Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@08:24:34 GMT

مذاکره با آلمان برای احیای کارخانه سیمان ری

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۹۱۲۵

مذاکره با آلمان برای احیای کارخانه سیمان ری

 این نشست آنلاین با حضور «فولکا ردر» رایزن فرهنگی سفارت جمهوری فدرال آلمان در تهران، کاوه حاج‌علی‌اکبری مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، لعل رحیمی مشاور شهردار تهران در امور دولت، زهیر صباغ‌پور معاون امور بین‌الملل مرکز ارتباطات و فرناز قربانی مسئول پروژه‌های فرهنگی سفارت کشور آلمان، به میزبانی معاونت امور بین‌الملل برگزار شد تا موضوع همکاری سفارت آلمان با شهرداری تهران برای احیاء کارخانه سیمان ری با کاربری فرهنگی به بررسی گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولکا ردر، رایزن فرهنگی سفارت جمهوری فدرال آلمان در این جلسه به بازدید «کلوربرشتولد»، سفیر وقت آلمان، به دعوت پیروز حناچی، شهردار تهران از کارخانه سیمان ری در تابستان ۱۳۹۸ اشاره کرد و گفت: پس از این بازدید، طرح همکاری برای استفاده از پتانسیل‌های کارخانه سیمان ری جهت استفاده‌های فرهنگی و هنری، سال گذشته به شهرداری تهران ارائه شد و این طرح آن زمان مورد استقبال قرار گرفت؛ در حال حاضر هم گویا شهرداری تهران در صدد بررسی امکانات اجرایی آن طرح است.

در بخش دیگری از این جلسه کاوه حاج‌علی‌اکبری، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران نیز بر اهمیت همکاری با کشور آلمان در پروژه احیاء کارخانه سیمان ری و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی تاکید کرد و گفت: پروژه پیشنهادی آقای ردر که محوریت فرهنگی و هنری دارد، با فراخوان سازمان نوسازی هیچ تقابل و منافاتی ندارد و قابل اجراست.

حاج‌علی‌اکبری، همچنین از رایزن فرهنگی سفارت آلمان خواست که دعوت رسمی او از سفیر جدید جمهوری فدرال آلمان را به او برساند تا در پایان ماه آگوست بازدید مجددی از کارخانه سیمان ری داشته باشند.

زهیر صباغ‌پور، معاون امور بین‌الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران هم که میزبان و برگزارکننده این نشست بود، ضمن ابراز خرسندی از این تعامل دوطرفه، گفت: اینکه با وجود شیوع کووید۱۹ اما همچنان دو طرف مشتاق به تعامل و همکاری‌های مشترک هستند، قابل توجه است.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در دیدار محمدحسن حبیب‌اله‌زاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، گزارشی از آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه ایران و ترکیه و نیز فعالیت‌ها و اقدامات سفارت و سرکنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکیه برای پیشبرد اهداف تعیین شده ارایه گردید.

امیرعبداللهیان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های سفارت و با اشاره به اهمیت روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه و همکاری‌های دو‌جانبه و منطقه‌ای دو کشور، رویکرد توسعه همه جانبه مناسبات با این کشور در چهارچوب سیاست همسایگی دولت سیزدهم و اراده جدی مسئولان عالی دو کشور را مورد تاکید قرار داد و توصیه‌های لازم در خصوص پیگیری اسناد و تفاهمات فیمابین دو کشور و عملیاتی کردن آنها را ارائه نمود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی برای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • فیلم| احیای کارخانه کاشی ۷ آسمان سمنان بعد از ۱۱ سال تعطیلی
  • فیلم/ احیای کارخانه کاشی سمنان بعد از ۱۱ سال تعطیلی
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه
  • گود میدان مشق رفع خطر می‌شود | همکاری مشترک وزارت امورخارجه و شهرداری
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • بازگشایی کارخانه ریسباف همزمان با هفته فرهنگی اصفهان
  • ضرورت تعامل و همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی در راستای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • تاکید ایران بر آمادگی دفاعی در جهت صیانت از منافع