Web Analytics Made Easy - Statcounter

آشتاب، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: 30 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات به کسب و کارهای متضرر از کرونا در استان تاکنون پرداخت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی آشتاب در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: هیجده هزار و ۷۵ فقره پرونده از افرادی که با شیوع کرونا، کسب و کارشان دچار ضرر شد در استان تشکیل شده که اشتغال این تعداد پرونده ۲۳ هزار و ۱۰۹ نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۸۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در سیستم بانکی برای پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای متضرر از کرونا در نظر گرفته شده که تاکنون سی میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به چهار هزار و ۱۶ فقره پرونده پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به این که کسب و کارهای آسیب دیده باید سریعا به بانکها مراجعه کنند تصریح کرد: افراد متقاضی باید برای دریافت تسهیلات به بانکها مراجعه کنند چرا که مهلت پرداخت این تسهیلات تا مرداد ماه تعیین شده است.

وی عنوان کرد: از بانکها تقاضا داریم تا شرایط را برای افراد متقاضی دریافت تسهیلات، تسهیل کنند و سخت گیری صورت نگیرد تا این افراد بتوانند در موعد مقرر تسهیلات خود را دریافت نمایند.

آشتاب با اشاره به پرداخت تسهیلات در اشتغال روستایی گفت: تاکنون در این بخش ۲۴۱ میلیارد و ششصد میلیون تومان تسهیلات به یک هزار و ۲۴۶ طرح و با اشتغال پنج هزار و ۳۳۲ نفر پرداخت شده که روند پرداخت در بخش اشتغال روستایی رضایت بخش است.

وی افزود: همچنین ۴۹ پرونده با تسهیلات ۱۶۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان با اشتغال هزار و ۳۲۱ نفر در شعب استان و شهرستانها در دست بررسی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیون تومان کسب و کارهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: طی سال گذشته از اعتبارات تبصره ۱۸ در راستای ایجاد اشتغال و جهش تولید در سطح استان ۳۷۶ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص و به بانک‌ها معرفی کردیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، علی حیرانی امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در جلسه کارگروه بسیج سازندگی شهرستان نقده با اشاره به اینکه این کارگروه در سطح استان به ریاست استاندار و ماهانه با معاونین برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال ((جهش تولید با مشارکت مردم)) سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در قالب دو قرارگاه اقتصاد مقاومتی و قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی ابلاغ مأموریت شده است.

وی افزود: طی سال گذشته از اعتبارات تبصره ۱۸ در راستای ایجاد اشتغال و جهش تولید در سطح استان ۳۷۶ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص و به بانک‌ها معرفی کردیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همچنین ۸۵۰ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌آفرین مردم پایه در تمامی شهرستان‌های استان ایجاد شده است.

حیرانی از عدم محدودیت قیر رایگان در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: هر شهرستانی پیشقدم باشد می‌تواند بیشترین مقدار را جذب کند که به ازای هر کیلومتر ۴۵ تن قیر تخصیص داده می‌شود.

وی یادآور شد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) هم با اولویت تأمین آب شرب روستایی و شهری، ساخت مدارس و راه‌های روستایی و مسکن روستایی در راستای رفع محرومیت از چهره مناطق محروم اقدام می‌کند.

کد خبر 745240

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • جذب ۳۰۰ میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • جذب 300 میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • جزئیات تسهیلات ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی اشتغال در ۱۴۰۳