Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@09:23:47 GMT

نوسان سهام آسیا اقیانوسیه

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۹۴۰۲

سهام آسیا اقیانوسیه امروز، در شروع معاملات هفتگی بازارها در حالی دچار نوسان شدند که سرمایه‌گذاران همچنان در مورد افزایش تنش‌ها بین چین و آمریکا در هفته‌های اخیر مضطرب هستند.

به گزارش مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، روز دوشنبه، سهام آسیا اقیانوسیه در حالی دچار نوسان شدند که سرمایه‌گذاران همچنان در مورد افزایش تنش‌ها بین چین و آمریکا در هفته‌های اخیر مضطرب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در انتهای هفته گذشته تنش‌های بین دو کشور پس از آن تشدید شد که دونالد ترامپ طی یک فرمان اجرایی تراکنش‌های آمریکا با شرکت‌های چینی تیک‌تاک و وی‌چت را ممنوع کرد.

بازارهای مالی ژاپن امروز به علت تعطیلات رسمی بسته بودند.

در بازار چین، کامپوزیت شانگهای ۰.۱۹ درصد رشد کرد، در حالی که هانگ‌سنگ در هنگ‌کنگ با ۰.۳۹ درصدی روبرو شد.

ای‌اس‌اکس استرالیا ۱.۲۲ درصد جهش کرد و کوسپی کره‌جنوبی با رشد ۰.۸۵ درصدی روبرو شد.

در بازار ارز، نرخ برابری دلار با یوآن چین در ۶.۹۶۷۸ واحد ثابت ماند. اما دلار در برابر ین ژاپن ۰.۱۱ درصد تضعیف شد و به نرخ ۱۰۵.۷۹ واحد رسید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 انفجار بیروت آمونیوم نیترات سرطان لوزالمعده سید عباس موسویان اقیانوسیه سهام آسیایی چین و آمریکا طرح ترافیک 99 انفجار بیروت آمونیوم نیترات سرطان لوزالمعده سید عباس موسویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و پرسپولیس فروخته شدند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس برای حضور در رقابت‌های آسیایی نیاز به مالکیت مجزا از هم را دارند و از این رو پس از کش و قوس‌ها فراوان ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت از طریق فرابورس واگذار شد.

به این ترتیب، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های زیر مجموعه آن شامل شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، بوعلی، پارس و بندر امام و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز توسط بانک‌های شهر (۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵ درصد) انتقال پیدا کند.

سازمان خصوصی سازی سهام این دو باشگاه را به شرکت‌های نام برده شده انتقال خواهد داد تا این دو تیم از لحاظ مالکیت مشترک، مشکلی برای کسب مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC نداشته باشند.

کد خبر 6085362

دیگر خبرها

  • واگذاری 5 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به پیشکسوتان
  • سهم استقلال - پرسپولیس چند؟
  • واگذاری سهام سرخابی‌ها به بانک‌ها و هلدینگ خلیج‌فارس؛ خوب یا بد؟
  • استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • فیلم| خاندوزی: ۸۵ درصد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس واگذار شد
  • رسمی؛ استقلال و پرسپولیس واگذار شدند
  • استقلال و پرسپولیس فروخته شدند
  • قیمت جهانی طلا به ۲۳۷۵ دلار و ۵۸ سنت رسید
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • نوسان قیمت سکه در کانال ۴۳ هزار تومان