Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:09:21 GMT

اداره کشور بدون فروش نفت بی‌نظیر است

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۹۲۴۰

اداره کشور بدون فروش نفت بی‌نظیر است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن و مشکلات اقتصادی، دولت با تدبیر و نگاه ویژه برای آبادانی و عمران مناطق محروم و مرزی اهتمام ویژه‌ای داشته است.

او با بیان اینکه هم اکنون امنیت کامل در قصرشیرین داریم، گفت : نیرو‌های امنیتی از امنیت خود و خانواده مایه می‌گذارند تا امنیت را به جامعه دهد از این رو باید به سیستم‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی افتخار کنیم که امروز قدرت‌های استکباری از ما هراس دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: ما یک شهرستان مرزی هستیم و شرایط خاص خود را برای انتشار اخبار داریم و دشمن مترصد و همواره در کمین است تا مسایل جامعه را به سود خود پیش ببرد از این رو خبرنگاران باید هوشیار باشند.

تاتار ادامه داد: خبر و اطلاع رسانی عنصر آگاهی بخشی جوامع امروز و نیاز مهم بشر در عصر ارتباطات است و خبرنگاران طلایه داران و سربازان این عرصه هستند.

او گفت: تصور دنیای بدون خبر و آگاهی غیرممکن است و اصحاب رسانه و خبر با بینش و آگاهی قدم در مسیر ارایه اخبار به مردم بر می‌دارند.

فرماندار قصرشیرین ادامه داد: صحت و سلامت قلم یکی از مهم‌ترین رسالت‌های خبرنگار است که همواره باید مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد.

او گفت: یکی از نیازمندی‌های امروز جامعه نقد سازنده و خبرنگاران باید با بررسی دقیق مشکلات و ارایه راهکار‌ها کمک بزرگی به مسیر توسعه کشور داشته باشند.

او ادامه داد: دنیای امروز دنیای تبادل اخبار و اطلاعات است که با پیشرفت‌های نوین در فضای مجازی خبر در کمترین زمان ممکن در سراسر دنیا مخابره می‌شود و این رسالت خبرنگاران را برای صحت خبر بیشتر می‌کند.

فرماندار قصرشیرین، با بیان اینکه سرعت در انتشار خبر همواره دغدغه رسانه‌ها است، افزود:رعایت انصاف در صحت خبر مورد توجه قرار گیرد.

او گفت: قلم و خبر اصحاب رسانه همیشه راهگشای توسعه و رفع موانع و بیان دغدغه‌های جامعه است و مسوولان هم وظیفه دارند در خصوص بیان عملکرد دستگاه خود با خبرنگاران همراه و پاسخگو باشند.

تاتار گفت: این روز فرصت مناسبی برای تقدیر از تلاش‌های افرادی است که بی وقفه در راه اطلاع رسانی و آگاهی به مردم تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه مناطق محروم مناطق مرزی امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ زیست محیطی در جامعه ترویج شود / هیچ اقدامی بدون پیوست زیست محیطی معنا ندارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام قاسم روانبخش، در دیدار با کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم به مناسبت «هفته زمین پاک» اظهار داشت: محیط زیست دارای جایگاه بسیار متعالی و ارزشمند در فرهنگ ایرانی و اسلامی است، اما آنگونه که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته است.

وی با بیان اینکه تخریب محیط زیست، امنیت و سلامت مردم را به مخاطره انداخته و مرگ و میر و بیماری‌های صعب العلاج به دنبال داشته است، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری، فرهنگ حفاظت از محیط زیست باید در جامعه ترویج شود.

منتخب مجلس شورای اسلامی با اشاره به احادیث و روایاتی در حوزه محیط زیست، ایجاد آلودگی و از بین بردن طبیعت و محیط زیست را از منکرات قطعی و بسیار مذموم دانست و گفت: باید نگاه به سازمان محیط زیست در میان برخی از مردم و مسؤولان تغییر یافته و نسبت به قوانین و ضوابط آن متعهد باشند.

وی با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست به تنهایی امکان پذیر نیست و همه باید در این مسیر همکاری و مشارکت داشته باشند، گفت: هیچ اقدامی به ویژه در حوزه صنعت بدون پیوست زیست محیطی معنا نداشته و در آینده موجب بروز مشکلات بسیاری خواهد شد.

روانبخش بر ضرورت تشکیل هیأت اندیشه ورز در حوزه محیط زیست با حضور صاحبنظران علمی و اجرایی تأکید کرد و گفت: امیدواریم با رایزنی با دولت و دیگر نمایندگان مجلس، بتوانیم در جهت رفع مشکلات زیست محیطی در حوزه تقنین اقدامات خوبی صورت بپذیرد.

دیگر خبرها

  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • کشف هزار کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق در قصرشیرین
  • پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی
  • فروش ویژه نهال گردو ریشه ای و گلدانی بدون محدودیت کاشت در کرج با ارسال یک روزه
  • فرهنگ زیست محیطی در جامعه ترویج شود / هیچ اقدامی بدون پیوست زیست محیطی معنا ندارد