Web Analytics Made Easy - Statcounter

قطعه موسیقی «تسلیم نشو» همزمان با پخش قسمت پایانی سریال «شاهرگ» در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، تازه‌ترین قطعه موسیقیایی سالار عقیلی با عنوان «تسلیم نشو» منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

سالار عقیلی که تاکنون چند قطعه را برای سریال «شاهرگ» خوانده، «تسلیم نشو» را نیز همزمان با پخش قسمت پایانی سریال انتشار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سومین قطعه‌ای است که سالار عقیلی با شعری از محمدمهدی سیار و آهنگسازی حبیب خزایی فر برای «شاهرگ» سروده است.

این مجموعه به کارگردانی سیدجلال اشکذری و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی امشب، دوشنبه پس از گذشت ۳۲ قسمت از زمان پخش خود به پایان می‌رسد.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: قطعه موسیقی سریال شاهرگ سالار عقیلی تسلیم نشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت متفاوت نورالدین خانزاده از سریال مختارنامه در «نون.خ۵» + فیلم

«نون.خ ۵» هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و لحظات جذابی را برای مخاطبان رقم می‌زند. در هر قسمت مخاطبان شاهد کل کل های نورالدین و سیروس هستند و در این قسمت نورالدین روایت متفاوتی از سریال مختارنامه را مطرح کرد.

فصل پنجم سریال «نون.خ» به دنبال موفقیت چهار فصل قبلی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و با فیلمنامه‌ای نوشته امیر وفایی ساخته شده است و در نظر سنجی اخیر رسانه ملی به عنوان پربازدیدترین سریال معرفی شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سعید آقا خانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، اتنا مهیاری، سوژین حسن پور رضا خداداد بیگی و ... بازیگران سریال هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • روایت متفاوت نورالدین خانزاده از سریال مختارنامه در «نون.خ۵» + فیلم
  • دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون (قسمت 4 چهارم اکازیون) با ترافیک نیمه رایگان
  • بشنوید/ رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • رضا مهدوی: دنبال دانلود غیرقانونی هستیم، نماز هم می‌خوانیم!
  • «دزد شدیم؛ دنبال دانلود غیرقانونی هستیم، نماز هم می‌خوانیم!»
  • (ویدئو) دانلود قسمت چهاردهم نون خ ۵ | قسمت ۱۴ نون خ ۵
  • دزد شدیم؛ دنبال دانلود غیر قانونی هستیم، نماز هم می‌خوانیم!
  • (ویدئو) دانلود قسمت ۱۴ نون خ ۵
  • دانلود سریال اکازیون قسمت 4 چهارم ( دانلود قسمت ۴ اکازیون ) کامل با حجم رایگان
  • (ویدئو) دانلود قسمت سیزدهم سریال نوخ ۵ | قسمت ۱۳ نون خ ۵