Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@12:17:31 GMT

آورده اولیه مسکن ملی پرند 47 میلیون

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۹۴۵۸

آورده اولیه مسکن ملی پرند 47 میلیون

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: سهمیه شهر جدید پرند از طرح اقدام ملی 25 هزار واحد است که 33 هزار نفر ثبت نام کردند و 16 هزار نفر تایید شدند؛ آورده اولیه هر نفر 47 میلیون تومان خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، محسن وطن خواهی در نشست خبری اظهار کرد: برای شهر جدید پرند 25 هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن در نظر گرفته شده که 33 هزار نفر ثبت نام کردند و 16 هزار نفر تا کنون تایید شده اند و 1000 نفر افتتاح حساب کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا یک ماه آینده کل متقاضیان مشخص خواهند شد.
وی درباره مبلغ آورده متقاضیان مسکن ملی پرند گفت: هر نفر باید در ابتدا 40 میلیون تومان برای ساخت به اضافه 15 درصد ارزش زمین که حدود هفت میلیون تومان خواهد بود، بپردازد.
وطن خواهی با اعلام این خبر که در روزهای آینده با حضور رییس‌جمهور 1300 واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید پرند افتتاح می‌شود تصریح کرد: 7200 واحد دیگر مسکن ملی دارای پیشرفت حدود 15 درصد است. 2500 واحد را تا قبل از پایان سال تحویل می‌دهیم. 7600 واحد در دست ساخت است. از 12 هزار واحد باقی مانده 4000 واحد با حضور رییس‌جمهور کلنگ زنی می‌شود. 8000 واحد نیز در حال مطالعه و اجرای آماده سازی است.
مدیرعامل شرکت عمران پرند درباره قیمت هر متر مربع مسکن ملی در پرند گفت: برآورد هزینه اولیه ساخت با قیمت زمین 2.5 تا 3.5 میلیون تومان در هر متر مربع است که تلاش می‌کنیم از این مقدار فراتر نرود. با 13 پیمانکار در حال مذاکره هستیم. با توجه به قیمت متری هشت تا 11 میلیون تومان مسکن شخصی ساز در شهر پرند، برای پیمانکاران​ صرفه اقتصادی دارد که وارد پروژه اقدام ملی پرند شود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهر جدید پرند میلیون تومان اقدام ملی مسکن ملی هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حامد کیخسروی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهارکرد: سال گذشته بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید و بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی در سطح روستا‌های استان اردبیل مقاوم سازی شد.
وی افزود: امسال ۷ هزار ۵۰۰ واحد سهمیه مسکن روستایی در استان اردبیل با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.
مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل تصریح کرد: مبلغ تسهیلات مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومان است که بازپرداخت آن در قالب بلند مدت است.

دیگر خبرها

  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر