Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استا اردبیل، کلیم‌الله وثوقی اظهار کرد: پایانه مرزی بیله‌سوار یکی از پایانه‌های موفق و فعال کشور محسوب می‌شود که از طریق این پایانه در طول سال کالاهای متعددی به جمهوری آذربایجان و کشورهای آسیای میانه صادر شده و همچنان توان تقویت و توسعه صادراتی از این پایانه وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: این میزان کالای صادراتی با شش هزار دستگاه خودروی سنگین و از طریق مرز بیله‌سوار به کشورهای دیگر حمل شده تا فعالیت اقتصادی و اشتغالزایی را برای فعالان این حوزه شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل به کالاهای صادراتی نیز اشاره کرد و گفت: عمده کالاهای صادراتی شامل محصولات کشاورزی، شیشه، پسته، سنگ، نمک و ... است که در پنج ماهه امسال به کشورهای هدف صادر شده است.

وثوقی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص ارتباطات مرزی بین کشورهای مختلف به صورت مرتب عملیات ضدعفونی و گندزدایی در پایانه مرزی بیله‌سوار انجام می‌شود تا سلامتی رانندگان و عوامل پایانه مرزی بیله‌سوار بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته و به این امر اهتمام شود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم در نیمه دوم سال با توجه به عادی شدن روابط مرزی و فروکش کردن بیماری کرونا شرایط مطلوب‌تری را در حوزه صادرات و ترددهای زمینی در پایانه مرزی بیله‌سوار شاهد باشیم تا امکان تقویت بنیه‌های اقتصادی در این مجموعه بیش از گذشته فراهم آید.

کد خبر 1419997

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل پایانه مرزی بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی مسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین  کرد افزود: ۹۱۵ هزار و ۷۶۲ نفر مسافر در سال ۱۴۰۲ از طریق پایانه‌های مرزی شمال سیستان و بلوچستان جابجا شدند.
وی افزود: از این تعداد جابجایی مسافر ۴۶۴ هزار و ۴۹۶ نفر از پایانه مرزی میلک و ۴۵۱ هزار و ۲۶۶ نفر نیز از طریق پایانه مرزی میرجاوه تردد انجام دادند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مدت حدود ۲ هزار اتوبوس و بیش از ۳۷ هزار دستگاه سواری کار جابجایی مسافر را از طریق پایانه های مرزی میلک و میرجاوه انجام دادند.
وی خاطر نشان کرد: پایانه مرزی میرجاوه مهمترین گذرگاه مرزی بین ایران و پاکستان است که در ۱۲ کیلومتری شهرستان میرجاوه و مجاورت شهرک تفتان پاکستان و پایانه مرزی میلک نیز از گذرگاه‌های مهم مرزی بین ایران و افغانستان است که در محدوده شهرستان هیرمند در مجاورت رودخانه مرزی و در نزدیکی مرکز ولایت نیمروز افغانستان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • آخرین وضعیت تردد کامیون ها در گمرک مرزی آستارا | تردد به حالت عادی برگشت
  • جابجایی مسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد افزایش یافت
  • رشد ۲۵ درصدی جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل استان کرمانشاه
  •  رشد ۸ درصدی جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل لرستان
  • بیله‌سوار نقطه آغاز منطقه آزاد تجاری اردبیل شد
  • بهار چشم‌نواز شهر بیله‌سوار (فیلم)