Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@16:42:08 GMT

برگزاری آنلاین کنسرت گروه شهسواران در همدان

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۹۳۳۰

برگزاری آنلاین کنسرت گروه شهسواران در همدان

کنسرت گروه موسیقی سنتی " شهسوارن" در همدان به صورت آنلاین روز سه‌شنبه ساعت 21 برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان؛ کنسرت آنلاین گروه موسیقی سنتی « شهواران» در همدان با هدف ایجاد شور و نشاط در ایام شویع بیماری کرونا  برگزار می‌شود.

سرپرست گروه موسیقی شهسواران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس  ضمن بیان این خبر اظهارکرد: این کنسرت به مناسبت بزرگداشت استاد "محمدرضا لطفی" و با هدف اشاعه شادی و نشاط بیشتر در جامعه در  ایام بحران کرونا و قدردانی از زحمات و تلاش‌های کادر درمانی و بهداشتی کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قادر شهسواری گفت: این برنامه حاصل مشارکت و با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری همدان، انجمن موسیقی استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان و آمورشگاه آزاد موسیقی پارت است که از ساعت 21 شامگاه روز سه شنبه 21 مردادماه  و در محل تالار مشاهیر عین القضات  برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود این کنسرت نیز بصورت آنلاین و از طریق صفحات رسمی ( اینستاگرام) انجمن موسیقی استان و همچنین آموزشگاه آزاد موسیقی پارت برای علاقمندان اجرا خواهد شد.

وی در پایان به معرفی گروه پرداخت و گفت: در این اجرا حسین بهادری (آواز)، افشین چوبریزیان (نوازنده تنبک) و  بنده به عنوان (نوازنده سه تار و سرپرست گروه) حضور دارند که چند تصنیف و آواز ابوعطا به همراه چند قطعه ضربی دیگر را برای علاقمندان به هنر فاخر موسیقی سنتی اجرا خواهیم  کرد.

انتهای پیام / 89041/

منبع: فارس

کلیدواژه: انجمن موسیقی همدان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان انجمن موسیقی استان همدان کنسرت آنلاین برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود

مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر توضیح داد: تنها مرجع صدور مجوز رویدادهای هنری در کشور، وزارت فرهنگ است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین سمیعی، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توضیحاتی نسبت به لغو کنسرت‌های موسیقی در بوشهر گفت: تاریخ برگزاری کنسرت آرمان گرشاسبی که قرار بود ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه برگزار شود، به دلیل سوءتفاهمی که بین اداره اماکن و شرکت کنسرت‌گذار ایجاد شده بود، لغو و به تاریخ دیگری موکول شد و مجوز کنسرت دیگری (معین زندی) تاکنون اصلا صادر نشده است که بخواهد لغو شود. این کنسرت نیز در آینده برای دریافت مجوز مشکلی نخواهد داشت.

سمیعی ادامه داد:  نهادهای دیگر موظف هستند که مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان تنها مجرای قانونی رویدادها و فعالیت‌های هنری را  رعایت و اجرایی کنند و طبق مصوبه‌های اخیر هم این هماهنگی باید به سمت بیشتر شدن پیش برود.

وی با بیان اینکه  زمانی که کنسرت موسیقی لغو می‌شود، رسانه‌ها منتظر واکنش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند گفت: در حالی که این وزارتخانه سال گذشته برای برگزار شدن کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان نشان داد که پای مجوزهای صادر شده خود می‌ایستد.

سمیعی در پایان نیز اظهار داشت: اگر به رویداد و کنسرت موسیقی مجوز می‌دهیم، معتقد هستیم که ابتدا این رویداد در شوراهای کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و سپس مجوز برای آن صادر شود؛ بنابراین پایبند آن هستیم و جای هیچ نگرانی برای برگزاری آن نیست.

دیگر خبرها

  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟
  • جنگیدن برای ذائقه‌سازی مخاطب موسیقی بسیار سخت شده است
  • ماجرای لغو کنسرت موسیقی در بوشهر چه بود؟
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • از ژاپن تا کلمبیا کنسرت گذاشتم تا برسم به تالار وحدت! | اگر لازم باشد ۲ بار دیگه هم دور کره زمین می‌چرخیدم
  • پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد
  • ادعای عجیب خواننده ایرانی: دو دور دور دنیا چرخیدم
  • رسانه در اختیار موسیقی پاپ است/کنسرت «هوران» با ۱۴ قطعه به صحنه تالار وحدت می‌رود
  • بیش از ۱۰۰ اجرای موسیقی زنده در استان بوشهر برگزار شد