Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال صالحی نماینده شرکت بازرگانی دولتی کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت:از ابتدای فصل خرید کلزا (یکم تیرماه سال جاری) تاکنون یک هزار و ۷۷۴ تُن کلزا از کشاورزان استان خریداری شده است.

او با اشاره به اینکه قیمت تضمینی هر کیلوگرم کلزا ۴۶ هزار و ۶۰۲ ریال است، افزود: قیمت خرید تضمینی کلزا امسال نسبت به سال گذشته ۴۴ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده شرکت بازرگانی دولتی کردستان گفت:تاکنون تعداد ۲۲۷ نفر محصول کلزای خود را به مراکز خرید تحویل داده اند.

صالحی یادآور شد: تاکنون ۷۸ میلیارد و ۵۰۱ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال معادل ۱۰۰ درصد بهای خرید تضمینی کلزا به حساب کلزاکاران این استان واریز شده است.

او از فعال بودن ۶ مرکز خرید دانه‌های روغنی در استان خبر داد و تاکید کرد: تاکنون یک هزارو ۷۲۲ تُن گلزا از استان کردستان به کارخانه روغن کشی همدان ارسال شده است.

گفتنی است؛ خریدمحصول کلزا از یکم تیرماه دراین استان آغاز و تا ۳۱ مرداد سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگران خارجی از مهمان‌نوازی کردستانی‌ها می‌گویند + فیلم

کردستان امسال هم میزبان مهمانانی از خارج و داخل کشور شده که برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی منطقه، این استان را برای گذراندن تعطیلات نوروزی انتخاب کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، از اواخر اسفندماه سال گذشته همزمان با فرارسیدن نوروز و ایام عید موج مسافرت‌های نوروزی در استان کردستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد. روحیه مردمان این دیار همانند طبیعت منطقه لطیف و زیباست و کردها نماد کامل خصلت ایرانی یعنی مهمان‌نوازی هستند.

استان کردستان با وجود جاذبه‌های طبیعی، پتانسیل‌های گردشگری و اماکن تاریخی در بین مسافران از جایگاه خاصی برخوردار است و همین ظرفیت‌ها در کنار مهمان‌نوازی و خونگرمی مردمانش باعث شده که سالانه پذیرا و میزبان مهمانان و گردشگران زیادی از داخل و خارج از کشور باشد.

تمایل گردشگران خارجی و هموطنان ایرانی برای بازدید از آثار تاریخی و طبیعت بکر و زیبای کردستان در سال‌های اخیر افزایش یافته است. 

منصور مهرزاد، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن خیرمقدم به مهمانان نوروزی اظهار داشت: از 25 اسفندماه تا پایان هفتمین روز از فروردین‌ماه سال‌جاری 867 هزار و 382 نفر از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، روستاهای هدف گردشگری، مذهبی و فرهنگی استان بازدید کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان‌های مریوان، بانه، سنندج و سروآباد به ترتیب دارای بیشترین آمار بازدید از جاذبه‌های گردشگری کردستان بوده‌اند، افزود: در مجموع 41 هزار تخت در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمانپذیر‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، سنتی و خانه‌مسافرهای دارای مجوز و اردوگاه‌ها، سالن‌های ورزشی و مدارس برای اقامت مسافران نوروزی در سطح استان مهیا شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان کردستان گفت: برای اطلاع‌رسانی مناسب رویدادهای نوروزی و آدرس اماکن اقامتی و اسکان از 100 هزار نسخه اقلام تبلیغاتی متنوع اعم از توزیع نقشه، بروشور و کتابچه و تبلیغات محیطی در راهنمایی و معرفی سایت‌های تاریخی استفاده شده است.

در همین زمینه نوروز و حضور گردشگران نوروزی در مرکز استان کردستان موجب شده تا هم‌قدم با مسافران سری به آثار و بناهای تاریخی این خطه بزنیم و نظر مهمانان را درباره این آثار و علت سفرشان به این دیار جویا شویم که در ادامه به صورت ویدئویی می‌بینید..

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • نهال گردو اصلاح شده و تضمینی فقط 35 هزار تومان
  • پرسپولیس پول اسدی را فراهم کرد
  • گردشگران خارجی از مهمان‌نوازی کردستانی‌ها می‌گویند + فیلم
  • «زندگی با آیه‌ها» همراه ۶۵ هزار کردستانی/خوشامدگویی به رسم مسطورا
  • بیش از هزار و ۱۰۰ مرکز خرید تضمینی در کشور آماده تحویل گندم کشاورزان است
  • پیش بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جدید
  • فوت ۱۰ کردستانی در تصادفات جاده ای
  • آمادگی ۴ مرکز برای خرید تضمینی گندم در شادگان
  • شروع برداشت گندم در مناطق گرمسیری کشور
  • ۶۴ هزار کردستانی در مسابقه پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند