Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه ساوجبلاغ گفت: در آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات هزار بسته معیشتی توسط قرارگاه محله محور در ساوجبلاغ تهیه و توزیع شد. - اخبار استانها -

سرهنگ علی اصل زعیم در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با بیان اینکه به شکرانه عیدغدیر بخش دوم رزمایش مواسات در ساوجبلاغ آغاز شد، اظهار داشت: این رزمایش از ابتدای شیوع ویروس کرونا و با فرمان رهبر معظم انقلاب انجام و موجب تقویت روحیه تعاون و ایثارگری در جامعه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این بخش از رزمایش مواسات دارای 3 مرحله است، افزود:آغاز این بخش در دهه امامت و روز غدیر و دو مرحله دیگر نیز در دهه اول محرم و دهه آخر صفر برگزار می‌شود.

آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی و مواسات در استان فارس؛ 60 هزار بسته در عید غدیر توزیع شدآغاز مرحله دوم رزمایش مواسات در استان البرز/ توزیع 35 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان + فیلمگام دوم رزمایش بزرگ مواسات در خراسان رضوی کلید خورد

فرمانده سپاه شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه در مرحله اول خیرین دستگاه‌های حمایتی و مردم نیکوکار حضور پر شور در این رزمایش داشتند، بیان کرد: بخش نخست این رزمایش در ماه مبارک رمضان برگزار شد و بالغ بر 16 هزارو 700 بسته  کمک معیشتی، کمک‌های نقدی و حمایتی برای نیازمندان این شهرستان انجام شد.

اصل زعیم  با عنوان اینکه در دهه کرامت 100 قربانی توسط خیرین انجام و گوشت‌های قربانی بین نیازمندان توزیع شد، تصریح کرد: همچنین همزمان با آغاز بخش دوم رزمایش مواسات هزار بسته کمک معیشتی در سه بخش و 5 شهر این شهرستان توسط قرارگاه‌های محله محور بین نیازمندان توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین اهداء جهیزیه و حمایت‌های درمانی نیز در برنامه‌های ما برای کمک رسانی است.

انتهای پیام/ی

R7810/P/S6,50/CT1 بیشتر بخوانید... مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری به روایت تصویر ۱۰ هزار بسته معیشتی و ۲۶ تن مرغ در رزمایش مواسات استان چهارمحال و بختیاری توزیع شد خراسان رضوی| سادات گناباد همزمان با "عید غدیر" رزمایش مواسات برگزار کردند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری به روایت تصویر ۱۰ هزار بسته معیشتی و ۲۶ تن مرغ در رزمایش مواسات استان چهارمحال و بختیاری توزیع شد خراسان رضوی| سادات گناباد همزمان با "عید غدیر" رزمایش مواسات برگزار کردند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با تسنیم: به‌جای‌ تصدی‌گری دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم/ به آفریقا و آمریکای لاتین نگاه ویژه داریم ۲ گزارش| غفلت مسئولان از جاده‌های مرگ در سراوان؛ عدم تخصیص اعتبارات مانع اصلی پیشرفت پروژه‌هاست+ تصاویر ۳ سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: تأمین کالاهای اساسی مردم در اولویت مجلس قرار گرفت ۴ برداشت طلای سبز در بخش توکهور‌ از دریچه دوربین تسنیم ۵ اختصاصی|ساخت چند‌ برنامه فاخر در سالگرد شهادت شهید سلیمانی/‌ منظومه "حاج قاسم"‌ چاپ می‌شود ۶ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از مصائب مردم در روستای «جوگین» کنارک/ روستایی بدون برق با خانه‌های کپری ۷ عضو کمیسیون بودجه مجلس: مردم منتظر اقدامات عملیاتی و جلوگیری از رشد روزافزون قیمت‌ها هستند ۸ ثبت رکوردی جدید در استراتژیک‌ترین بندر ایران / ‌بندر چابهار ‌عمیق‌ترین بندر کشور می‌شود مهمترین اخبار استانها انهدام بزرگ‌ترین باند کلاهبرداری شبکه‌ای فعال در ایران / ۱۰۲ ‌‌عضو‌ باند شناسایی شدند / متهمان افراد معتاد را جذب می‌کردند تصرف زمین‌های خوش آب و هوای لواسانات از سوی رده‌های بالادست / ‌تجمل‌گراها منطقه را ‌‌به یوغ خود درآورده‌اند‌ گزارش| بررسی فاجعه زیست‌محیطی در "بشل" مازندران؛ وقتی لاشه ماهیان در پساب غوطه‌ور می‌شود جانشین فرمانده ناجا: هیچ کشوری به اندازه ‌ایران‌ تهدیدات پیرامون مرزی ندارد‌ / کشف ۴۰۰ تن مواد مخدر در ۵ ماهه امسال مهمترین اخبار تسنیم مقام سابق آمریکایی: طرح تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران شکست خواهد خورد امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجةالاسلام موسویان را تسلیت گفتند لبنان| گزارش کمیته تحقیقات انفجار بیروت آماده شد افتتاح پروژه آزمایشی کریدور ترانزیتی ایران ــ افغانستان ــ ازبکستان موسوی: سفر مقام بلندپایه ایرانی به لبنان/نامه دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس نظر همه اعضا نیست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرحله دوم رزمایش مواسات چهارمحال و بختیاری هزار بسته معیشتی ترین اخبار توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند

  محمدرضا ریگی مدیرعامل مؤسسه دارالاکرام شهرستان خاش  بیان کرد: بسیاری از دانش‌آموزان به دلیل نداشتن امکانات آموزشی و مساعد نبودن وضعیت اقتصادی خانواده قادر به ادامهٔ تحصیل نیستند که مؤسسه با شناسایی و جذب آنها و بورسیه شدن سعی دارد هیچ دانش‌آموز مستعد و پرتلاشی که به دلایل مالی از ادامه تحصیل بازمانده در سطح شهرستان از آموزش محروم نماند.

وی افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان و کم‌کردن آلام نیازمندان و خانواده‌های کم‌بضاعت مؤسسه اقدام به اهدای ۱۲۶ سبد معیشتی به دانش‌آموزان کرده است تا گوشه‌ای هرچند اندک از مشکلات این خانواده‌ها رفع گردد.
ریگی ادامه داد: بسته‌های معیشتی شامل کالاهای اولیه موردنیاز خانواده‌ها و خشکبار بوده که تهیه آنها از پیش از نوروز آغاز و در ماه مبارک رمضان بین خانواده‌ها توزیع شد.

مدیر عامل دارالاکرام اظهار کرد: دارالاکرام خاش حامی دانش‌آموزان در معرض خطر ترک تحصیل و فاقد سرپرست مؤثر علاوه بر واریز بورسیهٔ تحصیلی با ارائهٔ خدمات پنج‌گانه در حوزه‌های سلامت، معیشت، کارآفرینی، روان‌شناسی، فرهنگ و هنر و ورزش همراه و یاری‌دهنده دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها است.

ریگی با اشاره به اهمیت آموزش و تحصیل گفت: مؤسسه‌ها و خیریه‌ها با کمک و تحت پوشش قراردادن دانش‌آموزان علاقه‌مند به تحصیل و نیازمند می‌توانند آینده‌ای روشن را برای این دانش‌آموزان ترسیم کنند که این اقدام به‌جز پاداش و اجر دنیوی اندوختهٔ خوبی برای آخرت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • توزیع ۱۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان درچه‌ای
  • اهدا بسته‌های معیشتی به نیازمندان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان شوش
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی