Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: منتظر دریافت نظر مشورتی فیفا برای پیش نویس اساسنامه فدراسیون فوتبال هستیم.

به گزارش فارس، امیر مهدی علوی درباره برگزاری دومین کارگاه آموزشی رسانه ای فوتبال اظهار داشت: دومین دوره کارگاه آموزشی رسانه ای در فوتبال به شکل آنلاین و با تدریس کالین گیبسون، مدیر رسانه ای و ارتباطاات AFC برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از روز گذشتته هم ثبت نام برای حضور در این وبینار آغاز شد و همکاران ما هم استقبال خوبی داشتند. وبینار مذکور از ساعت 10 فردا برگزار می شود و افرادی که ثبت نام کرده اند در کارگاه آموزشی حاضر شده و سپس مدارک و گواهی نامه دریافت می کنند.

وی درباره آخرین وضعیت اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: دوشنبه چهار هفته پیش بود که مباحث مربوطه ای که از 18 فروردین در حوزه دبیرکل، کمیته حقوقی و تدوین مقررات، سرپرست و اعضای هیات رئیسه صورت گرفت با برگزاری جلسه هیات رئیسه فدراسیون به فیفا ارسال شد. در وبینار هفته قبل که با حضور اینفانتینو و شیخ سلمان برگزار شد، حیدر بهاروند و مهدی نبی با همراهی فدراسیون های عضو کافا هم شرکت کردند و یکی از مباحث مطروحه هم این بود که فدراسیون فوتبال پیش نویس اساسنامه خود را ارسال کرده و در نهایت ابراز امیدواری شد در زمان کوتاهی پاسخ و نظر مشورتی فیفا را در اختیار داشته باشد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران ادامه داد: با توجه به یادآوری های انجام شده منتظر دریافت نظر مشورتی فیفا هستیم. فدراسیون در این حدود چهار ماه تمام تلاش خود را برای تبعیت از الزامات بالادستی فیفا و AFC و پیروی از قوانین داخلی انجام داد. پکیج مناسبی هم برای پیش نویس اساسنامه یا سند فردای فوتبال ایران تنظیم شده است و انشالله با همراهی های انجام شده این موضوع جمع بندی شده و سپس شاهد تصویب پیش نویس در مجمع و در ادامه برگزاری انتخابات باشیم. به هر حال برگزاری مجمع پس از تصویب اساسنامه در دستور کار خواهد بود.

علوی درباره اینکه به دلیل شرکت شستا حکم توقیف اموال فدراسیون فوتبال صادر شده است، گفت: واقعیت این است فدراسیون از اعتبارهای خودش مبلغی را به شستا پرداخت کرده و تاکید می شود یک ریال هم از حساب باشگاه ها برای پرداخت به شستا کسر نشده است. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ چنین موضوعی را تکذیب می کنند. می دانید پرداخت پول شستا باید از طریق مطالبات ما در فیفا صورت می گرفت و بحث انتقال وجوه هم جزء مواردی بود که بهاروند در بحث وبینار اخیر با رئیس فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا روی آن تاکید داشت.

وی افزود: پس از انتقال این پول بحث پرداخت مطالبات شستا هم به شکل بهتری انجام می شود اما این موضوع هیچ ارتباطی با حساب مشترک باشگاه ها و فدراسیون ندارد. از لحاظ مالی تحت فشار هستیم اما با وجود کمبود اعتبارات که ناشی از تحریم های ظالمانه بوده فدراسیون در حوزه تیم های ملی بزرگسالان و تیم های پایه تمام اردوها را سر وقت برگزار کرده است. مطرح شدن این بحث که به دلیل کمبود اعتبارات اردوی تیم های ملی لغو شود، درست نیست. ما بازی های مهمی را در حوزه تیم ملی نوجوانان، جوانان و فوتسال پیش رو داریم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اردوی تیم ملی بزرگسالان خیلی نزدیک است و دو مسابقه دوستانه و سپس چهار بازی مهم پیش رو داریم. با وجود شرایط سخت مالی، فدراسیون اردوی تمام تیم های ملی را برگزار می کند. با وجود اینکه گفته می شود تنها چند میلیون تومان در حساب فدراسیون است، انشالله با رفع مشکل انتقال وجوه و همچنین پیگیری برای دریافت برخی مطالبات دیگر این فضا هم می گذرد و فدراسیون اردوها را به بهترین شکل برگزار می کند.

علوی درباره آخرین وضعیت پرونده مارک ویلموتس و معرفی شدن قاضی این پرونده اظهار داشت: این موضوع را در سطح رسانه ها دیده ایم و پس از اعلام رسمی فیفا، اطلاع رسانی لازم را انجام می دهیم.

لینک کوتاه: asriran.com/0036xm

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شستا فدراسیون فوتبال سخنگوی فدراسیون فوتبال پیش نویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون، فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه کرد!

به گزارش "ورزش سه"، این خبر عجیب و غریب در حالی بعد از چند روز پرماجرا در فوتبال ایران به‌صورت رسمی اعلام شده که به‌خصوص دو تیم پرسپولیس و استقلال بعد از دیدارهای این هفته به‌شدت درگیر پاسخ به یکدیگر بودند و حالا واکنش فدراسیون فوتبال را هم برانگیختند.

بر این اساس تیم‌ها و بازیکنان در صورت انتشار بیانیه یا انجام مصاحبه خارج از حوزه مسئولیت «علیه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیئت‌های فوتبال، باشگاه‌ها، کمیته‌های فدراسیون و اعضای باشگاه‌ها» با جرایم سنگینی مواجه خواهند شد.

این جرایم برای تیم‌ها و بازیکنان لیگ برتری در وهله نخست دو میلیارد تومان خواهد بود اما در ادامه به 4 میلیارد تومان افزایش خواهد یافت و نکته جالب اینکه تا زمان پرداخت، فرد خاطی از حضور در میادین محروم خواهد بود.

نکته جالب اینکه سازمان لیگ اعلام کرده ممکن است در صورت تکرار این موضوع جرایم غیر مالی هم برای این افراد در نظر گرفته شود که البته هنوز مشخص نیست چه مواردی را شامل می‌شود.

این اطلاعیه فدراسیون و ارقام جرایم را بخوانید:

لیگ دسته سوم/ لیگ دسته دوم فوتبال و فوتبال ساحلی و لیگ برتر بانوان: سرمربی/کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره
۱-برای بار اول ۲۰۰ میلیون تومان جریمه
۲-برای بار دوم ۳۰۰ میلیون تومان جریمه
۳-برای بار سوم و تکرار ۴۰۰ میلیون تومان جریمه
-ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.
-صدور اطلاعیه و ... توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخ‌گویی مستقیماً با مدیرعامل است.

لیگ دسته اول: سرمربی/کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره
۱-برای بار اول ۵۰۰ میلیون تومان جریمه
۲-برای بار دوم یک میلیارد تومان جریمه
۳-برای بار سوم و تکرار ۵/۱ میلیارد تومان جریمه
-ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.
-صدور اطلاعیه و ... توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخ‌گویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.

لیگ برتر: سرمربی/کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره
۱- برای بار اول ۲ میلیارد تومان جریمه
۲- برای بار دوم ۳ میلیارد تومان جریمه
۳- برای بار سوم و تکرار ۴ میلیارد تومان جریمه
-ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.
-صدور اطلاعیه و ... توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخ‌گویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.

ضمناً علاوه بر جرایم مالی ذکر شده با توجه به مسئولیت مدیران عامل باشگاه‌ها هرگونه تخطی از این دستورالعمل موارد به کمیته‌های قضایی فدراسیون جهت تصمیمات انضباطی شدیدتر " غیر مالی" ارجاع می‌گردد.

دیگر خبرها

  • اندیشکده تعزیه راه اندازی می‌شود/اساسنامه منتظر تایید وزیر فرهنگ است
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • محکومیت سپاهان و شمس آذر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه شد!
  • فدراسیون، فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه کرد!
  • اعلام دو رای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال