Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تهیه کننده برنامه شکلات تلخ گفت: برنامه شکلات تلخ فردا میزبان مهدی فرشادانی نماینده مجلس شورای اسلامی خواهد بود تا سرفصل‌های قانونی مرتبط با زندگی و فعالیت حرفه ایی کودکان کار را بررسی کند. تاریخ انتشار: 13:31 - 20 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۴۱۶

مجتبی احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پیرامون «برنامه شکلات تلخ»گفت: در برنامه روز سه شنبه داستان زن گل فروشی را بررسی می‌کنیم که برای حفظ خانواده از شهرش سفر می‌کند تا مدیریت امور زندگی را با کار بر سر چهارراه خودش برعهده بگیرد و فرزندانش از تحصیل نمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: برنامه شکلات تلخ فردا میزبان مهدی فرشادانی نماینده مجلس شورای اسلامی خواهد بود تا سرفصل‌های قانونی مرتبط با زندگی و فعالیت حرفه ایی کودکان کار را بررسی کند ضمن اینکه در این برنامه زندگی عرفان عشقی نوجوان خواننده ایی را بررسی می‌کنیم که از نوازندگان خیابان به آهنگسازی و خوانندگی حرفه ایی رسیده است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

احمدی تهیه کننده برنامه شکلات تلخ بیان کرد: در این برنامه به توانمندی خانواده‌ها خواهیم پرداخت و به ایثار و از خود گذشتگی زن ایرانی در نگهداری از خانواده اش در گفت‌وگویی مفصل با یک خانم گل فروش مصاحبه خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که برنامه «شکلات تلخ» شنبه و سه شنبه حوالی ۱۳/۳۰ و روز‌های یکشنبه و چهارشنبه بعد از اخبار بامدادی روی آنتن شبکه ۵ سیما می‌رود.

 انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صدا و سیما رسانه ملی برنامه شکلات تلخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، مجتبی یوسفی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 28 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، بیانیه 206 نفر از نمایندگان مجلس درباره تقدیر و تشکر از تولید و پخش  ویژه برنامه‌های انتخابات مجلس، ماه مبارک رمضان و ایام نوروز توسط رسانه ملی را قرائت کرد. 

 متن بیانیه به شرح زیر است:

رسانه ملی، فراگیرترین و مهم ترین رسانه-دانشگاه کشور، نقش بی بدیلی در تربیت دینی جامعه، و رشد و پویایی اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، و فرهنگی، در ابعاد داخلی و بین المللی دارد.

 این رسانه در ماه‌های اخیر با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز توانست با تولید ویژه برنامه‌های مناسبتی، دینی، قرآنی و رمضانی، ضمن ایجاد طراوت معنویت و امید و ایمان در متن و بطن جامعه، در پیوند اقشار ملت با آموزه‌های اسلامی خوش بدرخشد.

گواه این درخشش، ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید فطر امسال از نقش آفرینی رسانه ملی در برنامه‌های دینی و شیوع تلاوت قرآن در بین اقشار بود که تولید ویژه برنامه پرمخاطب قرآنی «محفل» نمود بارز آن بوده است.

 در دیگرسو، رسانه ملی با ایجاد ظرفیت های جدید و تولید برنامه‌های متنوع؛ متعدد در قالب های مختلف، ضمن هم افزایی سیاسی با سایر ارکان متولی انتخابات، زمینه حضور جهادی و حماسه آمیز ملت بزرگ ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری 11 اسفند را فراهم کرد.

 بر همین اساس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ضمن تاکید بر تداوم راهبرد تحولی سازمان صداوسیما، مراتب قدردانی و حمایت خود را از مدیریت شایسته، و تلاش های رئیس سازمان صداوسیما، جناب آقای دکتر پیمان جبلی، و همکاران پرتلاش و سخت کوش ایشان در رسانه ملی اعلام می دارند.

 والسلام علیکم و رحمه الله

دیگر خبرها

  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کنیم
  • دستور کار مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز
  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود
  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • زنگنه: هفته آینده ایرادات شورای نگهبان به برنامه هفتم در مجلس بررسی می‌شود
  • توضیحات قالیباف درباره روند بررسی بخش دوم لایحه بودجه در مجلس
  • بررسی مشکلات بخش سیوان با حضور نماینده مردم در مجلس