Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کریم زارع مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، برنامه این نهاد برای کنکور امسال را ایجاد کمپ‌های مطالعه در اردوگاه‌ها و اماکن مربوط به این نهاد به همراه فراهم کردن بستر مناسب برای تمرکز بر مطالعه بیان کرد و گفت: ارائه خدمات به این دانش آموزان و بهره مندی آن‌ها از کلاس‌ها و آزمون‌های کنکور، به صورت آنلاین و با همکاری موسسات معتبر و نامدار علمی-آموزشی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به بهره مندی ۴۵۰ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در آستانه کنکور از این خدمات افزود: علاوه بر کلاس‌ها و آزمون‌های آزمایشی در هفته‌های پایانی قبل از آزمون با راه اندازی مرکز مشاوره تحصیلی در استان، به این دانش آموزان مشاوره‌های لازم برای حفظ انگیزه و آمادگی تحصیلی و همچنین روش‌های غلبه بر اضطراب و استرس، ارائه می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: این مرکز مشاوره پس از اعلام نتایج آزمون با ارائه خدمات مربوط به انتخاب رشته، همراه و همیار این دانش آموزان خواهد بود.
 زارع با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷ هزار و ۹۲۶ دانش آموز در جامعه تحت حمایت این نهاد مشغول تحصیل هستند، افزود: سه هزار و ۸۸۲ فرزند این خانوار‌ها که در دانشگاه‌های مختلف پذیرفته شده و مشغول به تحصیل هستندو از کمک هزینه‌های تحصیل و شهریه این نهاد بهره‌مند شده اند.   انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش آموزان آزمون های کنکور کمیته امداد امام خمینی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، وجیهه محمدی فلاح از ارائه خدمات مشاوره حضوری به ۱۳ هزار و ۱۰۰ نفر طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: این خدمات با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و پاسخ به نیازهای مشاوره‌ای در زمینه اختلالات روانشناختی و مشکلات فردی و خانوادگی در جهت ارتقای سطح سلامت روان آحاد جامعه از طریق یک مرکز دولتی و ۳۱ مرکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی ارائه شده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲، ۵۱ هزار و ۱۲۰ مشاوره تلفنی رایگان از طریق خط تلفنی ۱۴۸۰ به منظور فوریت دسترسی آحاد مردم به خدمات مشاوره‌ای ارائه شده است، عنوان کرد: بیشترین فراوانی مشاوره‌ها به ترتیب مربوط به اختلالات افسردگی، اضطراب، کودک و نوجوان، مشکلات فردی و بین فردی و مشکلات با همسر بوده است.

وی با اشاره به اینکه همه تماس‌های مردمی با خط صدای مشاور ۱۴۸۰، محرمانه و امن است، افزود: همه مشاوران به رعایت اصول رازداری و محرمانه تلقی کردن اطلاعات تماس گیرندگان متعهد هستند و با توجه به تنوع تماس‌گیرندگان و گوناگونی مشکلات آن‌ها، گاهاً ضرورت دارد که برای دریافت راهنمایی و خدمات روان‌شناختی و مشاوره مناسب، به مراکز مشاوره حضوری و سایر منابع حمایتی متناسب ارجاع داده شوند.

شایان ذکر است سامانه صدای مشاور بهزیستی با خط تلفنی ۱۴۸۰ برای مشاوره غیرحضوری و تلفنی همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت هشت صبح الی ۲۴ به صورت رایگان مشاوره کاملاً تخصصی ارائه می‌دهد.

کد خبر 6084133

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • ارائه ۵۱ هزار مشاوره تلفنی در‌ بهزیستی البرز
  • اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در البرز
  • رقابت بیش از یکهزار داوطلب شادگانی در مرحله اول آزمون سراسری
  • ارایه بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان در البرز
  • لیست برخی از سایت‌های حقوقی کشور
  • بازگشت دانش آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه تعلیم و تربیت