Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:23:01 GMT

١٦ هزار نفر متقاضی مسکن ملی پرند تایید شرایط شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۹۴۹۲

١٦ هزار نفر متقاضی مسکن ملی پرند تایید شرایط شدند

محسن وطن‌خواهی امروز (دوشنبه) در حاشیه نشست خبری در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت مسکن ملی پرند افزود: قرار است ۲۵ هزار واحد مسکن ملی در پرند ساخته شود که از این رقم چهار هزار واحد کلنگ‌زنی شده و هشت هزار واحد در دست مطالعه است که تا ۴۰ روز دیگر وارد ساخت می‌شود.

وی گفت: همچنین یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکن ملی به زودی با حضور وزیر راه و رییس جمهوری افتتاح خواهد شد و دو هزار و پانصد واحد مسکن ملی دیگر تا قبل از پایان سال تکمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وطن‌خواهی خاطرنشان کرد: یک هزار و ۳۰۰ واحدی که قرار است به زودی افتتاح شود، مسکن مهری است که قبلا تنها ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و با آورده متقاضیان مسکن ملی تکمیل شد و به عنوان مسکن ملی افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از ثبت‌نام ۳۳ هزار متقاضی مسکن ملی خبر داد و گفت: برای ۲۰ هزار نفر امکان ثبت‌نام قطعی وجود دارد و ۱۶ هزار نفر تایید شرایط شده‌اند، این افراد به بانک معرفی شده‌اند و تا دو ماه آینده باید آورده خود را در بانک تکمیل کنند.

وی خبر داد که یک هزار نفر از متقاضیان افتتاح حساب کردند و ۲۸ میلیارد تومان واریزی متقاضیان مسکن ملی تا کنون نزد بانک ها بوده است.

وطن‌خواهی آورده نقدی متقاضیان را ۴۷ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در صورتی که متقاضیان به موقع این رقم را پرداحت نکنند، ظرفیت جدیدی برای ثبت نام متقاضیان جدید فراهم می‌شود.

وی گفت: دولت با هدف کنترل قیمت‌ها در شهر پرند تنها یک سوم رقم زمین را از متقاضی دریافت می‌کند و قیمت مسکن ملی پرند معادل متری یک میلیون و ٥٠٠٠ هزار تومان است.

به گفته وطن خواهی، افتتاحیه مسکن ملی به زودی در فازهای چهار و ۶ شهر جدید پرند انجام می شود.

برچسب‌ها محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی مسکن محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی مسکن هزار نفر مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تایید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان خصوصی سازی، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی سازی از تأیید صلاحیت متقاضیان خرید سهام شرکت‌های پرسپولیس و استقلال خبر داد و گفت: مطابق تشریفات مندرج در آگهی عرضه سهام شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس، امروز شنبه یکم اردیبهشت ماه جلسه کارگروه بررسی صلاحیت متقاضیان در محل سازمان خصوصی سازی و با حضور متقاضیان تشکیل شد.

سرپرست سازمان خصوصی سازی ادامه داد: در جلسه‌ای که تشکیل شد برای هر یک از دو شرکت پرسپولیس و استقلال یک تقاضا دریافت شده بود.

بازیان اضافه کرد: گروهی از بانک‌های غیردولتی شامل بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین متقاضی خرید سهام پرسپولیس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به همراه شرکت‌های تابعه آن شامل شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، بوعلی، پارس و بندر امام متقاضی خرید سهام استقلال بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی مدارک متقاضیان خرید سهام دو شرکت یادشده و بحث و گفتگو و پیرامون موضوع، در نهایت با تصمیم کارگروه، صلاحیت متقاضیان مورد تأیید این سازمان قرار گرفت و بر این اساس، مقرر شد سازمان خصوصی سازی فهرست این متقاضیان را برای حضور در روز رقابت به سازمان بورس اعلام نماید.

بازیان گفت: بر اساس مفاد دستورالعمل مربوطه، در عرضه شرکت‌های بورسی و فرابورسی بررسی صلاحیت تخصصی متقاضیان، توسط کارگروه منتخب هیأت واگذاری و توسط سازمان خصوصی سازی صورت گرفته و سایر صلاحیت‌ها شامل اهلیت عمومی و تمکن مالی توسط سازمان بورس و شرکت فرابورس صورت می‌گیرد.

کد خبر 6083592 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • هزار و ۴۱۵ متقاضی در نهضت ملی مسکن گرمه تایید شدند
  • اختصاص زمین به ۱۰۱ متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی
  • در دام دلالان خرید و فروش «امتیاز نهضت ملی مسکن» نیفتید
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • تایید ۱۰ هزار متقاضی خوزستانی در طرح جوانی جمعیت
  • تایید بیش از ۱۰ هزار متقاضی در طرح جوانی جمعیت خوزستان
  • بیش از ۸ هزار متقاضی وام‌ازدواج در آذربایجان‌غربی در صف انتظار
  • صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تایید شد