Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید یاسر رایگانی در نشست خبری خود با خبرنگاران با اعلام قطعیت حکم سه شرکت متخلف لبنی گفت: حساب‌های شرکت «شأن دشت» با برند «پاژن»، شرکت «لبن دشت» با برند «چوپان»، شرکت «مادی» با برند «می ماست» با حکم اداره اجرای احکام سازمان تعزیرات حکومتی مسدود شده است.

وی افزود: برند پاژن با سه میلیارد و ۴٠٠ میلیون جریمه، برند چوپان با دو میلیارد و ٨٠٠ میلیون جریمه و برند می ماست با یک میلیارد و ۶٠٠ میلیون جریمه علی رغم مهلت‌های قانونی تعزیرات تسویه جریمه انجام نداده‌اند و در صورت عدم تسویه خطوط تولیدی توقیف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رایگانی افزود: شرکت لبنیات پگاه با دو میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان و برند لبنیات سحر با یک و نیم میلیارد تومان جریمه، تسویه جریمه انجام داده‌اند.

رایگانی اظهارداشت: دو پرونده در شعبه ۴٠ شهر تهران در حال رسیدگی است و تاکنون ١۵ نامه از این شعبه به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارسال شده تا میزان دقیق تخلف را اعلام کنند اما تا این لحظه میزان دقیق و کارشناسی تخلف به تعزیرات اعلام نشده است.

وی افزود: پرونده دیگری نیز به تازگی اعلام کارشناسی میزان تخلف شده و در فرایند رسیدگی قرار دارد. سه پرونده درخصوص لبنیات در اداره کل شهرستان‌های استان تهران در جریان رسیدگی قرار دارد که یکی از پرونده‌ها در مرحله بدوی هفت میلیارد تومان محکوم شده است.

سخنگوی تعزیرات اظهارداشت: پرونده‌ای به ارزش ١٠ میلیارد تومان و پرونده دیگری نیز هفته قبل تشکیل شده است که در مراحل اولیه رسیدگی است.

۲۳۵۲۳۱ کد خبر 1419989

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تعزیرات گرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفان جنگ غزه پل گلدن گیت سانفرانسیکو را بستند

حامیان فلسطین و معترضان جنگ در غزه امروز دوشنبه بزرگراه ۱۰۱ روی پل گلدن گیت را بستند و تردد روی پل معروف شهر سانفرانسیسکو را مسدود کردند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، تظاهرکنندگان در حالی که وسایل نقلیه را متوقف کرده و تمام خطوط منتهی به جنوب این پل را مسدود کرده بودند، از مقامات ایالات متحده خواستند تا تسلیح و کمک مالی به اسرائیل را در جنگ جاری غزه متوقف کند.

معترضان بنر‌هایی با مضامین «دنیا را برای غزه متوقف کنید» و «اکنون به محاصره غزه پایان دهید» حمل می‌کردند.

طبق حساب X پل گلدن گیت، گشت بزرگراه کالیفرنیا در محل بود، بدون اینکه زمان بازگشایی پل را تخمین بزند.

در پیام این حساب آمده بود که رانندگان باید منتظر تاخیر‌های قابل توجه باشند و در صورت امکان از استفاده از پل خودداری کنند.

همچنین ترافیک در شهر‌های بزرگ دیگر از جمله شیکاگو در فرودگاه اوهار به دلیل اعتراضات مسدود شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلف در ارومیه
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلفدر ارومیه
  • جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت
  • مخالفان جنگ غزه پل گلدن گیت سانفرانسیسکو را بستند
  • مخالفان جنگ غزه پل گلدن گیت سانفرانسیکو را بستند
  • جریمه قاچاقچی سوخت در تربت جام