Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،محمد محمدی مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: پویش مومنانه ایران همدل با موضوع "کرامت علوی، شور حسینی" در فاصله زمانی عید غدیر خم تا پایان ماه صفر برگزار خواهد شد.   محمدی افزود:کمک هزینه معیشتی برای افراد نیازمند و جامعه هدف، اقلام کمک آموزشی و نوشت افزار برای دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش، وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی برای مددجویانی که در مراکز نگهداری شبانه روزی معلولان و سالمندان مراقبت می‌گردند، کمک‌های غیر نقدی، اقلام و جیره‌های خشک غذایی و نذورات هیات مذهبی و خیرین که صرفا توسط ادارات بهزیستی شهرستان‌ها قابل جمع آوری می‌باشد، از محور‌های مرتبط با این پویش است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در خصوص نحوه جمع آوری کمک‌های خیرخواهانه خاطر نشان کرد: همشهریان خیر و نیکوکار پایتخت شور و شعور حسینی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ یا # ۹* ۷* ۷۳۳* بخش نیکوکاری نرم افزار‌های آپ و سکه پرداخت کنند.
مدیر کل بهزیستی با بیان اینکه بهزیستی یکی از مسیر‌های مطمئن برای خدمات رسانی به قشر آسیب پذیر و نیازمند است که مردم خیر استان می‌توانند با اهداء نذورات خود به این نهاد موجبات بهره مندی جامعه هدف بهزیستی از این کمک‌ها را فراهم آورند، تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ میلیارد تومان توسط خیرین و نیکوکاران جمع آوری و جهت تامین اقلام معیشتی، بهداشتی، کمک هزینه ازدواج، سرمایه کار و ودیعه مسکن در اختیار ۱۱ هزار نفر از افراد تحت پوشش قرار گرفته است.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پویش ایران همدل بهزیستی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش مشهد مهربان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اجرای طرح مشهد مهربان  گفت: این پویش با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شده است وتا سالروز میلاد امام رضا (ع) ادامه دارد.

دبیریان افزود:کمک به رفع آسیب‌های اجتماعی و کمک به هم نوعان از دیگر اهداف برگزاری پویش مشهد مهربان با مساعدت‌های مردمی دراین شهر  است.

وی گفت: برنامه گلریزان نیز برای آزادی زندانیان جرایم غیر نقد  از سال ۱۴۰۰ آغاز شده است.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان‌شرقی توزیع شد
  • آغاز پویش مشهد مهربان
  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزو‌های مددجویان
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزوهای مددجویان
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست
  • بزرگترین پویش مردمی « شهر همدل » در مازندران آغاز شد
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی