Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@03:01:53 GMT

پلمب ۱۸ باب ضایعاتی متخلف در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۹۳۴۲

پلمب ۱۸ باب ضایعاتی متخلف در ایلام

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت : طرح ارتقاء  امنیت اجتماعی با هدف برخورد با ضایعاتی‌های متخلف در ایلام به مرحله اجرا گذاشته شد .

او با اشاره به اینکه برخی از ضایعاتی‌های شهر ایلام اقدام به خرید اموال مسروقه از سارقان می‌کرد، عنوان کرد : با هماهنگی مرجع قضائی، ۱۸ باب از ضایعاتی‌های متخلف که در امر خرید اموال مسروقه فعالیت می‌کردند پلمب شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی اظهار کرد : این طرح با هدف برخورد با مالخران اموال مسروقه و کاهش سرقت اجرا شده و کماکان ادامه خواهد یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه در اجرای این طرح ۵ نفر دستگیر و اقلامی از قبیل ۴ عدد دینام کولر ، دو دستگاه کاشی بر و ۳ دستگاه دوچرخه کشف و ضبط شد، به شهروندان توصیه کرد : هرگونه فعالیت افراد مجرم را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی اموال مسروقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوهاب بخشنده صبح سه شنبه در جلسه هم اندیشی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان اظهار داشت: دستگاه قضائی و نیروی انتظامی لازم و ملزوم یکدیگر هستند یعنی اگر اقدامی صورت می‌گیرد، حاصل زحمات این دو مجموعه است.

وی اضافه کرد: مجموعه انتظامی به عنوان ضابط و بازوی اجرایی مقام قضائی است که تعامل بسیار خوبی در این رابطه وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تصریح کرد: وظیفه ذاتی فراجا حفظ نظم و امنیت و دیگری ضابط بودن یعنی نیروی آموزش دیده تحت فرمان مقام قضایی بودن است، در جرائم مشهود پلیس می‌تواند بدون اجازه مقام قضایی ورود کند که از جمله این جرائم کشف حجاب است که باید امر به معروف و نهی از منکر در اولویت قرار بگیرد و دادستانی استان در این زمینه به طور کامل از پلیس حمایت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام در این نشست گفت: مسئولان باید به وظیفه خود در زمینه حجاب عمل کنند و باید با هنجارشکنان به طور قاطع برخورد شود.

سردار جمال سلمانی بیان کرد: مردم استان مردمی متدین و ولایتمدار هستند و موازین شرعی و اسلامی را رعایت می‌کنند و مکان‌هایی از سطح شهر که کشف حجاب می‌کنند شناسایی شده است.

وی تصریح کرد: همچنین پلیس فتا حوزه فضای مجازی را رصد می‌کند و به صورت قانونی پیگیری می‌کنیم و از دستگاه قضایی که همیشه از نیروی انتظامی حمایت می‌کند تشکر و قدردانی می‌کنم.

کد خبر 6079404

دیگر خبرها

  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • انجام ۲ ماموریت پلیسی مهم در شاهرود/ ۳ متخلف دستگیر شدند
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • ۱۰ واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف پلمب شد
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد
  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه