Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@05:28:46 GMT

چرا ستاره سابق آبی ها به تمرین استقلال رفت؟ + عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۹۲۵۵

به گزارش جام نیوز، خبرورزشی نوشت:آقای گل سه دوره لیگ برتر فوتبال ایران با حضور در محل تمرین استقلال به مهاجم فعلی این تیم روحیه داد.

 

حضور غلامرضا عنایتی مهاجم گلزن اسبق استقلال در تمرین این تیم برای بعضی‌ها شائبه‌هایی را ایجاد کرد. عنایتی این روزها سرمربی موفق تیم هوادار در رقابت‌های لیگ یک است؛ به همین دلیل برخی تصور کردند شاید او خواب هایی برای حضور روی نیمکت استقلال دیده است!


با این همه، آبی‌های قدیمی می‌دانند عنایتی و فرهاد مجیدی از رفقای سالهای دور هستند و سرمربی تیم هوادار وقتی متوجه شد دو بازیکن سرنوشت ساز استقلال به نام‌های ارسلان مطهری و شیخ دیاباته مصدوم هستند و به بازی با سپاهان در جام حذفی نمی‌رسند به تمرین تیم سابقش رفت و به مهدی قائدی تک مهاجم این روزهای استقلال روحیه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شوخی‌های عنایتی با قایدی و سر و صداهای خنده آنها آنقدر جالب بود که فرهاد مجیدی با حرف های جالب عنایتی و خاطرت او می‌خندید. صحبت‌های خصوصی عنایتی با فرهاد مجیدی هم آخرین بخش از حضور مربی جوان تیم هوادار در تمرین استقلال بود.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: عنایتی مجیدی نیوز بازیکن ورزشی جام رضا عنایتی گزارش استقلال فوتبال جام نیوز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ ژاپن

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس آماری خیرکننده از خود در لیگ برتر ژاپن ثبت کرد.

به گزارش فارس، شهاب زاهدی، مهاجم فصل گذشته پرسپولیس با  کسب 9.1 امتیاز بهترین بازیکن دیدار  آویسپا فوکوکا مقابل جوبیلو ایواتا لقب گرفت.

زاهدی در این فصل از لیگ ژاپن آماری خیرکننده به نامش ثبت کرده و موفق شده در 6 بازی 5 گل به ثمر برساند تا تاثیرگذارترین بازیکن آویسپا فوکوکا شناخته شود.

آویسپا فوکوکا امروز (شنبه) در هفته نهم جی لیگ ژاپن به مصاف جوبیلو ایواتا رفت و این بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

آویسپا فوکوکا در این بازی در نیمه اول بازی با نتیجه 2 بر صفر عقب افتاد ولی در نیمه دوم بازی با درخشش شهاب زاهدی و دبل این ستاره ایرانی بازی باخته را به تساوی کشاند.

نشریه اسپورت ژاپن می نویسد که شهاب زاهدی در نقش «ناجی» آویسپا فوکوکا در این بازی ایفای نقش کرد و تیمش را از شکست فراری داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مهاجم پرسپولیس راهی لیگ ژاپن شد شهاب زاهدی در لباس آویسپا فوکوئوکا

دیگر خبرها

  • دو ستاره سابق شاهد یک اتفاق عجیب!
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال
  • بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • جلسه سرپایی عنایتی با گلزن پیکان (عکس)
  • کولاک مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ ژاپن
  • فرهاد مجیدی به فوتبال ایران برمی‌گردد؟
  • مجیدی به لیگ برتر برمی‌گردد؟ | مدیر برنامه فرهاد تکلیف پیشنهادات را مشخص کرد
  • تکلیف بازگشت فرهاد مجیدی به ایران مشخص شد
  • ستاره سابق استقلال و پرسپولیس: من روماریوی ایران بودم اما حالا کسی جواب تلفنم را هم نمی‌دهد!