Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رسول بهرامی ، رئیس کلانتری 140 باغ فیض از دستگیری 3 عضو سابقه دار یک گروه سارقین خودرو در غرب تهران خبر داد.

به گزارش رکنا ،  شب گذشته واحد گشت کلانتری 140 باغ فیض در حین گشت زنی در خیابان سردار جنگل شمالی به یک دستگاه خودرو مزدا 3 سفید رنگ که قصد ورود به پارکینگ یک مجمتع مسکونی داشت مشکوک می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بررسی سوابق خودرو مشخص شد که مزدا3 دارای سابقه سرقت بود و چند روز پیش به سرقت رفته است ؛ بلافاصله مأموران کلانتری با مسدود کردن مسیر خودرو مسروقه اقدام به دستگیری سرنشینان خودرو مزدا 3 می کنند.

در زمان دستگیری سرنشینان خودرو مسروقه ، راننده خودرو مزدا 3 با حرکت به سمت عقب اقدام به تخریب خودرو پلیس می کند تا مسیری برای فرار ایجاد کند که یکی از مأموران اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک خودرو سارقین نموده و مأمور دوم نیز با ایجاد مزاحمت برای راننده خودرو مزدا ، مانع از فرار وی می‌شود .

با وجود دخالت پلیس ، راننده خودرو مسروقه به قصد فرار به شکل دنده عقب به حرکت خود ادامه می دهد و پس از برخورد شدید با پژو پارس پارک شده در کنار خیابان مجبور به توقف می شود . بر اثر این برخورد شدید ، یکی از مأموران کلانتری از ناحیه پا به شدت دچار جراحت می شود ؛ با این وجود راننده مزدا 3 و سرنشین دوم خودرو (همسر راننده خودرو مسروقه) هر دو نفر دستگیر می شوند.

دستگیری زوج سارق در تهران / آنها خودروهای لوکس سرقت می کردند

همزمان با دستگیری این زن و شوهر ، ساکنان مجتمع مسکونی محل سکونت این دو نفر به مأموران اطلاع می دهند که فردی در داخل پارکینگ مجتمع در انتظار آنها بوده و در حال حاضر ر داخل مجتمع حضور دارد که بلافاصله مأموران نسبت به دستگیری نفر سوم اقدام می کنند .

با دستگیری هر سه متهم و انتقال آنها به کلانتری ، در همان تحقیقات اولیه مشخص شد هر سه نفر آنها دارای سابقه سرقت بوده و به تازگی آزاد شدند ؛ با بررسی سوابق راننده خودروی مسروقه مشخص شد که این شخص دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت خودرو بویژه خودرو مزدا 3 است که پس از تحمل 6 ماه دوران محکومتی خود ، به تازگی و در حدود یک ماه پیش از زندان آزاد شده است .

سوابق همسر این شخص نیز نشان داد که او نیز دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت بویژه سرقت از اماکن به شیوه کش روی است که او نیز به تازگی از زندان آزاد شده است ؛ در بررسی سوابق فرد دستگیر شده در داخل مجتمع نیز مشخص شد که او نیز دارای سوابق متعدد در زمینه خرید و فروش خودروهای مسروقه است که اواخر سال گذشته از زندان آزاد شده است .

سرهنگ رسول بهرامی ، رئیس کلانتری 140 باغ‌فیض با اعلام خبر دستگیری این سه متهم سابقه‌دار افزود : درادامه رسیدگی به این پرونده ، مالک خودرو مسروقه مزدا 3 و همچنین مالک پژو پارس به کلانتری دعوت و نسبت به طرح شکایت از افراد دستگیر شده اقدام کردند ؛ همچنین مأمور کلانتری که به شدت از ناحیه پا آسیب دیده بود ، جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد .

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا رکنا سرقت پلیس فرار سرقت خودرو زندان اخبار حوادث خودرو سرقت خودرو فیلم غرب تهران حوادث تهران اعضای باند ویدیو اخبار تهران فیلم عکس کرونا اخبار تهران تلگرام ماه چهره خلیلی ماه کاهش ایران حوادث تهران خودرو مسروقه راننده خودرو خودرو مزدا 3 مشخص شد باغ فیض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل

سردار علی ولی پور گودرزی گفت : با وقوع چند فقره سرقت مشابه منزل که نشان از همکاری چند نفر در ارتکاب سرقت داشت، دستگیری سارقان منزل و مالخران آن، به صورت جدی در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام عملیات‌های مختلف پلیسی در نهایت ۴ تن از سارقان در اسفندماه سال گذشته دستگیر و در پی جویی‌های انتظامی متهمان به ۱۵ فقره سرقت در نقاط مختلف شهر تهران و فروش اموال سرقتی به یک مالخر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کارشناسی ارزش ریالی اموال مسروقه گفت: کارشناسان ارزش اموال مسروقه را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

وی ابراز داشت: در ادامه کارآگاهان برای دستگیری مالخر اموال مسروقه که با استفاده از موتورسیکلت یا خودرو با سارقان همکاری داشت وارد عمل شدند و در بررسی‌های اولیه متوجه شدند متهم علاوه بر همکاری با سارقان به توزیع مواد مخدر نیز می‌پردازد و اخیرا با استفاده از یک دستگاه خودروی نیسان آبی از شهر تهران به مقصد یکی از شهرستان‌های غرب کشور متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: مخفیگاه متهم در غرب کشور شناسایی و هنگام فروش اموال مسروقه به یک نفر از اتباع کشور‌های همسایه دستگیر شد.

وی اظهار داشت: با انتقال هر ۲ مالخر به پایگاه ششم پلیس آگاهی متهمان به جرم ارتکابی اعتراف و اعضای این باند برای کشف جزئیات پرونده و شناسایی مال باختگان در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • پشت پرده ‌خرید و فروش اموال دزدی
  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • امروز برگزار می شود؛ جشن با کیک ۲۰۰ متری و ۲ تنی برای تهرانی ها