمرقند و اصفهان برگزار شود.

سفیر ازبکستان در ایران تاکید کرد: ادامه و گسترش همکاری‌ها برای توسعه فرهنگی و گردشگری دو شهر بسیار ضروری است؛ در جلسه‌ای که با استاندار اصفهان داشتیم بر این موارد تاکید شد و من نیز با امکانات گردشگری اصفهان بیش از پیش آشنا شدم.

وی با بیان اینکه اصفهان شهری بسیار زیبا و تاریخی است و مردم سمرقند باید با این شهر زیبا آشنا شوند تا اصفهان را به‌عنوان یکی از مقاصد گردشگری خود انتخاب کنند، اضافه کرد: امیدوارم رسانه‌های ایران نیز برای مردم این کشور از ازبکستان بگویند و مردم اصفهان را با امکانات گردشگری ازبکستان آشنا کنند.

نصریوف با اشاره به دیدار رؤسای جمهور ایران و ازبکستان در سال گذشته تصریح کرد: اینگونه دیدارها برای توسعه روابط دو کشور و دو ملت لازم و ضروری است و شما به عنوان شهردار اصفهان می‌توانید در این رابطه نقش بزرگی را ایفا کنید.

وی با اشاره به هفته فرهنگی اصفهان افزود: قرار است به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان نمایشگاهی در سمرقند برگزار شود و من در همین جا آمادگی کامل خود را با هرگونه همکاری در این زمینه اعلام می‌کنم.

سفیر ازبکستان در ایران یادآور شد: ازبکستان در نمایشگاه توریستی تهران بزرگترین غرفه را به خود اختصاص داده بود و بزرگترین هیئت شرکت کننده در این نمایشگاه با بیش از ۳۰ نفر از ازبکستان حاضر شده بودند تا جایی که وزیر گردشگری ازبکستان نیز در این نمایشگاه حضور پیدا کرد و بیش از ۱۰۰ نفر نماینده ازبکستان در حوزه اقتصادی از این نمایشگاه بازدید کردند.

کد خبر 747662

دیگر خبرها

  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • آمادگی ۲حوزه انتخابیه استان زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات