Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@09:00:18 GMT

وزیر دادگستری لبنان هم استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۹۴۶۲

وزیر دادگستری لبنان هم امروز دوشنبه در اقدای مشابه وزرای سابق از سمتش استعفا داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسکای نیوز، ماری کلود نجم، وزیر دادگستری لبنان استفعایش را تقدیم کرد.

این سومین وزیر لبنانی است که از زمان وقوع انفجار بیروت استعفا میکند.

پیش از وی هم وزیران اطلاع رسانی و محیط زیست استعفا دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین زمزمه هایی از احتمال استعفای وزیر کشور طی امروز دوشنبه هم وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب سفیر ایران در آذربایجان در گفتگو با خبرنگار زن+ عکس | به دلیل این خطای بد و برای عزت ایران استعفا دهید!

به گزارش همشهری آنلاین، مصاحبه سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو با یک خبرنگار خانم در جمهوری آذربایجان با واکنش‌های منفی بسیاری از ناحیه دوستداران ایران و جمهوری اسلامی مواجه شده است.

این گفتگو در داخل سفارت ایران در باکو صورت گرفته است؛ به لحاظ حقوقی، داخل سفارت هر کشور، از نظر مقررات و قوانین و مناسبات، به مثابه خاک آن کشور محسوب می‌شود و مسولان سفارت‌های کشورمان، می‌توانند، و البته بهتر است بگوییم، باید آداب ایران اسلامی را رعایت کنند.

با این وجود، خبرنگار خانم، بدون حجاب، و بدتر از آن، با ظاهری حتی پایین تر از پوشش عرفی رسمی خانمها در کشورهایی که رعایت حجاب الزام قانونی نیست، در این گفتگو ظاهر شده است که نوعی اهانت به مناسبات درون خاک ایران محسوب می‌شود. اما این اهانت را متاسفانه بدون واکنش سفیر ایران انجام داده است.

این خبرنگار همچنین پرچم جمهوری آذربایجان را در کنار خود قرار داده، حال آنکه اساساً خبرنگار یک کشور، مقام رسمی آن کشور محسوب نمیشود که بخواهد چنین تشریفاتی را برای خود به جا بیاورد. انجام چنین تشریفاتی برای یک خبرنگار، نوعی اهانت به مقام رسمی ایرانی در آن کشور است و متاسفانه این امر هم با واکنش عزتمندانه ای از ناحیه سفیر ایران مواجه نشده است.

غیر از اشکالات بسیار فرمی، مصاحبه جناب سفیر با ایرادات فراوان محتوایی هم روبرو بوده است؛ به نحوی که آقای موسوی سوالات جهت دار و مشکل دار خبرنگار خانم را نه تنها با پاسخهای درخور و درست و از موضع عزت و حقیقت پاسخ نداده، بلکه به نوعی از موضع متهم و پذیرش ضعف برخورد کرده است.

پیشتر در مورد دیگری یکی از سفرای ایران در یک کشور اروپایی به دلیل اهمالی‌ که در نحوه‌ی پذیرش از برخی میهمانان داشت و آداب و مناسبات ایران را رعایت نکرده بود از کار برکنار شد. امیدواریم آقای عباس موسوی سفیر ایران در جمهوری آذربایجان هم به دلیل این خطای بد و نیز از آنجا که در مصاحبه خود نشان داده شاید نمی‌تواند به درستی از مواضع جمهوری اسلامی ایران دفاع کند، جای خود را به فرد دیگری بدهد که عاری از این خطاها و عدم توانمندیها در مناسبات حساس با یک کشور منطقه باشد.

کد خبر 841092 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر ویژه زنان - حجاب ایران و آذربایجان

دیگر خبرها

  • فیلم| گاف عجیب نجیب میقاتی؛ روبوسی با یک زن دیگر به جای نخست‌وزیر ایتالیا
  • اقدام عجیب سفیر ایران در آذربایجان در گفتگو با خبرنگار زن+ عکس | به دلیل این خطای بد و برای عزت ایران استعفا دهید!
  • شهادت ۴ نفر از نیرو‌های حزب‌الله توسط اسرائیل
  • اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید
  • شهادت ۴ نفر از نیروهای حزب‌الله توسط اسرائیل
  • امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل استعفا کرد
  • رسانه‌های عبری: سخت‌ترین صبح را در شمال تجربه کردیم
  • اعتراضات گسترده علیه دولت مجارستان
  • اثرگذاری خدمات شهرداری قم در کاهش آسیب‌های اجتماعی