Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، معروف خسروی، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال در بازدید از محور خلخال -فیروزآباد حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را خط قرمز راهداری دانست و گفت: با فعالیت گشت راهداری در محور‌ها تاکنون ۲۵ مورد تابلوی غیرمجاز جمع آوری، ۸ مورد تخریب انجام و همچنین ۱۸ مورد مجوز ساخت وساز نیز صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها خط کشی ۵۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی شهرستان خلخال را در ۴ ماهه گذشته یادآور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده راهداران با استفاده از آسفالت گرم ۱۲ هزار متر مربع از محور‌های مواصلاتی این شهرستان را لکه گیری کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال با اشاره به اینکه در قالب طرح ملی ابرار بهسازی ۲۲ کیلومتر راه‌های روستایی در دستور کار قرار گرفته تصریح کرد: از این میزان ۸ کیلومتر بهسازی راه‌های روستایی یللوجه و کمر انجام شده و مابقی نیز در دست اجراست.

خسروی در جهت رفع نیاز رانندگان و حمایت از آن‌ها از توزیع ۲۲۰ حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای در بین رانندگان شهرستان خلخال خبر داد و گفت: راهداران بعلت وقوع سیلاب هزار و ۸۰۰ کیلومتر باند عملیات تسطیح و رگلاژ در راه‌های اصلی، فرعی وروستایی شهرستان خلخال انجام داده اند.

او تعمیر و تجهیز چهل عدد از چراغ‌های چشمک زن، نصب ۳۵ عدد بنر موقت راهنمایی و رفتارسازی ایمنی راهها، انجام ۳ هزار متر عملیات شن ریزی در محل‌های رانش وبازدید دوره‌ای از رستوران‌های بین راهی را از مهمترین اقدامات راهداری شهرستان خلخال در ۴ ماهه گذشته برشمرد و خاطر نشان کرد:در مدت یاد شده راهداران ۳۸ هزار کیلومتر باند تیغه زنی و ۱۱ هزار متر مکعب عملیات ریزش برداری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان انجام داده اند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حریم راهها گشت راهداری محورهای مواصلاتی شهرستان خلخال راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد

آفتاب‌‌نیوز :

صلاح الدین محمدی روز پنجشنبه ظهار کرد: گردنه تته در مسیر ارتباطی شهرستان سروآباد و پاوه در استان کرمانشاه، هر ساله به دلیل بارش سنگین برف چند ماه بسته شده و بازگشایی آن به فصل بهار موکول می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این گردنه از آبان ماه سال گذشته بسته شده بود، افزود: عملیات بازگشایی آن از ۱۴ فروردین امسال آغاز شد و با همت و تلاش نیرو‌های راهداری عملیات بازگشایی آن امروز به اتمام رسید و تردد در این محور از سرگفته شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط این گردنه به هشت متر نیز رسیده است، اضافه کرد: پنج کیلومتر از مسافت این گردنه در استان کردستان وجود دارد که در مجموع برای بازگشایی آن در محدوده استان کردستان سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر باند برفروبی انجام شد.

گردنه تته ۲۰ کیلومتر طول دارد که ۴.۲ کیلومتر آن در محدوده استان کردستان شهرستان سروآباد واقع شده است و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کرمانشاه شهرستان پاوه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب